Czy cos mi mozezrobic?

Data: 2009-05-18 15:07:18
Autor: Leszek
Czy cos mi mozezrobic?
In article <653d.00000deb.4a115ad9@newsgate.onet.pl>, sous777@op.pl says...>
Jakis czas temu ja jako Sprzedajacy podpisalem umowe przedwstepna kupna
sprzedazy nieruchomosci. Kupujacy dostal kredyt, po czym ja rozmyslilem sie.

Kupujacy zaplacil juz prowizje w banku w wysokosci ok 3000zl, której teraz bank
nie chce mu oddac. W tej sytuacji Kupujacy zada tej kwoty teraz ode mnie na
podstawie, ze jako nie wywiazalem sie z umowy i przez to on stracil pieniadze.

Czy w takiej sytuacji cos moze mi zrobic?
Dodam tylko ze:
 - na umowie nie ma mowy o zadnych zaliczkach i zadatkach
 - umowa jest na moja zone, ja tylko sie na niej podpisalem, a mieszkanie jest
wspólne

Pozdrawiam
Dziekuje za wszystkie opinie

Ale podpisa?e? si? jako ty czy jako ?ona?

Data: 2009-05-18 15:29:01
Autor: sous777
Czy cos mi mozezrobic?

Ale podpisa?e? si? jako ty czy jako ?ona?

Podpisałem się jako ja, dodatkowo podpisała się żona.
Natomiast w samej umowie w części "Umowa zawarta jest między..."  podana jest
tylko moja żona i Kupujący.

--

Czy cos mi mozezrobic?