Czy cos nie tak z myszka?

Data: 2011-07-12 15:26:17
Autor: DooMiniK
Czy cos nie tak z myszka?
On 12/07/2011 07:37, topek wrote:
Witajcie,
kupilem zestaw bezprzewodowy: mysz + klawiutra (Fujitsu LX900)

http://pl.fujitsu.com/products/prof_accessories_mainboards/keyboards_mice/standard_keyboards/wireless_keyboardset_lx900.html

Myslalem, ze to kwestia podkladki, wiec kupilem podkladke.
Ale to nie pomoglo.
Problem jest taki, ze myszce brak precyzji. Jak przesuwam powoli mysz to
skacze ona zabka :-(
Irytujace to jest, jak chce sie precyzyjnie cos na pulpicie zlapac.

Mysz jest laserowa.
Jak pisalem, po stole to samo, po podkladce: "sharkooon 1337 xxl" tez.
Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.

A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na
sterownikach windowsowych.

W kolejno艣ci:
- baterie
- zmie艅 port USB odbiornika
- mo偶liwe, 偶e kto艣 u偶ywa w pobli偶u podobnej klawiatury, gryz膮 si臋
kana艂y...

No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urz膮dzenia wskazuj膮ce 'gryz膮
si臋' z g贸rnym o艣wietleniem - tj. z tymi ma艂ymi 艣wietl贸wkami 50W.
Spr贸buj, czy jak zgasisz 艣wiat艂o, to si臋 nie poprawia.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-07-13 18:41:48
Autor: topek
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 16:26, DooMiniK pisze:
W kolejno艣ci:
- baterie
Nie pomglo

- zmie艅 port USB odbiornika
Nie pomoglo.
Ani na hubie USB 10cm od myszki, ani bezposrednio z tylu obudowy.

- mo偶liwe, 偶e kto艣 u偶ywa w pobli偶u podobnej klawiatury, gryz膮 si臋
kana艂y...
Jak to sprawdzic?

No a u mnie w domu w salonie - wszelkie urz膮dzenia wskazuj膮ce 'gryz膮
si臋' z g贸rnym o艣wietleniem - tj. z tymi ma艂ymi 艣wietl贸wkami 50W.
Spr贸buj, czy jak zgasisz 艣wiat艂o, to si臋 nie poprawia.
Gasilem. NIe pomoglo.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Mo偶e Oko tylko mydli oko