Czy da sie operacje rejestracji i przeniesienia prepaida zalatwic w tydzien?

Data: 2009-07-21 10:57:41
Autor: topek
Czy da sie operacje rejestracji i przeniesienia prepaida zalatwic w tydzien?
Witam,
przebywam za granica i mam prepaida w mobilikingu. Czy operacje rejestracji numeru moge zrobic bedac za granica (wyslac skan dowodu do PL zeby sobie wydrukowali).
Nie jestem zadowolony z zasiegu ery i chce wrocic do orange (pop).
Od niedawna mozna przeniesc numer za free, takze prepaid (niestety na mobilking.pl nadal info o oplacie 50zl za ta operacje).

Czy ja dobrze rozumiem ta operacje.

Najpierw sie rejestruje w mobilkingu (skan dowodu) a dopiero potem przenosze czy moge wszystko zrobic za jednym zamachem?
Potem ide do orange. Oni mi dadza nowa simkarte?

Ktos przerabial?
I czy faktycznie jest za free?
Ile mnie bedzie simkarta orange kosztowac?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Czy da sie operacje rejestracji i przeniesienia prepaida zalatwic w tydzien?