Czy był kiedyś w Tatrach V stopień lawinówki?

Data: 2011-11-16 01:38:11
Autor: Shuwar
Czy był kiedyś w Tatrach V stopień lawinówki?
Czesc,

Idzie zima... W oczekiwaniu na wyjazd wertuje iNet w poszukiwaniu
ciekawych relacji, zdjęć, informacji... I tak mi przyszło do głowy -
zawsze gdy byłem w Zakopcu ogłaszano max III stopień zagrożenia
lawinowego. Znalazłem też info o tym jakto w Tatrach byla IV-rka
lawinowa.

A był kiedyś V najwyższy? Ktoś pamięta? Ma jakieś linki, zdjęcia?
Ciekawe jak to wtedy wygląda. Pewnie jedna wielka biała pierzyna ;-)

Pozdrawiam,
Shuwar

--
www.Domowe-Finanse.pl
Twoje Finanse pod kontrolą...

Data: 2011-11-16 01:44:10
Autor: Shuwar
On 16 Lis, 10:38, Shuwar wrote:
A był kiedyś V najwyższy? Ktoś pamięta? Ma jakieś linki, zdjęcia?
Ciekawe jak to wtedy wygląda. Pewnie jedna wielka biała pierzyna ;-)

Ooooo...  znalazlem:
http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34308,625121.html
Bylo to na poczatku stycznia 2002

Ciekawe jak czesto jest taka ekstremalna pogoda.
Z tego co pamietam zima 2 lata temu byla jakas taka marna ;-)

Pozdr.
Shuwar

Data: 2011-11-16 11:01:52
Autor: Przemek

Użytkownik "Shuwar" <info@softwareprojekt.com.pl> napisał w wiadomości news:8e7df357-cc87-4f4b-b68a-3fc0471f6f5bp1g2000yqh.googlegroups.com...
On 16 Lis, 10:38, Shuwar wrote:
[...]

Co nie przeszkodziło zebrać smiertelne żniwo.

przemek

Data: 2011-11-16 13:19:44
Autor: szufla
Czy był kiedyś w Tatrach V stopień lawinówki?
Data: 2011-11-16 18:54:30
Autor: Dziobak
Czy był kiedyś w Tatrach V stopień lawinówki?

Użytkownik "szufla"  napisał

Ja tylko pamietam 2 ;)
http://www.wykop.pl/ramka/89552/5-stopien-zagrozenia-lawinowego-w-polsce/

:)  Też mam takie zdjęcie  :) i jeszcze 4 osoby wtedy ze mna były w "5"

pozdrawiam

Pieszy

Czy był kiedyś w Tatrach V stopień lawinówki?