Czy czujecie swąd szatana?

Data: 2016-01-29 01:04:39
Autor: stevep
Czy czujecie swąd szatana?
# W czwartek w Sejmie dyskutowano o obywatelskim projekcie zaprzestania  finansowania religii z budżetu państwa. Jednak spora część debaty opierała  się na dość niespodziewanych wypowiedziach posłów PiS. 'Można by odnieść  takie wrażenie, że swąd Szatana roznosi się po tej izbie' - mówił Piotr  Kaleta. Z kolei inna posłanka Prawa i Sprawiedliwości, Gabriela Masłowska,  dodała później: 'Nigdy stawianie pieniądza, korzyści materialnych ponad  wartościami bożymi, ponad Panem Bogiem, nigdy się dobrze dla nikogo nie  skończyło. Czy nie obawiacie się państwo, że podzielicie los Palikota? Bo  tutaj już byli tacy, co walczyli z Kościołem i religią w szkole. #
Ze strony:
http://skroc.pl/c2c55

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-28 16:22:21
Autor: Zenek Kapelinder
Czy czujecie swąd szatana?
W szkolach ucza wielu zbednych rzeczy. Pani od spiewu uczyla mnie na sile grania na cymbalkach a ja sluchu muzycznego nie mam. Kolezanka nigdy ze spiewu wyzej trojki nie podskoczyla. Jakala sie a ta menda kazala jej spiewac na ocene. Dla mnie i dla kolezanki nauka spiewu byla calkowicie bezuzyteczna.. Wiele jest takich bezuzytecznych wiadomosci jakie zdobywa sie w szkolach. Rownania kwadratowe, geometria analityczna albo z jakich czesci sklada sie pioro ptaka nigdy mi sie w zyciu nie przydaly. Takie rownania kwadratowe to nawet glownemu ksiegowemu sie nie przydaja bo on na czterech podstawowych dzialaniach plus procenty cale zawodowe zycie leci. To jak dolozyc nauke religii dla tych co chca to tez sie nic nie stanie. Poza tym katolicy stanowia wiekszosc podatnikow w Polsce i im sie to nalezy bo najwiecej kasy od nich panstwo pobiera. Jak by kto pytal to jestem ateista.

Data: 2016-01-29 01:29:39
Autor: zdumiony
Czy czujecie swąd szatana?
W szkolach ucza wielu zbednych rzeczy. Pani od spiewu uczyla mnie na sile grania na

Widać niepotrzebnie chodziłeś do szkoły

Data: 2016-01-29 05:56:12
Autor: Romkon
Pieniadz nie smierdzi. Re: Czy czujecie
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci

Prawo naturalne, czyli boskie (tak uczy partia watykanska)
jest takie, ze jak ktos chce cos miec to niech za to zaplaci,
a nie wymusza na innych. Wymuszanie jest grzechem.

Jezeli uzaleznieni chca miec narkotyk to niech placa na pasozytów
w sukienkach. Teraz nieuzaleznieni zmuszani sa do placenia
na partie watykanska. Partia watykanska popelnia grzech smiertelny
wymuszajac oplaty z kieszeni nieuzaleznionych.

Pieniadz nie smierdzi - to jest najwazniejsze przykazanie partii
watykanskiej.
 Grzech - to pojecie jest dla uzaleznionych, nie dotyczy sukienkowych.

Czy czujecie swąd szatana?