Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze

Data: 2018-01-17 08:25:57
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Data: 2018-01-17 09:26:09
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Czaputowicz od Gieremka bierze się za odszkodowania?

Jeżeli tak, trafią one do ludzi właściwych za wielka wodą, do fumfli Gieremka.

Data: 2018-01-17 09:41:19
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Data: 2018-01-17 18:55:21
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Dobra pierdoło gdzie kasa? :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Zespół "reparacyjny" jeszcze ani razu nie zebrał się, jaką mamy taktykę?
:DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-18 08:43:31
Autor: Opozycja Totalna - \(c\) PiS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:bf3v5dpp4s6jc51gfcooc3fm40u4enm3ja4ax.com...
[...]

Czekają na powrót Wacusia! ;-))))

CL

Data: 2018-01-18 17:19:41
Autor: stevep
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

A jak się zrzekł wcześniej to nieważne?

--
stevep

Data: 2018-01-18 09:19:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Wczesniej sie nie zrzekl.

Data: 2018-01-19 06:33:45
Autor: stevep
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
W dniu .01.2018 o 18:19 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Wczesniej sie nie zrzekl.
Hmm, skąd wiesz od preziowego kota? A to zwracam honor.

--
stevep

Data: 2018-01-19 00:32:46
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Dedukcja to sie nazywa. Jak faszysta twierdzi ze sie rzad czerwonej bandy i ich platnych pacholkow z opozycji zrzekl po 1990 to nie mogl sie zrzec drugi raz. Wiesz cos w temacie? Jesli nie wiesz to po pizdziakowemu wypierdalaj.

Data: 2018-01-19 00:54:59
Autor: japanizer
On Thursday, January 18, 2018 at 2:41:20 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Zrzekł się rząd AWS, PC i ZChN i innych patryjotów. Teraz mówią, że źle ich zrozumiano, Unia jest zła, a socjalizm nie był taki zły.

Data: 2018-01-19 01:00:04
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Gdzie i kiedy mowili ze ich zle zrozumiano?

Data: 2018-01-19 01:56:56
Autor: japanizer
On Friday, January 19, 2018 at 6:00:05 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Gdzie i kiedy mowili ze ich zle zrozumiano?

Pisiorki jak zwykle, nikt ich nie przekona, że białe jest białe, a czarne jak czarne:

https://www.wprost.pl/kraj/10070576/MSZ-Polska-nie-bedzie-sie-ubiegac-o-reparacje-wojenne-od-Niemiec.html

  Polska nie będzie się domagała od Niemiec reparacji wojennych. Takiej odpowiedź   na zapytanie posła PiS udzielił wiceminister spraw zagranicznych Marek   Magierowski.   W oficjalnym piśmie Magierowski podkreślił, że umowa z Poczdamu z 1945 roku   zakładała, że reparacje dla Polski miały zostać wypłacone wraz z radzieckimi,   jednak w 1953 roku polski rząd zrzekł się odszkodowania. Tłumaczono, że   oświadczenie z 1953 roku podjęto w zgodzie z obowiązującym porządkiem   konstytucyjnym. Magierowski podkreśla, że ogłoszona wtedy decyzja jest ważna,   a "stanowisko polskiego rządu się nie zmieniło. W odpowiedzi podkreślono   także, że polska konstytucja zakłada przestrzeganie prawa międzynarodowego.

Data: 2018-01-19 02:21:24
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

  W oficjalnym piśmie Magierowski podkreślił, że umowa z Poczdamu z 1945 roku   zakładała, że reparacje dla Polski miały zostać wypłacone wraz z radzieckimi

Ok, weź nam jeszcze napisz czemu srulkowie zza wielkiej wody mimo
podpisanej umowy (kiedyś), wyrywają extra kaskę z PL(obecnie)?

http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_miedzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

cyt.
Jak miliona dolarów w pierwszym roku nie zarobię, to jestem pierdoła - zażartowała kiedyś Monika Krawczyk, dyrektor generalna Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego

W innym texcie pada slowo "rozbiór PL", dlaczego możliwy jest "rozbiór PL"
przez uprzywilejowanych, a niemożliwy jest rozbiór niemiec przez PL?

W jednym jak i drugim przypadku były te słynne umowy, czyż nie?

Data: 2018-01-19 02:31:22
Autor: japanizer
On Friday, January 19, 2018 at 7:21:25 PM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
> [...]

Ok, weź nam jeszcze napisz czemu srulkowie zza wielkiej wody mimo
podpisanej umowy (kiedyś), wyrywają extra kaskę z PL(obecnie)?

Przeczytaj ze zrozumieniem, to będziesz wiedział.

Ale żeś pisior, to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem -- tu jest twój problem.

Data: 2018-01-19 02:39:52
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:31:22 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Przeczytaj ze zrozumieniem, to będziesz wiedział.

Ale żeś pisior, to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem -- tu jest twój problem.

Dlatego chciałem żeby jakiś oświecony mi wyjaśnił, jak to możliwe?
Tu była umowa i tam była umowa,  w jednym przypadku dodatkowe
skubnięcie było możliwe, w drugim zaś - nie (bo umowa z 1953).

Skoro była umowa między PL-USA, czemu 46 usańców zgłasza
żądania wobec PL mimo podpisania umowy?
cyt:
Niedawno grupa 46 kongresmanów wystąpiła do sekretarza Stanu Johna Kerry'ego, by wzmocnił naciski na Polskę w sprawie ,,restytucji żydowskiego mienia".
http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3431

Data: 2018-01-19 02:50:06
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Chujem podparta argumentacja. Oczywiscie folksdojczom pasuje. Jak na razie niemcy nie moga przedstawic zadnego dokumentu potwierdzajacego zrzeczenie sie przez Polske reparacji. Bo jak by mieli to by nam nim oczy wybili.

Data: 2018-01-19 16:42:40
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Chujem podparta argumentacja.

Zabrakło argumentów? ;-)

Oczywiscie folksdojczom pasuje.

Jak rozumiesz to pojęcie?

Jak na razie niemcy nie moga przedstawic zadnego dokumentu potwierdzajacego
zrzeczenie sie przez Polske reparacji.

Moskwa może ;-)))

Bo jak by mieli to by nam nim oczy wybili.

Przestań ludziom wciskać kit jakimiś reperacjami.
Wraku od Putina nawet nie potraficie odzyskać...

CL

Data: 2018-01-19 08:24:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Z debilnym usmiechem sie urodziles czy to nabyte?

Data: 2018-01-20 07:52:29
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d4de7e4-0024-48c5-86b9-8197d637eb76googlegroups.com...
Z debilnym usmiechem sie urodziles czy to nabyte?

Sprawdź w swoim lustrze! ;-)))

CL

Data: 2018-01-20 05:31:03
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Sprawdzilem w weneckin jak stales po jasnej stronie.

Data: 2018-01-20 17:15:01
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1dff732-4fbd-4c28-9c66-57c9eddd06aegooglegroups.com...
Sprawdzilem w weneckin jak stales po jasnej stronie.

Zenuś, wiesz dobrze, że za cienki jestes ;-)))

CL

Data: 2018-01-19 03:13:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Jak by sie ktos pytal to trzy minuty temu w dzienniku spytali prezesa Kaczynskiego o reparacje. Powiedzial ze nic sie nie zmienilo i ze wystapimy o nie do niemiec. Na razie trwa liczenie strat.

Data: 2018-01-19 03:21:11
Autor: japanizer
On Friday, January 19, 2018 at 8:13:10 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jak by sie ktos pytal to trzy minuty temu w dzienniku spytali prezesa Kaczynskiego o reparacje. Powiedzial ze nic sie nie zmienilo i ze wystapimy o nie do niemiec. Na razie trwa liczenie strat.

Już we wrześniu 2017 mieli wystąpić. Liczą dalej, ale na głosy takich debili jak ty.

Data: 2018-01-19 04:14:59
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Dasz linka do tego wrzesnia.  No tak nie dasz bo linkow do twojego pustego lba nie ma.

Data: 2018-01-19 13:21:47
Autor: Presidente de San Escobar
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dasz linka do tego wrzesnia.  No tak nie dasz bo linkow do twojego pustego lba nie ma.

Od września komisja licząca nie zebrała się, ćmoku :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-19 16:37:09
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:92a3a6cd-f77e-4000-a5b9-8e8ded238693googlegroups.com...
Jak by sie ktos pytal to trzy minuty temu w dzienniku spytali prezesa Kaczynskiego o reparacje.
Powiedzial ze nic sie nie zmienilo i ze wystapimy o nie do niemiec. Na razie trwa liczenie strat.

Zanim dostaniesz reperacje od Niemiec załatw sprawę prostszą - niech Putin zwróci wrak.

CL

Data: 2018-01-19 08:07:48
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
A mnie po co wrak? Wole reparacje.

Data: 2018-01-19 10:10:45
Autor: japanizer
On Saturday, January 20, 2018 at 1:07:50 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
A mnie po co wrak? Wole reparacje.

https://wpolityce.pl/polityka/377031-min-czaputowicz-o-reparacjach-temat-nie-istnieje-w-relacjach-miedzy-naszymi-rzadami-mularczyk-jego-wypowiedzi-oceniam-jako-szkodliwe

  Minister spraw zagranicznych Jacek Czaputowicz mówił w ,,Die Welt" o   reparacjach wojennych.

    Ten temat nie istnieje w relacjach między naszymi rządami
       -- stwierdził szef polskiej dyplomacji.

A dalej o tym, że trzeba ściemniać idiotom pokroju Zenka:

    Polskie społeczeństwo jednak potrzebuje tej debaty
       -- podkreślił.

Data: 2018-01-19 10:58:24
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
A w polskich wiadomosciach spytany o reparacje prezes Kaczynski powiedzial ze temat reparacji jest aktualny. Malo mnie interesuje co szwabska gazeta napisze. Za to interesuje folksdojczow bo daje im zludzenie ze reparacji nie bedzie. Jedynym miejscem na Ziemi gdzie mozna sie zrzec reparacji jest ONZ a nie szwabska gazeta. I nawet jak by sie jakis minister czy marszalek sejmu z prezydentem zrzekli reparacji i nie zostalo by to zgloszone w ONZ to takie zrzeczenie nie ma zadnej mocy prawnej w swietle prawa miedzynarodowego.. Poza tym trudno sie zrzec reparacji w stosunku do panstwa ktore wywolalo wojne, przegralo ja i nie podpisalo traktatu pokojowego. Oficjalnie jestesmy z niemcami w stanie wojny chociaz wojna sie skonczyla wiele lat temu i niemcy skapitulowaly.

Data: 2018-01-19 17:10:52
Autor: japanizer
On Saturday, January 20, 2018 at 3:58:26 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

....bo tak powiedział Kaczyński w Polsce do idiotów twojego pokroju :D

Data: 2018-01-20 05:27:10
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Do idiotow twojego pokroju w sprawie reparacji mowil wczoraj w telewizji niejaki Stefan Niesiolowski. Jak masz takie samo zdanie jak on, ze sie nie naleza, to znaczy ze obydwaj macie wspolczynnik inteligencji 120, razem tyle macie. Mozesz te 120 podzielic jak chcesz.

Data: 2018-01-20 16:46:30
Autor: Olkowik
Czy czerwona banda
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 w sprawie reparacji
ze sie nie naleza,

Zenek K.

viceminister od PiSdziaków też mówił że się nie należą.

Data: 2018-01-20 08:13:40
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda
Niemcy sp.z o.o moga miec swoich agentow gdzie chca. Zaden punkt ichniego regulaminu im tego nie zabrania.

Data: 2018-01-20 17:47:52
Autor: Olkowik
Czy czerwona banda Jarka.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Najwazniejszy agent to Jarek.

Data: 2018-01-20 17:16:07
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3321cb4e-c3ac-4a56-b4d7-95fc4de0631agooglegroups.com...
[...]

Koguciku, Odda Putin ten wrak czy nie? Kombinuj tym swoim orzeszkiem!;-))))

CL

Data: 2018-01-19 17:11:44
Autor: japanizer
[...]

Ale już odjechałeś, komuszku.

Data: 2018-01-20 07:54:12
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b6c0e512-2bb6-4038-806a-7725524756d2googlegroups.com...
A w polskich wiadomosciach spytany o reparacje prezes Kaczynski powiedzial ze temat reparacji jest aktualny.

Skoro  powiedział to powiedział! Własciele zburzonych kamiennic i utraconego mienia czekają na zadośćuczynienie. Czekają w Izraelu.

CL

Data: 2018-01-20 07:55:21
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
[...]

Z kim jeszcze jesteśmy w stanie wojny? Buuuuuuhahhahahahahahahahahahaaaaaaaa! Co ty koguciku ćpasz? A może to już uwiąd starczy?

CL

Data: 2018-01-20 07:51:57
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7679616-9f78-4446-9dd9-b48723aa1c7fgooglegroups.com...
A mnie po co wrak? Wole reparacje.

No co ty koguciku? Wrak jest potrzebny jako dowód zamachu! No i Rydzyk liczy, że go na medaliki przerobi. Wiesz jaka to będzie kasa!? Co do reparacji, jak sądzisz kto je otrzyma? Wiekszość kamiennic i placów to mienie pożydowskie ;-)))

CL

Data: 2018-01-20 18:49:19
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:07 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

A mnie po co wrak? Wole reparacje.
A za co, byłeś represjonowany bo jako niemowlak obszczałeś Niemca?

--
stevep

Data: 2018-01-20 19:05:54
Autor: u2
W dniu 20.01.2018 o 18:49, steviepiepszykoski pisze:
W dniu .01.2018 o 17:07 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

A mnie po co wrak? Wole reparacje.
A za co, byłeś represjonowany bo jako niemowlak obszczałeś Niemca?

te cyrkus to ty niemiec ?:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-20 15:32:29
Autor: boukun
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> Wrote in message:
z demokratycznej opozycji zapomnieli nam o czyms powiedziec?https://wiadomosci.onet.pl/swiat/sigmar-gabriel-kwestia-reparacji-uregulowana-pod-wzgledem-prawnym/9vrwcsx?utm_source=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_detal_popularne

A wiesz chociaż jak doszło do zjednoczenia Niemiec? Warunkiem było
 zrzeczenie się wszelkich roszczeń wobec Niemiec w zamian za
 uznanie granicy na Odrze i Nysie
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-01-20 06:52:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Oczywiscie jako folksdojcz ukryles ze Polska nie brala udzialu w rozmowach 2+4. Na dodatek nie z wlasnej woli nie bralismy udzialu w tych rozmowach. Sprzeciwili sie temu niemcy. Gdybysmy brali udzial to skonczylo by sie to podpisaniem traktatu pokojowego co z automatu uruchomilo by procedury reparacyjne.

Data: 2018-01-20 16:20:01
Autor: boukun
[...]

O ja pierdolę Nie dość że zajebali Niemcom ładny kawałek państwa
 to jeszcze chcieliby reparacje
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-01-20 07:33:22
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Chcacemu nie dzieje sie krzywda. Ciekawe czy wiesz jaki jest dzisiaj oficjalny statut niemiec? Oczywiscie jako folksdojcz uwazasz ze to wielkie panstwo a to jest spolka z o.o. RFN sp.z o.o. sie nazywaja. Zrobiliscie taki myk zeby nie nazywac sie III Rzesza.

Data: 2018-01-20 11:01:14
Autor: jacekbialy80
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
-- - RFN sp.z o.o. sie nazywaja.-- -

Gdzie zarejestrowani?

Data: 2018-01-20 13:43:49
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Google wylaczyli?

Data: 2018-01-20 21:47:36
Autor: Bolko
Czy czerwona PiSbanda z o.o.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:51faaaf1-1cd6-49af-90d1-92039d15d138googlegroups.com...

-- - RFN sp.z o.o. sie nazywaja.-- -

Gdzie zarejestrowani?

U Zenka w z o.o.

Data: 2018-01-20 17:25:38
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a86c46fe-c206-4bd8-ada3-92afb02cca67googlegroups.com...
Chcacemu nie dzieje sie krzywda.

Intersująca teoria ;-)))

Ciekawe czy wiesz jaki jest dzisiaj oficjalny statut niemiec?

Sa pod okupacja amerykańską, francuską i brytyjską? ;-))

Oczywiscie jako folksdojcz

No patczpan! Boukun fox! ;-)

uwazasz ze to wielkie panstwo a to jest spolka z o.o. RFN sp.z o.o. sie nazywaja.

Byłes kiedykolwiek w Niemczech?

Zrobiliscie taki myk zeby nie nazywac sie III Rzesza.

Może nazywać sie nawet IV RP i na każdym skwerku i ulicy wiadomego imienia stać pomnik wiadomego imienia  ;-)))

CL

Data: 2018-01-20 17:22:36
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4eead44-4168-41ed-8759-6e8004b488e9googlegroups.com...
Oczywiscie jako folksdojcz

Boukun fox? A to nowina! ;-))

ukryles ze Polska nie brala udzialu w rozmowach 2+4.

Coś miała do powiedzenia? ;-)))

Na dodatek nie z wlasnej woli nie bralismy udzialu w tych rozmowach.

Jasne!

Sprzeciwili sie temu niemcy.

No patczpan! Przegrali a mieli cos do powiedzenia!

Gdybysmy brali udzial to skonczylo by sie to podpisaniem traktatu
pokojowego co z automatu uruchomilo by procedury reparacyjne.

Dlaczego Legnicę nazywano Mała Moskwa? ;-)))

CL

Data: 2018-01-20 17:19:53
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:p3vjtt$gj3$1gioia.aioe.org...
[...]

No patczpan! Ale reparacje się nalężą! Tylko komu?!  ;-)))

CL

Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze