Czy cyc to palant i mato³?

Data: 2010-12-11 08:30:33
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawi³em je ot tak, dla
paddier¿ki razgawora:)
A swoj± drog± zauwa¿y³em ¿e niemal ka¿dy fanatyczny antykaczysta to
palant i mato³. Do tego zdecydowana wiêkszo¶æ proplatfonskich  kiboli
to tak¿e palanty i mato³y... zdumiewaj±ca zbie¿no¶æ, czy¿ nie? ;)
J-23

Data: 2010-12-11 16:43:03
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawi=B3em je ot tak, dla
paddier=BFki razgawora:)
A swoj=B1 drog=B1 zauwa=BFy=B3em =BFe niemal ka=BFdy fanatyczny antykaczyst=
a to
palant i mato=B3. Do tego zdecydowana wi=EAkszo=B6=E6 proplatfonskich  kibo=
li
to tak=BFe palanty i mato=B3y... zdumiewaj=B1ca zbie=BFno=B6=E6, czy=BF nie=
? ;)

cyc - to wzorzec S&#232;vres, dla postsowieckiego pojmowania intelektu i kultury
oraz interpretowania otaczajacej postkomunistow rzeczywistosci.

Data: 2010-12-11 17:35:40
Autor: raff
Czy cyc to palant i mato³?

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:bf4efb85-31ef-44e5-b205-fd1bc6cfb939i17g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Odpale "cycowo":

Jakos tak sie zawsze sklada, i wszyscy o tym doskonale wiedza, ze kazdy POwiec to palant i przyglup . Ty do nich z otwarta reka, a oni ci chamstwem i wulgaryzmem . Nie ma to jak te wychowanki od Michnika i Urbana, ale czego sie spodziewac po odmozdzonych komuchach . Ty do nich lagodnie, a oni ci zawsze z chamstwem. chamy takie !. Toz to stalinisci i komunisci, bo tylko tak sie moga zachowywac komunisci i stalinisci !!.  I wszyscy o tym doskonale wiedza to tak musi byc !!!!.

R.

Data: 2010-12-11 17:56:15
Autor: kefirh
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-11 17:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Belkotem przpomina Godziambe.
Glownia przeczytal chyba w sanatorium cos z Sienkiewicza i przejal styl.
Cyca retoryka ... -- cos jak polaczenie rewolucyjnego Malego Ksiecia z Gwiazdy Mowia. Plus skurwienie.

k.

Data: 2010-12-11 18:03:26
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?

U¿ytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie0afh$3ce$1news.onet.pl...
[...]

No !!

cyc

Data: 2010-12-11 17:20:10
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
cyc <ja@ja.pl> napisa³(a):

No !!

 jakie no? *da* nada pisac, tawariszcz cyc.

Data: 2010-12-11 18:04:30
Autor: raff
Czy cyc to palant i mato³?

"kefirh" <kefirh@reuter.si> wrote in message news:ie0afh$3ce$1news.onet.pl...
[...]

A ja uwazam ze jest zabawny. Smieszy mnie to, ze jemu sie wydaje ze jest brany na powaznie, podczas gdy te bzdety biora na serio tylko jego umyslowe chudopacholki jak Baca czy MH. Plus to nadymanie sie. Musi byc klaunem w realu, co to z niego nawet wlasna rodzina sobie jaja robi.

R.

Data: 2010-12-11 18:29:39
Autor: kefirh
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-11 18:04, raff pisze:

[...]

Zabawne. Ale cala rzeczywisyosc spolecznopolityczna czyli MEDIALNA opiera sie tylko i wylacznie na emocjach coraz nizszego rzedu.
Wszechobecna paranoja to wzorcowe srodowisko wzrostu dla cycoidae.

k.

Data: 2010-12-12 11:02:46
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie0av6$4rh$1news.onet.pl...

[...]

Sadzisz pewnie , ze tymi slowami dodales sobie powagi i madrosci ? .
Moim zdaniem dowiodles tylko pisowskiej mialkosci i panujacego nad Toba kompleksu .Nie martw sie synku , jesli popracujesz nad soba , moze nie beda wytykac Cie palcami na ulicy .

cyc

Data: 2010-12-11 18:10:50
Autor: cytryna
Czy cyc to palant i mato³?
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawi&sup3;em je ot tak, dla
paddier&iquest;ki razgawora:)
A swoj&plusmn; drog&plusmn; zauwa&iquest;y&sup3;em &iquest;e niemal ka&iquest;dy fanatyczny antykaczysta to
palant i mato&sup3;. Do tego zdecydowana wi&ecirc;kszo&para;&aelig; proplatfonskich  kiboli
to tak&iquest;e palanty i mato&sup3;y... zdumiewaj&plusmn;ca zbie&iquest;no&para;&aelig;, czy&iquest; nie? ;)
J-23
*****************

Niestety to nie przypadek to prawid³owo¶æ, szumowiny zasze wyp³ywaj± na wierzch i wykazuj± - do czasu - zwart± konsystencjê.

Data: 2010-12-11 18:46:21
Autor: u2
Czy cyc to palant i mato³?
[...]

Bo te æwoki s± z partyjnego klucza. W przypadku cyca to nieboszczka pzpr.

Data: 2010-12-11 20:35:43
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-11 17:30, Hans Kloss pisze:
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne.
J-23

Masz racje Hans, - to pytanie retoryczne.  cyc to zupe³na odwrotno¶æ mato³a. To jeden z najbardziej kreatywnych grupowiczów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-11 12:52:59
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
On 11 Gru, 20:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

To jeden z najbardziej kreatywnych grupowicz w.

Kreatywnych w wypisywaniu bzdur i bredni, w bezczelno¶ci i g³upocie.
Pe³na zgoda.
J-23

Data: 2010-12-12 10:07:50
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-11 21:52, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie tylko. W wielu sprawach ma równie¿ racjê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-12 16:50:26
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-11 21:52, Hans Kloss pisze:
Kreatywnych w wypisywaniu bzdur i bredni, w bezczelno¶ci i g³upocie.
Pe³na zgoda.
J-23

Taka chamska kreatura jak Ty nie ma prawa pisac o chamstwie i bezczelnosci bo jestes ich ksiazkowym , wrecz encykopedycznym przykladem !.
Podobnie ma sie sprawa z glupota i wypisywaniem bredni bo czy mozna byc bardziej glupim niz J-23 piszacy o zamachu , sztucznej mgle , magnetycznej broni , wywozce rannych pasazerow samolotu prezydenckiego na Sybir i dobijaniu rannych ? .
Toz to esensja glupoty jota 23 , samo jej jadro .
Ty masz tupet pisobecwale ! , ..........zreszta jak wszyscy pisowcy i pisolubcy .

cyc

Data: 2010-12-12 09:01:49
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
On 12 Gru, 16:50, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Toz to esensja glupoty jota 23 , samo jej jadro .

Udowodnij mi skurwia³y palancie ¿e pisa³em cokolwiek ¶wiadcz±cego o
tym ¿e wierzê w dobijanie rannych, u¿ycie "broni magnetycznej" albo
wywózkach na Sybir w kontek¶cie katastrofy smoleñskiej . Udowodnij
przy pomocy cytatów Z MOICH POSTÓW. Je¿eli tego nie zrobisz to og³oszê
ciê wszem i wobec gnidowatym oszczerc±,  plugawym ¶mieciem i
pokurwionym gnojem. Masz na to 24 godziny.
J-23

Data: 2010-12-13 13:54:19
Autor: Klin
Czy cyc to palant i mato³?
U¿ytkownik Hans Kloss napisa³:
[...]

     Nie jest to jeszcze takie pewne czy tego typu przypuszczenia s±
     zupe³nie bez sensu. Wszystko co mo¿liwe - kto¶ kiedy¶ zrealizuje
     lub byæ mo¿e ju¿ zrealizowa³. Wiêc g³owy bym nie da³.

Data: 2010-12-13 07:16:27
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
On 13 Gru, 13:54, Klin
     Nie jest to jeszcze takie pewne czy tego typu przypuszczenia s±
     zupe³nie bez sensu

Ja nie podejmujê siê tego oceniaæ. Po prostu takich przypuszczeñ nie
czyniê i ju¿, dla zasady. Za ma³o danych.
Ale dureñ jeden z drugim wykaza³ siê  przy tej okazji totaln±
niewiedz±, rechoc±c z min± debila i prze¶wiadczeniem o niemo¿no¶ci
wywo³ania sztucznej mg³y (technologia znana niemal od pó³ wieku) czy
nieistnieniu "broni magnetycznej" (ale¿ istnieje z wszelk± pewno¶ci±
proszê cycoidalnego  platfonstwa, istnieje nawet kilka jej rodzajów).
J-23

Data: 2010-12-13 16:06:20
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie551t$u4u$1news.onet.pl...
U¿ytkownik Hans Kloss napisa³:

Je¿eli tego nie zrobisz to og³oszê
ciê wszem i wobec gnidowatym oszczerc±,  plugawym ¶mieciem i
pokurwionym gnojem. Masz na to 24 godziny.
J-23

A pisales faszysto o mnie kiedys inaczej ? .

cyc

Data: 2010-12-12 12:32:21
Autor:
Czy cyc to palant i mato³?
On Sat, 11 Dec 2010 20:35:43 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Masz racje Hans, - to pytanie retoryczne.  cyc to zupe³na odwrotno¶æ mato³a. To jeden z najbardziej kreatywnych grupowiczów.

 zauwazylem, ze pisowscy ujadacze usiluja przerzucic swoje chamstwo
 na innych. tak jak z katastrofa smolenska, wszyscy wiedza, ze wine
 za nia ponosi pieniactwo, buta, zarozumialstwo kaczynskich, a prezes
 i jego przyboczni usiluja wmawiac sobie, ze to wina tuska i hrabiego.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-12 17:13:00
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
<he?sk> <bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
[...]

to cyc juz twoj przyjaciel? Latwo ciebie kupic. Masz chociaz odrobine szacunku
do siebie, jesli juz nie masz dla nikogo?

Data: 2010-12-12 20:37:10
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?
W dniu 2010-12-12 12:32, "<he®sk>" pisze:
On Sat, 11 Dec 2010 20:35:43 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-12-11 17:30, Hans Kloss pisze:
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne.
J-23
Masz racje Hans, - to pytanie retoryczne.  cyc to zupeÅ‚na odwrotność
matoła. To jeden z najbardziej kreatywnych grupowiczów.
[...]

Nie zapominaj że istnieje też pewien odsetek ludzi którzy dopuszczają najbardziej prawdopodobną przyczynę tej katastrofy - ruski zamach. - Bez udziału polskiego rządu oczywiście.

Data: 2010-12-12 13:04:09
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
On 12 Gru, 20:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie zapominaj ¿e istnieje te¿ pewien odsetek ludzi którzy dopuszczaj±
najbardziej prawdopodobn± przyczynê tej katastrofy - ruski zamach. - Bez
udzia³u polskiego rz±du oczywi¶cie.

Jakiekolwiek gdybanie KTO spowodowa³ katastrofê pod Smoleñskiem jest
nie na miejscu  i powinno zostaæ od³o¿one  do czasu a¿ sprawstwo osób
trzecich zostanie w tym przypadku stwierdzone bez ¿adnych
w±tpliwo¶ci.
J-23

Data: 2010-12-12 21:15:30
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
Jakiekolwiek gdybanie KTO spowodowa=B3 katastrof=EA pod Smole=F1skiem jest
nie na miejscu  i powinno zosta=E6 od=B3o=BFone  do czasu a=BF sprawstwo os=
=F3b
trzecich zostanie w tym przypadku stwierdzone bez =BFadnych
w=B1tpliwo=B6ci.
J-23

no, nie bardzo masz racje. O to aby nie *gdybac*, bardzo niektorym chodzi.
Oni jednak gdybac sokojnie moga i to od pierwszego dnia katastrofy i to
gdybanie przekazywac calemu swiatu.

Data: 2010-12-13 02:31:43
Autor: Hans Kloss
Czy cyc to palant i mato³?
On 12 Gru, 22:15, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

no, nie bardzo masz racje. O to aby nie *gdybac*, bardzo niektorym chodzi..
Oni jednak gdybac spokojnie moga i to od pierwszego dnia katastrofy i to
gdybanie przekazywac calemu swiatu.

Niestety, dowody materialne s± w ich ³apach a razem z nimi prawo do
ich interpretacji. My nie wiemy niemal NIC (choæ ró¿nym cycoidalnym
idzikoskim wydaje siê ¿e wrêcz przeciwnie) na temat okoliczno¶ci samej
katastrofy poza tym co nam przekazali do wierzenia "oni"  i dopóki nie
uka¿e siê oficjalny raport z dochodzenia nale¿ny zachowaæ umiar,
przynajmniej w wypowiedziach oficjalnych. Mo¿emy najwy¿ej domniemywaæ
komu ¶mieræ Prezydenta i osób towarzysz±cych by³a na rêkê, i komu
narazi³ siê on tak bardzo ¿eby chciano go fizycznie zlikwidowaæ, do
oskar¿ania konkretnie kogokolwiek nie mamy ¿adnych podstaw.
J-23

Data: 2010-12-13 16:45:27
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a): (....)

Oficjalny raport z dochodzenia tez nic nie zmieni w sytuacji kiedy Rusjanie
robia sledztwo, dlatego opinia publiczna musi naciskac na polski rzad roznymi
metodami oraz naglasniac gdzie sie da jak faktycznie przebieg tego sledztwa
wyglada.

Potulnosc spoleczenstwa moze zachecic ta bande, do jeszcze wiekszej samowoli
i bezprawia.

Data: 2010-12-13 17:17:57
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i mato³?
W dniu 2010-12-12 22:04, Hans Kloss pisze:
[...]

Jest jak najbardziej na miejscu, Hans. Taki sposób prowadzenia ¶ledztwa prowokuje do ró¿nych spekulacji. Gdyby byli zaproszeni do wspolnego dochodzenia ludzie najbardziej tym zainteresowani, czyli Polacy i ew. jacy¶ pe³nomocnicy rodzin tych którzy zginêli, wtedy nie by³oby miejsca na ¿adne domys³y i oskar¿enia.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-13 09:50:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy cyc to palant i matoł?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie389u$f8n$1news.onet.pl...
[...]

Na takiej samej zasadzie istnieje pewien odsetek ludzi, którzy twierdzą, że ziemia jest płaska.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-13 17:17:46
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?

[...]

Ci co dopuszczajÄ… różne przyczyny tej katastrofy to ludzie myÅ›lÄ…cy.  I sam widzisz jaki ty jesteÅ› (sorry za wyrażenie) stadny baran któremu można wszystko wmówić. - Przylaczasz siÄ™ do chóru przytakujÄ…cych  baranów mimo tego że tak naprawdÄ™ nic o ksztaÅ‚cie ziemi nie wiesz...  powtarzasz tylko jak echo czyjeÅ› sÅ‚owa.

Data: 2010-12-13 17:55:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy cyc to palant i matoł?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie5gvd$1h1$1news.onet.pl...

[...]

Wyszło szydło z worka. Nie potrafisz inaczej. Musisz obrażać. Nie możesz odnieść się do meritum. Musisz scharakteryzować mnie, wynaleźć i opisać moje wady. Zarzucasz, że nie jestem człowiekiem myślącym.

Mylisz się. Właśnie dlatego, że myślę nie daję sobie wmówić, że był to zamach. Ruscy to nie stado baranów i krwiożerczych bestii. Wymień choć jeden poważny i realny powód zorganizowania i przeprowadzenia zamachu na Polski rządowy samolot lądujący na terenie Rosji.

Twierdzisz, że nie wiem nic o kształcie ziemi - to pochwal się, co ty wiesz i skąd czerpiesz informacje (prawdopodobnie z jakiegoś tajemnego źródła, niedostępnego dla niewtajemniczonych)?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-14 17:00:30
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?

[...]

Przeprosiłem przecież, a na tamtą chwilę nie mogłem znaleźć adekwatnej nazwy dla twojej opinii, wiec pozwoliłem sobie na słowo "baran".

Inaczej bym to określił - nie jesteś indywidualistą - człowiekiem myślącym samodzielnie.

[...]

No cóż, w mojej teorii jest tylko jeden powód. Jest nim gaz łupkowy. Kaczyński i osoby z jego grona mogliby być przeszkodą w rozszabrowaniu tej kopaliny przez międzynarodową bandę kolesi. Bo w zemsty Putina za Gruzję, Dudajewa itp. sprawy nie wierzę.

Twierdzisz, że nie wiem nic o kształcie ziemi - to pochwal się, co ty wiesz i skąd czerpiesz informacje (prawdopodobnie z jakiegoś tajemnego źródła, niedostępnego dla niewtajemniczonych)?

Wiem tylko to co mi podsuniÄ™to pod nos. I żeby nie byÅ‚o - ja wcale  nie negujÄ™ tego. Ale jedniczeÅ›nie bardooo daleki jestem od tego żeby lansować tÄ… tezÄ™. - Pokpiwać i patrzeć z wyższosciÄ… na tych co myÅ›lÄ… że jednak ziemia jest plaska. Natomiast bedÄ™ sie nabijaÅ‚ i patrzyÅ‚ z politowaniem  z tego co mówi np. że księżyc jest pÅ‚aski.

Data: 2010-12-14 17:18:58
Autor: >he®sk>
Czy cyc to palant i mato³?
On Tue, 14 Dec 2010 17:00:30 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

No có¿, w mojej teorii jest tylko jeden powód. Jest nim gaz ³upkowy. Kaczyñski i osoby z jego grona mogliby byæ przeszkod± w rozszabrowaniu tej kopaliny przez miêdzynarodow± bandê kolesi. Bo w zemsty Putina za Gruzjê, Dudajewa itp. sprawy nie wierzê.

 gdzie na swiecie wydoby sie gaz lupkowy w takich ilosciach,
 ze wydobycie to zmraza krew w zylach koncernom naftowym ?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-15 19:34:22
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?
W dniu 2010-12-14 17:18, ">he®sk>" pisze:
[...]

GruzjÄ™, Dudajewa itp. sprawy nie wierzÄ™.
  gdzie na swiecie wydoby sie gaz lupkowy w takich ilosciach,
  ze wydobycie to zmraza krew w zylach koncernom naftowym ?

Gazu łupkowego jak na razie nigdzie nie wydobywa się na masową skalę. Ale to nie będzie trwało wiecznie.

Data: 2010-12-14 19:23:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy cyc to palant i matoł?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie84bm$4en$2news.onet.pl...

[...]

Kaczyński był złym prezydentem i miał złe notowania i byłby prezydentem jedynie do końca roku. Po wyborach zostałby jedynie byłym prezydentem i miałby tyle do powiedzenia w sprawie polityki, ile mają inni byli prezydenci, czyli nic.
Gaz łupkowy - to jest sprawa dalszej przyszłości i wielka niewiadoma. 15-20 lat. W sprawie gazu łupkowego miałby tyle do powiedzenia, co wyżej.

Reasumując - zejdź z obłoków na ziemię. Ewentualnie zajmij się pisaniem SF.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-14 18:55:10
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa³(a):

KaczyÅ&#65533;ski byÅ&#65533; zÅ&#65533;ym prezydentem i miaÅ&#65533; zÅ&#65533;e notowania i byÅ&#65533;by prezydentem jedynie do koÅ&#65533;ca roku. Po wyborach zostaÅ&#65533;by jedynie byÅ&#65533;ym prezydentem i miaÅ&#65533;by tyle do powiedzenia w sprawie polityki, ile majÄ&#65533; inni byli prezydenci, czyli nic.
Gaz Å&#65533;upkowy - to jest sprawa dalszej przyszÅ&#65533;oÅ&#65533;ci i wielka niewiadoma. 15-20 lat. W sprawie gazu Å&#65533;upkowego miaÅ&#65533;by tyle do powiedzenia, co wyżej.

ReasumujÄ&#65533;c - zejdź z obÅ&#65533;oków na ziemiÄ&#65533;. Ewentualnie zajmij siÄ&#65533; pisaniem S

Mijasz sie z prawda. Kaczynski byl wlasnie bardzo dobrym prezydentem, dlatego go caly czas niszczono w postubeckich mediach, a nastepnie przygotowano
pulapke smolenska.

teraz ta sama taktyke stosuja w stosunku do Jaroslawa Kaczynskiego, bo sie
chca zesrac ze starchu, wszelkiej masci zaprzancy, zlodzieje i zdrajcy.

Data: 2010-12-15 16:15:28
Autor: cirrus
Czy cyc to palant i mato³?
U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ie8eid$mjl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale pokrêcony be³kot, ale masz racje na widok Kaczora mo¿na dostaæ rozwolnienia, tyle ¿e z obrzydzenia, a nie ze strachu.

--
stevep

Data: 2010-12-15 19:32:36
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?

[...]

To może wiedzieć tylko wróżka..

  MyÅ›lisz że kacap nie orientujÄ… siÄ™ w tych naszych ukÅ‚adzikach, że nie wiedzÄ… o ukÅ‚adzie okrÄ…gÅ‚ostoÅ‚owym? Postanowili postawić kolesi przed faktem dokonanym - czyli eliminacji najwiÄ™kszego zagrozenia ich interesów w Polsce i Europie, - czyli wyeliminowania KaczyÅ„skiego..

Gaz łupkowy - to jest sprawa dalszej przyszłości i wielka niewiadoma. 15-20 lat. W sprawie gazu łupkowego miałby tyle do powiedzenia, co wyżej.

Tak, dla szerokiej opinii publicznej - niewiadoma, ale zainteresowani dobrze wiedzÄ… na czym stojÄ….

Data: 2010-12-13 21:04:33
Autor:
Czy cyc to palant i mato³?
On Sun, 12 Dec 2010 20:37:10 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Nie zapominaj że istnieje też pewien odsetek ludzi którzy dopuszczają najbardziej prawdopodobną przyczynę tej katastrofy - ruski zamach. - Bez udziału polskiego rządu oczywiście.

 jezeli tak to na wlasna prosbe.  - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
  - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!  - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?

Data: 2010-12-13 20:23:58
Autor: obserwator
Czy cyc to palant i mato³?
> [...]

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
  ile razy bedziesz jeszcze te pytania zadawal? Wypuscili cie z klatki, ze tak jak oblakany latasz po tej grupie i ciagle te same pytania zadajesz, mimo ze
juz ze setki razy kazdy kto byl zainteresowany odpowiedzia, to ja otrzymal?

Ile ci palca od posta i kto? Schetyna? Potem przez takich zaprzancow jak ty,
Polacy beda obwiniac caly swiat i ufo, za swoje nieszczescia i biede.

Data: 2010-12-14 17:18:55
Autor: >he®sk>
Czy cyc to palant i mato³?
On Mon, 13 Dec 2010 20:23:58 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

 [...]

>  - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
  ile razy bedziesz jeszcze te pytania zadawal?

 az uzyskam na nie odpowiedz!
Wypuscili cie z klatki,

 nie przenos na innych swojej sytuacji zyciowej...

ze tak jak oblakany latasz po tej grupie i ciagle te same pytania zadajesz,

 prawda boli, co ? wiesz dobrze, ze to prezes...

mimo ze juz ze setki razy kazdy kto byl zainteresowany odpowiedzia, to ja otrzymal?

 jak dotad boicie sie odpowiedzi na te pytania bo sa tak oczywiste.

Ile ci palca od posta i kto?

 robie tu spolecznie ;o)))

Schetyna?

 nie, jeden facio z torunia... pecunia itd...

Potem przez takich zaprzancow jak ty, Polacy beda obwiniac caly swiat i ufo, za swoje nieszczescia i biede.

 jak dotad tacy jak ty za pieniactwo kaczynskich ktore doprowadzilo
 do smierci 96 ludzi tacy jak ty obwiniaja tuska i komorowskiego.

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-14 16:58:55
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?
W dniu 2010-12-13 21:04, "<he®sk>" pisze:
[...]

najbardziej prawdopodobnÄ… przyczynÄ™ tej katastrofy - ruski zamach. - Bez
[...]

Odpowiedziałem ci już na te pytania trzykrotnie. Więc powtarzał sie nie będę.

Data: 2010-12-14 17:18:58
Autor: >he®sk>
Czy cyc to palant i mato³?
On Tue, 14 Dec 2010 16:58:55 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Odpowiedzia³em ci ju¿ na te pytania trzykrotnie.

 pod jaka ksywka ? PISTACJUSZ ? ;o)))

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-15 19:34:05
Autor: jadrys
Czy cyc to palant i matoł?
[...]

Pod swoim nickiem. Pod nim piszę już od ponad roku. I jest to mój jedyny nick.

Data: 2010-12-11 22:12:46
Autor: Tomy M.
Czy cyc to palant i matoł?
W dniu 2010-12-11 17:30, Hans Kloss pisze:
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawiłem je ot tak, dla
paddierżki razgawora:)
A swoją drogą zauważyłem że niemal każdy fanatyczny antykaczysta to
palant i matoÅ‚. Do tego zdecydowana wiÄ™kszość proplatfonskich  kiboli
to także palanty i matoły... zdumiewająca zbieżność, czyż nie? ;)
J-23

   Hehe. CYC jest niesamowity, tworzy przeogromne
ilość tekstu ... którego i tak nie czytam.
Jego język jest tak trudny do przełknięcia że
kompletnie nie nadaje siÄ™ do porannej czy wieczornej
kawki.
   Tak naprawdÄ™ to po stronie PRORZÄ„DOWEJ na tej grupie
nie ma żadnych zaskakujących mówców, mistrzów pióra.
   Warzywny czasem chce bÅ‚ysnąć ... przepisujÄ…c bzdury
z GWna. Zastanawiające jest że facet ZAWSZE podpiera
się artykułami z gazety która jest propagandową ulotką
partii rzÄ…dzÄ…cej (czasem PO ... innym razem SLD itd.)
Gdyby miał trochę oleju w głowie to by tego nie robił
i uzyskałby jakiś tam posłuch na grupie.Ale cóż, inteligencja
to cecha raczej wrodzona,a on pewnie stał w innej kolejce.
  Ogólnie bezpieka odpuÅ›ciÅ‚a już, zrobiÅ‚o siÄ™ luźniej
i mniej "przedwyborczo" następnego ataku można się
spodziewać przy wyborach w 2011.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-12 22:59:37
Autor: Jaksa
Czy cyc to palant i matoł?
On Sat, 11 Dec 2010 17:30:33 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Zupelnie jasne. PO adresuje swoj program na poziomie emocjonalnym
do zakompleksionych, zadluzonych po uszy kartofli z "wielkich miast"
typu zenek czy do pustakow w rodzaju lorna.

Trudno znalesc tam kogokolwiek, z kim byloby sie gotowym zasiasc do
wspolnego stolu. To urodzony plebs i jako taki powinien byc traktowany.

Jaksa

Data: 2010-12-13 11:44:15
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i mato³?

[...]

E tam! Cycu to ciê¿ko pracuje na chleb pirdzeniem w uszy Polaków.
Takli czynownik jeden.
Tuba propagandowa lewactwa.
Chcia³by byæ tr±b± jerychoñsk±, ale jest tylko gwizdkiem zaprawy porannej, na któr± nikt nie schodzi, bo koszary zamknêli, a radio ju¿ dawno przesta³o nadawaæ parchat± gimnastykê porann± z Poznania.

Data: 2010-12-13 13:35:28
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?

U¿ytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d05f906$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zydzie ! zajmij sie swoimi zydowskimi sprawami a nie cycem , dobrze ? .

cyc

Data: 2010-12-13 15:46:50
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i mato³?

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ie53um$ptj$1news.onet.pl...

[...]

Pierdol siê cycu z tym ob¯ydzaniem mnie, jestem czystej krwi Polakiem.

Data: 2010-12-13 16:05:17
Autor: cyc
Czy cyc to palant i mato³?

U¿ytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0631e1$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a ja murzynem .

cyc

Data: 2010-12-13 16:09:51
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i mato³?

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ie5cnj$i6j$1news.onet.pl...

[...]

E tam, ofiara pêknietego czarmego kondona o smaku bananowym.

Data: 2010-12-14 13:10:19
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy cyc to palant i mato³?
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawi&#179;em je ot tak, dla
paddier&#191;ki razgawora:)
A swoj&#177; drog&#177; zauwa&#191;y&#179;em &#191;e niemal ka&#191;dy fanatyczny antykaczysta to
palant i mato&#179;. Do tego zdecydowana wi&#234;kszo&#182;&#230; proplatfonskich  kiboli
to tak&#191;e palanty i mato&#179;y... zdumiewaj&#177;ca zbie&#191;no&#182;&#230;, czy&#191; nie? ;)

WOT...!!!
- ³oto co³ko twoja emtelegencjo KACY£ODCHODZIE...

--

Czy cyc to palant i mato³?