Czy co¶ się dzieje z Neopanem Acros?

Data: 2009-03-17 02:48:40
Autor: Czarek
Czy co¶ się dzieje z Neopanem Acros?
Wchodzę na strony Fujifilm Polska, filmy czarno-białe, a tam tylko
Neopan 400 i 1600. Wchodzę na Fujifilm.com... a tam w ogóle nie ma
filmów czarno-białych :( Ich wyszukiwarka nie znajduje słowa "acros".
Czy szlag trafił kolejny materiał, czy ja nie potrafię znaleĽć?

Czarek

Data: 2009-03-17 12:44:25
Autor: Krzysztof Gajdemski
Jest Tue, 17 Mar 2009 02:48:40 -0700 (PDT), Czarek pisze:
[...]

Nie  słyszałem  oficjalnych  informacji  o  wycofaniu tego materiału.  W
Fujifilm USA jest na li¶cie produktów:

http://www.fujifilmusa.com/products/professional_photography/film/neopan_black_white/100_acros/index.html

http://42.pl/u/1zq6

      k.
PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

Data: 2009-03-17 13:20:22
Autor: Przemek
Czy co¶ się dzieje z Neopanem Acros?

Użytkownik "Czarek" <4x5@gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:1eacfcbc-cc7a-49bd-8941-b7d522fc4d2bp11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

¶wiat robi się cyfrowy :(

p.

Data: 2009-03-17 18:31:51
Autor: m0w
Czy co¶ się dzieje z Neopanem Acros?
Data: 2009-03-18 19:09:56
Autor: Fereby
"Czarek" napisał:
[...]

Na japońskiej stronie producenta jest. W Polsce to on chyba oficjalnie nie był dystrybuowany - jak szukałem dwa lata temu PDF tego filmu na polskiej stronie Fuji, nie mogłem znaleĽć ani PDF, ani w ogóle tej błony. Kupowałem moje Acrosy w "Czarno-Białe" (120) i komisie fotograficznym (135). I jeden i drugi zaopatruj± się u dostawców zagranicznych. Fereby

--

Czy co¶ się dzieje z Neopanem Acros?