Czy cos nie tak z myszka?

Data: 2011-07-12 08:37:23
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
Witajcie,
kupilem zestaw bezprzewodowy: mysz + klawiutra (Fujitsu LX900)

http://pl.fujitsu.com/products/prof_accessories_mainboards/keyboards_mice/standard_keyboards/wireless_keyboardset_lx900.html

Myslalem, ze to kwestia podkladki, wiec kupilem podkladke.
Ale to nie pomoglo.
Problem jest taki, ze myszce brak precyzji. Jak przesuwam powoli mysz to skacze ona zabka :-(
Irytujace to jest, jak chce sie precyzyjnie cos na pulpicie zlapac.

Mysz jest laserowa.
Jak pisalem, po stole to samo, po podkladce: "sharkooon 1337 xxl" tez.
Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.

A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na sterownikach windowsowych.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-07-12 10:48:39
Autor: Adam
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 08:37, topek pisze:
[...]

Odpowied nieco jak "dla blondynki", ale czy sprawdzie, czy w oczku myszki nie ma jakich paprochw albo kurzu?

Na windowsowych sterownikach niektre szybsze myszki mog mie problem, sprbuj je zmieni.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-07-13 18:50:01
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 10:48, Adam pisze:
Odpowiedź nieco jak "dla blondynki", ale czy sprawdziłeś, czy w oczku
myszki nie ma jakichś paprochów albo kurzu?
Patrzylem. NIe ma :)
Myslalem, ze moze folia jakas (myszka jest nowa).
Ale nie. Skucha.

Na windowsowych sterownikach niektóre szybsze myszki mogą mieć problem,
spróbuj je zmienić.
Ale nie moge.
Dostalem plytke fujitsu ale tam sterow nie ma tylko soft obslugujacy dodatkowe przyciski.
Myszke widzi windows 7 jako "Mysz zgodna z HID"

Data: 2011-07-12 13:21:47
Autor: kamil
Czy cos nie tak z myszka?
On 12/07/2011 07:37, topek wrote:
[...]

Baterie?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-12 20:31:08
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 14:21, kamil pisze:
On 12/07/2011 07:37, topek wrote:
Witajcie,
CUT
Baterie?

Myszka jest nowa. Baterie toze.

Data: 2011-07-13 10:05:43
Autor: kamil
Czy cos nie tak z myszka?
On 12/07/2011 19:31, topek wrote:
[...]

Baterie mogły leżeć dwa lata w magazynie, aż ktoś je wepchnął do myszki, która przeleżała kolejny rok w sklepie. Obja typowy dla słabych.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-07-13 18:40:34
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 11:05, kamil pisze:
[...]

Zmienilem przed chwila.
NIe pomoglo.

Chodzi o minimalny, powolny sposob przesuwania myszki, tak jakbys literke "i" chcial powoli zaznaczyc w edytorze tekstu.
Powolny ruch z wcisnieta mysza.
Nie ma reakcji, albo od razu jest skok.

Data: 2011-07-13 19:18:31
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 18:40, topek pisze:
[...]

A menager urządzeń pokazuje Ci, że to jest mysz zgodna z HID?

A może ten nadajnik myszy jest walnięty.

--
animka

Data: 2011-07-14 15:59:32
Autor: Radosaw Sok
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 13.07.2011 18:40, topek pisze:
Chodzi o minimalny, powolny sposob przesuwania myszki, tak jakbys literke "i" chcial powoli zaznaczyc w edytorze tekstu.
Powolny ruch z wcisnieta mysza.
Nie ma reakcji, albo od razu jest skok.

1) Prbowae na czystej kartce papieru, zamiast na jakiej
    podkadce?

2) Wczye w systemie opcj zwikszania dokadnoci ruchu
    myszy?

3) Myszy bezprzewodowe czsto tak robi -- ignoruj drobne
    ruchy eby nie marnowa baterii bez sensu.

| Radosaw Sok  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika lska                   |

Data: 2011-07-12 14:13:50
Autor: Leszek K.
Czy cos nie tak z myszka?
Dnia Tue, 12 Jul 2011 08:37:23 +0200, topek napisa(a):

[...]

Sprbuj nadajnik podczy na przeduce i oddali od komputera.

Data: 2011-07-13 18:48:23
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 14:13, Leszek K. pisze:

Spróbuj nadajnik podłączyć na przedłużce i oddalić od komputera.
Mialem wpiete w hub usb na blacie, 10cm od myszki.
Nie pomoglo.

Zauwazylem, ze na jasnej powierzchni myszka pracuje troche lepiej.
Moja podkladka jest czarna...

Data: 2011-07-13 23:13:07
Autor: GLaF
Czy cos nie tak z myszka?
Dnia Wed, 13 Jul 2011 18:48:23 +0200, topek napisa(a):

Zauwazylem, ze na jasnej powierzchni myszka pracuje troche lepiej.
Moja podkladka jest czarna...

A jest jednolita? Sprbuj na czystej kartce A4. Myszki optyczne raczej nie
lubi niejednolitych podkadek.

--
GLaF

Data: 2011-07-12 15:26:17
Autor: DooMiniK
Czy cos nie tak z myszka?
[...]

W kolejności:
- baterie
- zmień port USB odbiornika
- możliwe, że ktoś używa w pobliżu podobnej klawiatury, gryzą się
kanały...

No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urządzenia wskazujące 'gryzą
się' z górnym oświetleniem - tj. z tymi małymi świetlówkami 50W.
Spróbuj, czy jak zgasisz światło, to się nie poprawia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-07-13 18:41:48
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 16:26, DooMiniK pisze:
W kolejności:
- baterie
Nie pomglo

- zmień port USB odbiornika
Nie pomoglo.
Ani na hubie USB 10cm od myszki, ani bezposrednio z tylu obudowy.

- możliwe, że ktoś używa w pobliżu podobnej klawiatury, gryzą się
kanały...
Jak to sprawdzic?

No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urządzenia wskazujące 'gryzą
się' z górnym oświetleniem - tj. z tymi małymi świetlówkami 50W.
Spróbuj, czy jak zgasisz światło, to się nie poprawia.
Gasilem. NIe pomoglo.

Data: 2011-07-12 17:16:47
Autor: Gejzero SQ3OGX
Czy cos nie tak z myszka?

Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4e1beba6$1news.home.net.pl...
[...]

Jak nic żre się z jakimś nadajnikiem wifi albo bluetooth.
Zablokuj wifi i bluetooth w kompie i zobacz czy cos pomoze.

Gejzero

Data: 2011-07-13 18:43:25
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 17:16, Gejzero SQ3OGX pisze:
Jak nic żre się z jakimś nadajnikiem wifi albo bluetooth.
Zablokuj wifi i bluetooth w kompie i zobacz czy cos pomoze.
Wylaczylem wifi (wyjalem wtyczke z rotuera, ktory jest zaraz obok kompa).
Windos zglosil, ze wtyczka od kabla sieciowego zostala odlaczona.
czyli znak, ze router detka.
Ale nie pomoglo.

Jak pisalem objaw to powolne, minimalne przesuniecia.
Jak bys chcial "i" w edytorze tekstu zaznaczyc z wcisnieta mysza.
Powolne, precyzyjne ruchy nie sa mozlwie.
Poza tym wszystko hula super.

Data: 2011-07-12 21:47:36
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
[...]

Nie ma na spodzie myszki takiego przycisku, żeby można było wyregulować to skakanie? W mojej 2 naciśnięcia na ten przycisk i myszka się ustawiła jak trzeba.
Podkładkę niepotrzebnie kupowałeś. Muszki lepiej "zasuwają" po czystym blacie.
Nie wiem czy uwierzysz, ale (ja sama też byłam zdziwiona), że moja myszka działa nawet z drugiego końca pokoju. Tak jak pilot do np. telewizora. Stoję sobie, trzymam ją w ręku i klikam na ekran i to co chcę się uruchamia :-) Niestety, tylko trzeba mieć dobry wzrok, żeby z daleka trafić w odpowiedni przycisk (na pasku np.).

Kup dobre baterie "Enelop" i ładowarkę. Najlepiej 2 komplety baterii czyli 4 sztuki, żeby można było przy rozładowaniu od razu wymienić na naładowane.
Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

--
animka

Data: 2011-07-13 17:55:07
Autor: jerzu
Czy cos nie tak z myszka?
On Tue, 12 Jul 2011 21:47:36 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

Sprbuj naadowa narazie te baterie, ktre masz.

Baterii si nie aduje.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-13 19:14:18
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka do kontaktu.

--
animka

Data: 2011-07-13 19:35:08
Autor: Tasiorsa
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 19:14, Animka pisze:
A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
do kontaktu.

Krzysiek

Data: 2011-07-14 01:39:10
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 19:35, Tasiorsa pisze:
[...]

No, właśnie chwilę przed przeczytaniem Twojego posta skojarzylam sobie o co chodzi. Tak akumulatorki, ale ja z przyzwyczajenia na paluszki mówię baterie.

--
animka

Data: 2011-07-13 21:45:49
Autor: jerzu
Czy cos nie tak z myszka?
On Wed, 13 Jul 2011 19:14:18 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

A co si robi?

Jak si rozaduj to si je wurzuca. Najlepiej do odpowiednich
pojemnikw.

Ja mam adowark do swoich paluszkw, na 4 szt paluszkw. adowarka taka do kontaktu.

Akumulatory si aduje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spdzielni niewiele pomoe.

Data: 2011-07-14 01:40:41
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 21:45, jerzu pisze:
On Wed, 13 Jul 2011 19:14:18 +0200, Animka<animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

A co się robi?

Jak się rozładuję to się je wurzuca. Najlepiej do odpowiednich
pojemników.

Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
do kontaktu.

Akumulatory się ładuje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spółdzielni niewiele pomoże.

No dobra, po prostu zapomniałam, że te paluszki to akumulatorki.

--
animka

Data: 2011-07-14 08:44:50
Autor: Radosaw Sok
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 13.07.2011 21:45, jerzu pisze:
Akumulatory si aduje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spdzielni niewiele pomoe.

Tak generalnie to bateria to jest *zbir ogniw* dowolnego typu.
Bateria ogniw alkalicznych nie moe podlega ponownemu adowa-
niu. Bateria ogniw np. niklowo-kadmowych (popularnie nazywana
"akumulatorkiem") moe by adowana.

Popularnie terminem "bateria" opisuje si baterie ogniw nie-
adowalnych, co nie jest do koca poprawne.

Data: 2011-07-13 23:39:44
Autor: Feromon
Czy cos nie tak z myszka?

wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka do kontaktu.

Swoich paluszków masz, mam nadzieję, 20, a do pierwszego kontaktu masz lekarza.

Feromon

Data: 2011-07-14 01:44:21
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?

wrote:

[...]

Masz rację :-)

No byłam w poniedziałek u lekarza, bo jestem od soboty chora na anginę i mam gorączkę. Biorę antybiotyki.

--
animka

Data: 2011-07-14 01:36:46
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

Ok, ładuje się akumulatorki np. paluszki, ale one i tak wyglądają jak baterie.

--
animka

Data: 2011-07-13 23:37:30
Autor: Feromon
Czy cos nie tak z myszka?

[...]

Czasem zakłócenia radiowe. Jeśli mysz ma możliwość wyboru innego kanału,
to może pomoże. Ja jednak unikam beprzewodowych wynlazków z powodu
zakłóceń i wymiany baterii...

Feromon

Data: 2011-07-13 23:56:02
Autor: prourug
Czy cos nie tak z myszka?
[...]

A nie możesz tej myszy sprawdzić z innym komputerem, a kolejnej sztuki z twoim...

Czy cos nie tak z myszka?