Czy cos z tego rozumiecie?

Data: 2012-09-16 13:56:33
Autor: Stachu Chebel
Czy cos z tego rozumiecie?
http://www.youtube.com/watch?v=gwGsNY7TJH8

Bo ja za diabla tego belkotu nie lapie

Data: 2012-09-16 23:33:29
Autor: leszek niewiadomski
Czy cos z tego rozumiecie?
Am 16.09.2012 22:56, schrieb Stachu Chebel:
http://www.youtube.com/watch?v=gwGsNY7TJH8

Bo ja za diabla tego belkotu nie lapie

Odpowiem cytatami: "Nie chcialo sie nosic teczki, trzeba teraz nosic woreczki" albo "Nie chcialo sie uczyc pilnie przez cale ranki ... "
Tyle jest latwiejszych tekstow i filmow w internecie, wiec nie trac czasu na filozofie, bo glowa rozboli, pomiesza sie cos i nawet woreczkow nie dasz rady nosic.
--
ln.

Data: 2012-09-16 14:52:49
Autor: Stachu Chebel
Czy cos z tego rozumiecie?
On 16 Wrz, 23:33, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

ln.
--
Sw Zbigniew z Łącka - patron lesnikow, grzybiarzy i ukaszonych przez

Ano nosilo sie troche teczek, i fizyke i matematyke jakos niezle sie
zna. Michała Hellera tez z racji Jego wiedzy w zakresie nauk scislych
bardzo cenie. Nie mniej jednak, w/w wyklad to BELKOT.. Owszem, jest
wiele latwiejszych filmikow w internecie. Skoro takowe wybierasz,
Twoja sprawa. Ja tymczasem wybralem trudniejszy.
A skoro tresc ocenilem tak a nie inaczej, a Ty sie z tym nie zgadzasz
- to uzyj argumentow

Data: 2012-09-17 01:16:23
Autor: leszek niewiadomski
Czy cos z tego rozumiecie?
Am 16.09.2012 23:52, schrieb Stachu Chebel:
[...]

Sorry, myslalem, ze nic z tego nie rozumiesz, ale tylko nie podoba ci sie Heller godzacy nauke z kk.
--
ln.

Data: 2012-09-16 16:45:01
Autor: Stachu Chebel
Czy cos z tego rozumiecie?
On 17 Wrz, 01:16, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:

> [...]

ln.
--
Sw Zbigniew z Łącka - patron lesnikow, grzybiarzy i ukaszonych przez

Szczerze powiedziawszy,  kk w ogole mi sie nie podoba. No ale to temat
na odrebny watek. I nie w tym problem,że Heller stara sie pogodzic
nauke z kk.. Tego moim zdaniem w ogole nie da sie pogodzic. Ale to
jest tylko moje zdanie...  W czym rzecz? Wiara, to wiara, kk to firma,
nauka to poznawanie i opisywanie wszystkiego co nas otacza. Nauka jest
nastawiona na chec poznania i wykorzystania w sensie pozytywnym, wiara
jest tez potrzebna, natomiast firma jest nastawiona tylko na zysk
kosztem wiary.

Data: 2012-09-17 13:51:57
Autor: leszek niewiadomski
Czy cos z tego rozumiecie?

A co do ewolucji i jej teorii to ani jestem z branzy ani nie z tych watpiacych. W domu czytaja biologa ewolucji Kutschere, ktorego wyklady sa tez na youtube (np. http://www.youtube.com/watch?v=jh-Oyf_t3c0), a prywatnie smialem sie z kreacjonistow jak w maju-czerwcu na wlasne oczy ogladalem takie lub inne stworzenia: np. http://w959.wrzuta.pl/obraz/edytuj/token/0t5BYMi2a5u/1p3zrt5/1347881108/ekwador_i_galapagos i ponad 40 obrazkow.
--
ln.

Data: 2012-09-17 09:10:14
Autor: Neko
Czy cos z tego rozumiecie?
Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał

Sorry, myslalem, ze nic z tego nie rozumiesz, ale tylko nie podoba ci sie
Heller godzacy nauke z kk.

Przpraszanie teraz na niewiele się zda.

Pokazałeś swoją "klasę", czyli po prostu wyszła słoma z butów
jak zjechałeś interlekutora z góry na dół (albo odwrotnie)

Jednak przeprosiłeś (należy to docenić)
czyli trochę jednak tej słomy z powrotem upakowałeś
do gumofilców. ;-)

Data: 2012-09-17 10:28:15
Autor: leszek niewiadomski
Czy cos z tego rozumiecie?
Am 17.09.2012 09:10, schrieb Neko:
[...]

Heller (podobnie jak ten inny z Paryza) byl jednym z moich idoli mlodosci, wiec nie pojmowalem, ze mozna go nie rozumiec. Co innego nie zgadzac sie z nim. Chodzilem nawet na jego wyklady oraz dlugi czas zglebialem (m.in.) filozofie i kosmologie. A do Firmy jak i wiary od dawna mam niestosunek. Poza tym ksywa kolegi przedmowcy mnie zmylila, dlatego go Tuwimem i Laskowikiem potraktowalem. Tak jak mnie nastepny gumofilcami i sloma (ze wsia niewiele mam wspolnego).
--
ln.

Data: 2012-09-17 11:36:21
Autor: Neko
Czy cos z tego rozumiecie?
[...]

Pana Hellera tez w swoim czasie czytalem. Interesowałem sie i nadal interesuje
sie kosmologia, gdyz szukam w tym wszystkim sensu (religia katolicka nie odpowiada
mi na najbardziej fundamentalne pytania, ba, odrzuca mnie jej struktura naziemna: Koscioł
wybitnie zniecheca mnie do siebie, Stary Testament przeraza, Nowy fascynuje - to tak w skrocie)

BTW: mieszkam na wsi, ale nie mam gumofilcow. ;-)

Data: 2012-09-17 02:48:52
Autor: J-23
Czy cos z tego rozumiecie?
On 16 Wrz, 22:56, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=gwGsNY7TJH8

Bo ja za diabla tego belkotu nie lapie

W wyniku jakichs badan stwierdzono ze niemal 85% populacji Polakow nie
rozumie przekazow ideowych prezentowanych w newsach, przez rozne
publikatory. W zwiazku z tym, jak mozna sie spodziewac zrozumienia
zalozenia, ze historia mysli filozoficznej i ewolucja trendow
tyczacych usytuowania dogmatow teologicznych, w kontekscie chocby
przemian spolecznych, i rozwoju nauki w Polsce i na swiecie.

PS. jak wiadomo glupota nie boli

Data: 2012-09-17 16:48:14
Autor: Przemysław M.
Czy cos z tego rozumiecie?
Dnia Mon, 17 Sep 2012 02:48:52 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

[...]

Cały Internet jest zalewany chłamem, który niczego nie wnosi, a ty tu o
filozofii i zrozumieniu. Wystarczy poczytać psp, a łatwo dojdziesz do
wniosku, że nie ma tu miejsca na dyskujsję no bo z kim? Z u2, mkarwanem,
hammerem? Szkoda czasu.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-17 17:38:21
Autor: leszek niewiadomski
Czy cos z tego rozumiecie?
Am 17.09.2012 16:48, schrieb Przemysław M.:
[...]

Biore tych wszystkich na killfile to mi sie zatyka Thunderbird, wiec w koncu robie selekcje. Ewidentnych idiotow (roznych miedzynarodowych zydojobow i chorych) zostawiam i nie czytam, reszte system blokuje.
Co do tego chlamu, to mam teorie: psp opanowali glownie bezrobotni, spauperyzowani frustraci i wylewaja tu swoje zolcie, biadola na rzeczywistosc, kapitalizm, tesknia do PRL i pluja na PO, PiS, Jaruzela, Zydow, kosmitow itd. winnych ich nedzy i ponizenia; natomiast na spp czyli sciepie dominuja emigranci, ktorym nie wyszlo - zamiast dyrektorowac lub profesorowac musza nosic wory lub czyscic kominy, nie udalo sie do cieplej Australii i wyladowalo pod kolem podbiegunowym, nie dali za zaslugi domu, lecz mieszkanie socjalne w Szwecji, poza tym jezyk jakis dziwny, ktorym gada 5 mln na calym globusie itd. itp.
--
ln.