Czy cos nie tak z myszka?

Data: 2011-07-12 21:47:36
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-12 08:37, topek pisze:
Witajcie,
kupilem zestaw bezprzewodowy: mysz + klawiutra (Fujitsu LX900)

http://pl.fujitsu.com/products/prof_accessories_mainboards/keyboards_mice/standard_keyboards/wireless_keyboardset_lx900.html

Myslalem, ze to kwestia podkladki, wiec kupilem podkladke.
Ale to nie pomoglo.
Problem jest taki, ze myszce brak precyzji. Jak przesuwam powoli mysz to
skacze ona zabka :-(
Irytujace to jest, jak chce sie precyzyjnie cos na pulpicie zlapac.

Mysz jest laserowa.
Jak pisalem, po stole to samo, po podkladce: "sharkooon 1337 xxl" tez.
Wiec podloze raczej nie ma znaczenia.

A moze to kwestia softu? Nie wgrywalem nic od fujitsu. Jade na
sterownikach windowsowych.

Nie ma na spodzie myszki takiego przycisku, żeby można było wyregulować to skakanie? W mojej 2 naciśnięcia na ten przycisk i myszka się ustawiła jak trzeba.
Podkładkę niepotrzebnie kupowałeś. Muszki lepiej "zasuwają" po czystym blacie.
Nie wiem czy uwierzysz, ale (ja sama też byłam zdziwiona), że moja myszka działa nawet z drugiego końca pokoju. Tak jak pilot do np. telewizora. Stoję sobie, trzymam ją w ręku i klikam na ekran i to co chcę się uruchamia :-) Niestety, tylko trzeba mieć dobry wzrok, żeby z daleka trafić w odpowiedni przycisk (na pasku np.).

Kup dobre baterie "Enelop" i ładowarkę. Najlepiej 2 komplety baterii czyli 4 sztuki, żeby można było przy rozładowaniu od razu wymienić na naładowane.
Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

--
animka

Data: 2011-07-13 17:55:07
Autor: jerzu
Czy cos nie tak z myszka?
On Tue, 12 Jul 2011 21:47:36 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

Sprbuj naadowa narazie te baterie, ktre masz.

Baterii si nie aduje.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-13 19:14:18
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka do kontaktu.

--
animka

Data: 2011-07-13 19:35:08
Autor: Tasiorsa
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 19:14, Animka pisze:
A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
do kontaktu.

Krzysiek

Data: 2011-07-14 01:39:10
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 19:35, Tasiorsa pisze:
[...]

No, właśnie chwilę przed przeczytaniem Twojego posta skojarzylam sobie o co chodzi. Tak akumulatorki, ale ja z przyzwyczajenia na paluszki mówię baterie.

--
animka

Data: 2011-07-13 21:45:49
Autor: jerzu
Czy cos nie tak z myszka?
On Wed, 13 Jul 2011 19:14:18 +0200, Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

A co si robi?

Jak si rozaduj to si je wurzuca. Najlepiej do odpowiednich
pojemnikw.

Ja mam adowark do swoich paluszkw, na 4 szt paluszkw. adowarka taka do kontaktu.

Akumulatory si aduje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spdzielni niewiele pomoe.

Data: 2011-07-14 01:40:41
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 2011-07-13 21:45, jerzu pisze:
On Wed, 13 Jul 2011 19:14:18 +0200, Animka<animka@to.nie.ja.wp.pl>
wrote:

A co się robi?

Jak się rozładuję to się je wurzuca. Najlepiej do odpowiednich
pojemników.

Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka
do kontaktu.

Akumulatory się ładuje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spółdzielni niewiele pomoże.

No dobra, po prostu zapomniałam, że te paluszki to akumulatorki.

--
animka

Data: 2011-07-14 08:44:50
Autor: Radosaw Sok
Czy cos nie tak z myszka?
W dniu 13.07.2011 21:45, jerzu pisze:
Akumulatory si aduje. Baterii nie polecam. Bo nawet elektryk ze
spdzielni niewiele pomoe.

Tak generalnie to bateria to jest *zbir ogniw* dowolnego typu.
Bateria ogniw alkalicznych nie moe podlega ponownemu adowa-
niu. Bateria ogniw np. niklowo-kadmowych (popularnie nazywana
"akumulatorkiem") moe by adowana.

Popularnie terminem "bateria" opisuje si baterie ogniw nie-
adowalnych, co nie jest do koca poprawne.

| Radosaw Sok  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika lska                   |

Data: 2011-07-13 23:39:44
Autor: Feromon
Czy cos nie tak z myszka?

wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

A co się robi?
Ja mam ładowarkę do swoich paluszków, na 4 szt paluszków. Ładowarka taka do kontaktu.

Swoich paluszków masz, mam nadzieję, 20, a do pierwszego kontaktu masz lekarza.

Feromon

Data: 2011-07-14 01:44:21
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?

wrote:

[...]

Masz rację :-)

No byłam w poniedziałek u lekarza, bo jestem od soboty chora na anginę i mam gorączkę. Biorę antybiotyki.

--
animka

Data: 2011-07-14 01:36:46
Autor: Animka
Czy cos nie tak z myszka?
wrote:

Spróbuj naładować narazie te baterie, które masz.

Baterii się nie ładuje.

Ok, ładuje się akumulatorki np. paluszki, ale one i tak wyglądają jak baterie.

--
animka

Czy cos nie tak z myszka?