Czy coś mi grozi za takiego fejka?

Data: 2015-05-02 22:21:45
Autor: Koziołek
Czy coś mi grozi za takiego fejka?
Przeglądając archiwa twardego dysku, znalazłem secik zdjęć, dokumentujących pewien ciekawy wypadek drogowy, mający miejsce w śródmieściu Krakowa. Zdjęcia mojego autorstwa, HiRes, w jakości nadającej się na fotoreportaż.
Ponieważ jestem trolem, przyszło mi do mojego zakutego łba, co by "podrasowaź" dane exif i rozesłać po lokalnych mediach jako fotki - świerzynki z przed godziny. Niby że coś wydarzyło się na mieście.
Nie wiem, jakie są procedury weryfikacji autentyczności zdjęć. Przypuszczam, że co nieco gamoni z Kontakt24 albo podobnych może się złapać. Generalnie chodzi o to, czy gdy będę śmiać się w kułak o 6:30 rano, brygada antyterorystów może zmazać mi głupi uśmieszek z ryja, wpadając z nienacka do mieszkania? Niby że popełniłem siakieś przestępstwo?

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
www.blogmateuszka.blox.pl

Data: 2015-05-03 00:05:15
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-05-02 o 22:21, Koziołek pisze:
[...]

Nikt ci nie wpadnie do mieszkania, o ile to nie będzie sprawa wagi państwowej.

Natomiast jako doświadczony fotograf zauważyłeś, że sprzedając zdjęcie do mediów podpisujesz pierdylion klauzul i jest wśród nich taka o autentyczności materiału. Żebyś się potem nie zdziwił pozwem na kilkaset tysięcy zł.

Data: 2015-05-03 01:27:54
Autor: Robert Tomasik
W dniu 03-05-15 o 00:05, Tomasz Wójtowicz pisze:

[...]

Ale on che to wysłać mailem na te ich alerty. To akurat moim zdaniem żadnemu przepisowi karnemu nie podlega. Natomiast na ile się orientuję w obiegu informacji, to dziennikarze takie informacje weryfikują telefonem do Policji i Straży pożarnej. Sadzę, że akcja się nie powiedzie.

Data: 2015-05-03 08:03:11
Autor: cef
Czy coś mi grozi za takiego fejka?
W dniu 2015-05-02 o 22:21, Koziołek pisze:

świerzynki z przed godziny.

Niezła koncentracja błędów :-)

PS
Sprawdzają. Tych dzwoniących jest zawsze
kilku, więc nic nie robiąc mają pierwszą weryfikację.

Data: 2015-05-04 21:34:01
Autor: Koziołek
cef napisał:
świerzynki z przed godziny.

Niezła koncentracja błędów :-)

Mea culpa ;)

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2015-05-04 18:03:13
Autor: Tom
[...]

AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
  po 2 piwach już mnie śmieszy HAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAH

jadę dalej jeszcze 4 na stole ...

Data: 2015-05-05 11:24:01
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.05.2015 o 22:21, Koziołek pisze:
[...]

Nie wiem, czy będziesz się śmiał, ale na pewno świetnie wpisujesz się w aktualny system polityczny.
Popełniłeś myślozbrodnię i powinieneś sam zgłosić się do odbycia kary.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®