Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze

Data: 2018-01-17 09:26:09
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Czaputowicz od Gieremka bierze się za odszkodowania?

Jeżeli tak, trafią one do ludzi właściwych za wielka wodą, do fumfli Gieremka.

Data: 2018-01-17 09:41:19
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Data: 2018-01-17 18:55:21
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Dobra pierdoło gdzie kasa? :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Zespół "reparacyjny" jeszcze ani razu nie zebrał się, jaką mamy taktykę?
:DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-18 08:43:31
Autor: Opozycja Totalna - \(c\) PiS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:bf3v5dpp4s6jc51gfcooc3fm40u4enm3ja4ax.com...
[...]

Czekają na powrót Wacusia! ;-))))

CL

Data: 2018-01-18 17:19:41
Autor: stevep
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

A jak się zrzekł wcześniej to nieważne?

--
stevep

Data: 2018-01-18 09:19:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Wczesniej sie nie zrzekl.

Data: 2018-01-19 06:33:45
Autor: stevep
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
W dniu .01.2018 o 18:19 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Wczesniej sie nie zrzekl.
Hmm, skąd wiesz od preziowego kota? A to zwracam honor.

--
stevep

Data: 2018-01-19 00:32:46
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Dedukcja to sie nazywa. Jak faszysta twierdzi ze sie rzad czerwonej bandy i ich platnych pacholkow z opozycji zrzekl po 1990 to nie mogl sie zrzec drugi raz. Wiesz cos w temacie? Jesli nie wiesz to po pizdziakowemu wypierdalaj.

Data: 2018-01-19 00:54:59
Autor: japanizer
On Thursday, January 18, 2018 at 2:41:20 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie mam zielonego pojecia z czym pierdolisz jak potluczony. W artykule jest ze jakis faszysta twierdzi ze po 1990 jakis polski rzad zrzekl sie reparacji.

Zrzekł się rząd AWS, PC i ZChN i innych patryjotów. Teraz mówią, że źle ich zrozumiano, Unia jest zła, a socjalizm nie był taki zły.

Data: 2018-01-19 01:00:04
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Gdzie i kiedy mowili ze ich zle zrozumiano?

Data: 2018-01-19 01:56:56
Autor: japanizer
On Friday, January 19, 2018 at 6:00:05 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Gdzie i kiedy mowili ze ich zle zrozumiano?

Pisiorki jak zwykle, nikt ich nie przekona, że białe jest białe, a czarne jak czarne:

https://www.wprost.pl/kraj/10070576/MSZ-Polska-nie-bedzie-sie-ubiegac-o-reparacje-wojenne-od-Niemiec.html

  Polska nie będzie się domagała od Niemiec reparacji wojennych. Takiej odpowiedź   na zapytanie posła PiS udzielił wiceminister spraw zagranicznych Marek   Magierowski.   W oficjalnym piśmie Magierowski podkreślił, że umowa z Poczdamu z 1945 roku   zakładała, że reparacje dla Polski miały zostać wypłacone wraz z radzieckimi,   jednak w 1953 roku polski rząd zrzekł się odszkodowania. Tłumaczono, że   oświadczenie z 1953 roku podjęto w zgodzie z obowiązującym porządkiem   konstytucyjnym. Magierowski podkreśla, że ogłoszona wtedy decyzja jest ważna,   a "stanowisko polskiego rządu się nie zmieniło. W odpowiedzi podkreślono   także, że polska konstytucja zakłada przestrzeganie prawa międzynarodowego.

Data: 2018-01-19 02:21:24
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

  W oficjalnym piśmie Magierowski podkreślił, że umowa z Poczdamu z 1945 roku   zakładała, że reparacje dla Polski miały zostać wypłacone wraz z radzieckimi

Ok, weź nam jeszcze napisz czemu srulkowie zza wielkiej wody mimo
podpisanej umowy (kiedyś), wyrywają extra kaskę z PL(obecnie)?

http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_miedzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

cyt.
Jak miliona dolarów w pierwszym roku nie zarobię, to jestem pierdoła - zażartowała kiedyś Monika Krawczyk, dyrektor generalna Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego

W innym texcie pada slowo "rozbiór PL", dlaczego możliwy jest "rozbiór PL"
przez uprzywilejowanych, a niemożliwy jest rozbiór niemiec przez PL?

W jednym jak i drugim przypadku były te słynne umowy, czyż nie?

Data: 2018-01-19 02:31:22
Autor: japanizer
On Friday, January 19, 2018 at 7:21:25 PM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
> [...]

Ok, weź nam jeszcze napisz czemu srulkowie zza wielkiej wody mimo
podpisanej umowy (kiedyś), wyrywają extra kaskę z PL(obecnie)?

Przeczytaj ze zrozumieniem, to będziesz wiedział.

Ale żeś pisior, to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem -- tu jest twój problem.

Data: 2018-01-19 02:39:52
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:31:22 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Przeczytaj ze zrozumieniem, to będziesz wiedział.

Ale żeś pisior, to nie potrafisz czytać ze zrozumieniem -- tu jest twój problem.

Dlatego chciałem żeby jakiś oświecony mi wyjaśnił, jak to możliwe?
Tu była umowa i tam była umowa,  w jednym przypadku dodatkowe
skubnięcie było możliwe, w drugim zaś - nie (bo umowa z 1953).

Skoro była umowa między PL-USA, czemu 46 usańców zgłasza
żądania wobec PL mimo podpisania umowy?
cyt:
Niedawno grupa 46 kongresmanów wystąpiła do sekretarza Stanu Johna Kerry'ego, by wzmocnił naciski na Polskę w sprawie ,,restytucji żydowskiego mienia".
http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3431

Data: 2018-01-19 02:50:06
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Chujem podparta argumentacja. Oczywiscie folksdojczom pasuje. Jak na razie niemcy nie moga przedstawic zadnego dokumentu potwierdzajacego zrzeczenie sie przez Polske reparacji. Bo jak by mieli to by nam nim oczy wybili.

Data: 2018-01-19 16:42:40
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Chujem podparta argumentacja.

Zabrakło argumentów? ;-)

Oczywiscie folksdojczom pasuje.

Jak rozumiesz to pojęcie?

Jak na razie niemcy nie moga przedstawic zadnego dokumentu potwierdzajacego
zrzeczenie sie przez Polske reparacji.

Moskwa może ;-)))

Bo jak by mieli to by nam nim oczy wybili.

Przestań ludziom wciskać kit jakimiś reperacjami.
Wraku od Putina nawet nie potraficie odzyskać...

CL

Data: 2018-01-19 08:24:45
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Z debilnym usmiechem sie urodziles czy to nabyte?

Data: 2018-01-20 07:52:29
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2d4de7e4-0024-48c5-86b9-8197d637eb76googlegroups.com...
Z debilnym usmiechem sie urodziles czy to nabyte?

Sprawdź w swoim lustrze! ;-)))

CL

Data: 2018-01-20 05:31:03
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze
Sprawdzilem w weneckin jak stales po jasnej stronie.

Data: 2018-01-20 17:15:01
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1dff732-4fbd-4c28-9c66-57c9eddd06aegooglegroups.com...
Sprawdzilem w weneckin jak stales po jasnej stronie.

Zenuś, wiesz dobrze, że za cienki jestes ;-)))

CL

Czy czerwona banda i oplacani przez nich folksdojcze