"Czy by?e? kiedykolwiek w Auschwitz?"

Data: 2014-02-27 03:06:36
Autor: Joschi
"Czy by?e? kiedykolwiek w Auschwitz?"
Jacek Protasiewicz został zatrzymany na lotnisku we Frankfurcie nad Menem - donosi niemiecki "Bild". Polityk Platformy Obywatelskiej miał być agresywny i po pijanemu obrażać obsługę lotniska. Protasiewicz pełni funkcję wiceprzewodniczącego europarlamentu. - Jeden z celników był mega agresywny - tłumaczy polski europoseł.

Do incydentu doszło w środę wieczorem.

Protasiewicz był nietrzeźwy - słaniał się na nogach, bełkotał. Według relacji "Bild" europoseł do ludzi, którzy znajdowali się w jego otoczeniu zwracał się z pytaniem: "Czy byłeś kiedykolwiek w Auschwitz?"

Zabrał wózek bagażowym innemu pasażerowi i pobiegł z nim w kierunku wyjścia z lotniska - relacjonuje "Bild".

Celnik, który zatrzymał polskiego europosła miał usłyszeć od Protasiewicza, że jest "Hitlerem" i "Nazistą".

Policja, wezwana na lotnisko, skuła polskiego europosła kajdankami i odwiozła na komisariat. Początkowo Protasiewicz nie chciał oddać się w ręce funkcjonariuszy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bild-pijany-europosel-Jacek-Protasiewicz-zatrzymany-po-awanturze-na-lotnisku,wid,16435823,wiadomosc.html?ticaid=11246b&_ticrsn=5

POpaprańcy! Jak nie Rokita, to Protasiewicz...

Oto Polska Tuska i jego banda...

boukun -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-02-27 02:03:18
Autor: Marek
W dniu czwartek, 27 lutego 2014 03:06:36 UTC+1 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Wszyscy politycy polscy powinni stanac murem za Protasiewiczem !
Nie bedzie Niemiec plul nam w twarz !
PiS powinno wydac oswiadczenie o pelnym poparciu dla zachowania Protasiewicza.
To nic, ze byl pijany... Chodzi o polska racje stanu.
Nie bedziemy w zjednoczonej Europie tolerowac nazistowskich zachowan.
Wszyscy niemieccy policjanci musza odbyc sluzbowo-szkoleniowa wizyte w Niemieckim Obozie Zaglady Auschwitz.

Data: 2014-02-27 04:35:38
Autor: stchebel
W dniu czwartek, 27 lutego 2014 11:03:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Wszyscy niemieccy policjanci musza odbyc sluzbowo-szkoleniowa wizyte w Niemieckim Obozie Zaglady Auschwitz.

Wszyscy politycy, to żule. A to jeden wydziera się w samolocie, że Niemcy go biją, a to drugi wydziera się na lotnisku heil hitler, a to trzeci rozdupca malexy i hotel, a to czwarty w burdelu prochy wciąga, a to piąty kurwie nie zabulił itd.,itp... Dziwię się tylko że ludziska w ogóle chodzą na wybory.
Głupi naród jak mawiał klasyk.

Data: 2014-02-27 15:42:10
Autor: u2
W dniu 2014-02-27 13:35, stchebel@gmail.com pisze:
Wszyscy politycy, to żule. A to jeden wydziera się w samolocie, że Niemcy go biją, a to drugi wydziera się na lotnisku heil hitler

bzdura heblik, Protasiewicz mowi skladnie i z sensem, ze to niemiecki zul noszacy mundur oficera go obrazil i prowokowal.

niemiecki zul powiedzial, ze oni pobili Lucenke, ale Protasiewicza nie pobija. wtedy Protasiwicz dal sie poniesc emocjom i spytal sie czy byl ten niemiecki zul w auschwitz. i tak dalej.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-27 09:23:16
Autor: Marek
W dniu czwartek, 27 lutego 2014 15:42:10 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

niemiecki zul powiedzial, ze oni pobili Lucenke, ale Protasiewicza nie pobija. wtedy Protasiwicz dal sie poniesc emocjom i spytal sie czy byl ten niemiecki zul w auschwitz. i tak dalej.

....zamiast byc wdzieczny za wielkodusznosc.

Data: 2014-02-27 20:38:33
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:530f4ec4$0$2376$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pijus i awanturnik i tyle...
Niemcy fgo biją!

Oto Polska Tuska i całe PO!
Pijusy i łajdacy, na nasz koszt...

boukun

Data: 2014-02-27 21:03:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:leo53s$mg1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie na twój bo ty tylko się opierdalasz. Nie płacisz podatków.

MW

Data: 2014-02-27 22:31:40
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:leo5ua$rok$1news.albasani.net...

[...]

Na mój też, bo dydło od 30 lat nie zrobiło na moim osiedlu chodników ani wierzchniej warstwy asfaltu..., a podatek od nieruchomości kasują...

boukun

Data: 2014-02-28 01:47:35
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:31 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A ty od 30 lat tylko mędzisz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-28 01:46:47
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:38 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Wyjmij ręce spod dupy i zrób rewolucje.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-28 02:15:40
Autor: stevep
[...]

A na czyj koszt ty darmozjadzie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-27 15:43:45
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:35 <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Wszyscy politycy, to żule. A to jeden wydziera się w samolocie, że  Niemcy go biją, a to drugi wydziera się na lotnisku heil hitler, a to  trzeci rozdupca malexy i hotel, a to czwarty w burdelu prochy wciąga, a  to piąty kurwie nie zabulił itd.,itp... Dziwię się tylko że ludziska w  ogóle chodzą na wybory.
To wystartuj sam w wyborach, pewnie będziesz idealny.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-27 15:42:29
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:03 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

A ty w psychiatryku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-27 13:13:31
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-27 03:06, Joschi pisze:
[...]

Na pewno łgarstwa i oczernianie, normalka u szwabów.

Joschi? To z żydowska?

Data: 2014-02-27 13:16:17
Autor: u2
W dniu 2014-02-27 13:13, Trybun pisze:
Na pewno łgarstwa i oczernianie, normalka u szwabów.

Jacek P. ma u mnie plusa, choc oznacza to koniec jego kariery ...-;)

Joschi? To z żydowska?

to zyd bekon, hadrys nie poznaje agenta bnd. kiedy wyjezdza nach arbeit to zmienia nick na operacyjny ...-;)

Data: 2014-02-27 17:37:03
Autor: LS
[...]

Za bardzo przyzwyczaili się do własnego podwórka, przypominam że za Odrą kończy się medialny dupochron PO i trochę trudniej wyciszyć takie wybryki.

"Czy by?e? kiedykolwiek w Auschwitz?"