Czy ci ludzie są szaleni?...

Data: 2009-08-22 02:24:19
Autor: Tzva Adonai
Czy ci ludzie są szaleni?...
.... czy po prostu wychodzą z założenia, że lepiej mieć grosze za
nicnierobienie niż konkretne pieniądze za konkretną pracę?...

***

Niemal sześciuset chętnych, jedno stanowisko i 1500 zł brutto pensji.
O co chodzi? O rekrutację na stanowisko sekretarki do wojewódzkiego
inspektoratu ochrony środowiska w Krakowie.

O posadę sekretarki w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska
ubiega się dokładnie 587 kandydatów - poinformował "Dziennik Polski".
Zgłaszają się osoby po dwóch kierunkach studiów, z certyfikatami
językowymi. - Skala zgłoszeń w konkursie przekroczyła nasze wszelkie
wyobrażenia - przyznaje Małgorzata Woźniak, rzecznik wojewody
małopolskiego, któremu podlega WIOŚ.

Większość osób, które przesłały swoje CV, posiada wykształcenie
wyższe. - Większość to 30-latkowie z kilkuletnim stażem zawodowym.. A
proponowane wynagrodzenie to tylko ok. 1,5 tys. zł brutto miesięcznie
- pisze "Dziennik Polski".

http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,6950332,1500_zl_brutto_i_szesciuset_chetnych.html

Data: 2009-08-22 12:25:29
Autor: boukun
Czy ci ludzie są szaleni?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:cb3c2dfc-e53a-4b17-9f93-dd9ac159d48eg31g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
To o tym mówił mason 33 stopnia Żyd Geremek w 1981 roku Hannie Krall, "doprowadzimy Polskę do takiej sytuacji, że Polacy będą do nas przychodzić na kolanach i błagać o jakąkolwiek pracę...

boukun

Data: 2009-08-22 13:33:26
Autor: MH
Czy ci ludzie są szaleni?...

Zgłaszają się osoby po dwóch kierunkach studiów, z certyfikatami
językowymi.

Niech zgadnę kierunki studiów.. "Zarządzanie i marketing" i "Informatyka".
Cudzysłów użyty nie bez kozery.. Certyfikaty językowe wydane zapewne na Akademii
Techniczno Humanistycznej (Tak , tak , jest taki twór w mojej osadzie).

I czemu się qrva dziwisz ??!!

MH

Data: 2009-08-22 13:39:08
Autor: bolek
Czy ci ludzie są szaleni?...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000000a7.4a8fd786newsgate.onet.pl...

[...]

To coś takiego jak biały murzyn.

bolek

Data: 2009-08-22 13:44:48
Autor: MH
Czy ci ludzie są szaleni?...

> [...]
> Techniczno Humanistycznej (Tak , tak , jest taki twór w mojej osadzie).

Eee tam. Białego murzyna widziałem. Niejaki Ś.P. Jacko .. Ale Akademia
Techniczno Humanistyczna , to już są zgrywy i jaja !!

MH

Data: 2009-08-22 13:51:25
Autor: Rajmund
Czy ci ludzie są szaleni?...
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości

Eee tam. Białego murzyna widziałem. Niejaki Ś.P. Jacko .. Ale Akademia
Techniczno Humanistyczna , to już są zgrywy i jaja !!

Brzmi absurdalnie, lecz wbrew pozorom ma sens.

Data: 2009-08-22 13:55:45
Autor: MH
Czy ci ludzie są szaleni?...
> [...]

> Techniczno Humanistyczna , to już są zgrywy i jaja !!

Brzmi absurdalnie, lecz wbrew pozorom ma sens.

Nie nadążam !! Wytłumacz ...

MH

Data: 2009-08-22 14:53:53
Autor: Rajmund
Czy ci ludzie są szaleni?...
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000000ab.4a8fdcc1newsgate.onet.pl...
[...]

Np. sieci neuronowe, sztuczna inteligencja...

Data: 2009-08-22 15:07:56
Autor: MH
Czy ci ludzie są szaleni?...
> Nie nadążam !! Wytłumacz ...

Np. sieci neuronowe, sztuczna inteligencja...

Buahaha... Gdzie ? W tej szkółce niedzielnej? Tam na "informatyce" uczą jak
zainstalować Windowsa , a praca magisterska to "Metody fermentowania dysku".
Sieci neuronowe , to pierońsko złożona dziedzina matematyki. Jest to wybitnie
dziedzina techniczna i nawet nie próbuj nagiąć tego pod dziedzinę humanistyczną.
A wracając do ATH , są tam m. in. tak absurdalne kierunki jak : EUROPEISTYKA !!
CO TO QRVA JEST ??!! Sranie po ścianie !!

MH

Data: 2009-08-22 15:22:24
Autor: raff
Czy ci ludzie są szaleni?...
[...]

To jest po to zebys mial papierek.

Zebys mogl "blysnac" przed pracodawca i udawac ze masz wyksztalcenie.

R.

Data: 2009-08-22 15:45:19
Autor: bolek
Czy ci ludzie są szaleni?...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6orep$4ep$1news.onet.pl...
[...]

Pracodawca na to się nie nabierze.
Ale do rządu się nadaje.

bolek

Najlepiej do sprzedawania stoczni, albo załatwiania offset-u.

Data: 2009-08-22 15:57:19
Autor: raff
Czy ci ludzie są szaleni?...
[...]

No dzis, to jedyne co ci pozostaje to zrobic doktorat. Zebys byl szczebel wyzej od tych co zdobyli wyksztalcenie tylnymi drzwiami.

R.

Data: 2009-08-22 16:32:17
Autor: bolek
Czy ci ludzie są szaleni?...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h6otg8$8mb$1news.onet.pl...
[...]

A swoją drogą to ciekawe ilu z tych tzw. polityków,
ma wykształcenie takie jak nasz były prezydent.
Aktualny też nie lepszy, jako podobno prawnik, powinien wiedzieć,
że sądy muszą się kierować literą prawa, a nie interesem społecznym.
Żeby litera prawa była zgodna z interesem społecznym muszą
zadbać politycy. Ale przy takich matołach....

bolek

Data: 2009-08-22 16:28:46
Autor: MH
Czy ci ludzie są szaleni?...

Pracodawca na to się nie nabierze.
Ale do rządu się nadaje.

Albo na stanowisko sekretarki za 1500 brutto , czemu tak strasznie dziwi się
wątkodawca !! Ma taki kandydat/kandydatka certyfikat językowy , umie wyksztusić
z siebie GUD MONING/GUTEN TAK , GUD BAJ/AŁWIDERZEJN i.. Egon , klawo jak cholera ..

MH

Data: 2009-08-22 13:43:24
Autor: Rajmund
Czy ci ludzie są szaleni?...
[...]

O wygodną i BEZPIECZNĄ posadkę w PAŃSTWOWYM urzędzie.
Tutaj wysokość pensji ma drugorzędne znaczenie.

Dla młodej kobiety (zwłaszcza planującej rodzinę) jak znalazł.

Znając realia to i tak zatrudnią kogoś wśród znajomych/krewnych "królika".

R.

Czy ci ludzie są szaleni?...