Czy cyc to palant i matoł?

Data: 2010-12-13 11:44:15
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i matoł?

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:bf4efb85-31ef-44e5-b205-fd1bc6cfb939i17g2000vbq.googlegroups.com...
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawiłem je ot tak, dla
paddierżki razgawora:)

E tam! Cycu to ciężko pracuje na chleb pirdzeniem w uszy Polaków.
Takli czynownik jeden.
Tuba propagandowa lewactwa.
Chciałby być trąbą jerychońską, ale jest tylko gwizdkiem zaprawy porannej, na którą nikt nie schodzi, bo koszary zamknęli, a radio już dawno przestało nadawać parchatą gimnastykę poranną z Poznania.

Data: 2010-12-13 13:35:28
Autor: cyc
Czy cyc to palant i matoł?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d05f906$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zydzie ! zajmij sie swoimi zydowskimi sprawami a nie cycem , dobrze ? .

cyc

Data: 2010-12-13 15:46:50
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i matoł?

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ie53um$ptj$1news.onet.pl...

[...]

Pierdol się cycu z tym obŻydzaniem mnie, jestem czystej krwi Polakiem.

Data: 2010-12-13 16:09:51
Autor: Panslavista
Czy cyc to palant i matoł?

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ie5cnj$i6j$1news.onet.pl...

[...]

E tam, ofiara pęknietego czarmego kondona o smaku bananowym.

Czy cyc to palant i matoł?