Czy da radę podatkiem ryczałtowym?

Data: 2010-01-31 23:31:29
Autor: lesmarc78
Czy da radę podatkiem ryczałtowym?
Sytuacja wygląda tak: jestem aktualnie zatrudniony na umowę na czas nieokreślony. W umowie mam wpisane, że na stanowisku: przedstawiciel handlowy (zajmuje się handlem sprzętem medycznym). Czy chcąc otworzyć działalność gospodarczą z zakresu usług serwisowych sprzętu medycznego będę mógł się rozliczać ryczałtem? Od razu napiszę, że nie będę wystawiał faktur obecnemu pracodawcy.

Czy da radę podatkiem ryczałtowym?