Czy da się jeszcze uratować dane? Lumia 800

Data: 2013-07-04 23:30:19
Autor: Koziołek
Czy da się jeszcze uratować dane? Lumia 800
Aha, w Zune figuruje cały czas - pod przyciskiem "zaloguj się" - coś takiego jak "GRACZXXXXXXXXXX", gdzie "iksy" to dziesięciocyfrowy numer. Próbowałem użyć go w opcji odzyskiwania hasła na live.com (przypuszczając, że to jest właśnie login / adres email, pod którym logowałem się półtora roku temu) w zestawieniu z @xboxlive.com, ale nie działa. Wyskakuje komunikat: "Nieprawidłowa nazwa konta Microsoft. Spróbuj ponownie."

Koziołek

Czy da się jeszcze uratować dane? Lumia 800