Czy da się ponownie zarejestrpwać

Data: 2012-09-13 04:20:44
Autor: metteorek
Czy da się ponownie zarejestrpwać
Witam

Wyci±głem jawke od dziadka z stodoły i chcę j± odrestaurować problem w tym że tata jej nie wyrejestrował alez zgubił gdzie¶ papiery od niej
10 lat temu to było
Da się jako¶ nowe dokumenty wyrobić??

Pozdrawiam
metteorek(jawa 50)
Wrocanka

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-09-13 08:48:11
Autor: MarCiNWz
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
W dniu 2012-09-13 06:20, metteorek pisze:
Witam

Wyciągłem jawke od dziadka z stodoły i chcę ją odrestaurować problem w
tym że tata jej nie wyrejestrował alez zgubił gdzieś papiery od niej
10 lat temu to było
Da się jakoś nowe dokumenty wyrobić??

Pozdrawiam
metteorek(jawa 50)
Wrocanka

A Jawka ma tablicę rejestracyjną na którą były dokumenty? Dokumenty były na dziadka? Jeżeli papiery były na dziadka, dziadek żyje i masz tablice rejestracyjną to jak najbardziej się da.

Data: 2012-09-13 14:00:19
Autor: metteorek
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
Znaczy jawka jest ojca ojciec żyję i s± zielone tablice ale papiery gdzie¶ zgubił

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-09-13 14:10:27
Autor: metteorek
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
tak dokładnie!
Da się co¶ zrobić i jak???

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-09-13 16:37:33
Autor: maverik
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝

Użytkownik "metteorek" <interx999@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1e3323c3a689650f156c1124dbf042c9$1grupy.scigacz.pl...
tak dokładnie!
Da się co¶ zrobić i jak???

a jak zgubisz portwel to co robisz?tata idzie do UK i po sprawie

Data: 2012-09-13 18:33:25
Autor: Grzybol
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
a jak zgubisz portwel to co robisz?tata idzie do UK i po sprawie

Ja pierdole... Namaluj se na masce swojego trabanta (bo pewnie na lepszy nie zarabiasz) slowo PORTWEL (obok tej golej baby). Na zolto najlepiej na samym srodku. Aha i zmien nick na MATOLverik...

--
Grzybol

Data: 2012-09-13 16:40:19
Autor: Mat S
[...]

Ojciec musi i¶ć z tablicami do odpowiedniego wydziału komunikacji i wyrobić wtórnik dowodu rejestracyjnego.
Można najpierw tam zadzwonić i spytać co i jak.

Ciekawe tylko co z OC... Je¶li nie rozwi±zali¶cie umowy i od 10 lat nie płacicie składki, ubezpieczyciel może sępić o odsetki i zaległe składki. 10 lat razy 7 dyszek + odsetki ;-)

MS

Data: 2012-09-13 18:14:12
Autor: cpt. Nemo
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝

Użytkownik "Mat S" <fishbedWYWAL@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k2sr8d$qin$1news.task.gda.pl...

Ciekawe tylko co z OC... Je¶li nie rozwi±zali¶cie umowy i od 10 lat nie płacicie składki,

Hmm ?
Na motorower ?

Data: 2012-09-13 21:10:01
Autor: Yorick
Dnia 13 - 09 - 2012 (czwartek) o godzinie 18:14, cpt. Nemo napisał(a):

Ciekawe tylko co z OC... Je¶li nie rozwi±zali¶cie umowy i od 10 lat nie płacicie składki,

Hmm ?
Na motorower ?

Owszem. Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowi±zkowych [...]
art. 2 ust. 1 pkt 10 lit. a, podaje jednoznacznie, że OC musz± mieć: pojazd samochodowy, ci±gnik rolniczy, motorower, przyczepa.

--
Yorick
LS 650

Data: 2012-09-14 14:35:05
Autor: Mat S
Czy da siďż˝ ponownie zarejestrpwaďż˝

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k2t0ok$17r$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie zwróciwszy uwagi, że to pykrkot. "Zielona tablica" mi nie zajarzyła.

MS

Data: 2012-09-14 09:09:27
Autor: Andrzej Lawa
Czy da si? ponownie zarejestrpwa?
W dniu 13.09.2012 16:40, Mat S pisze:

Ciekawe tylko co z OC... Je¶li nie rozwi±zali¶cie umowy i od 10 lat nie
płacicie składki, ubezpieczyciel może sępić o odsetki i zaległe składki.
10 lat razy 7 dyszek + odsetki ;-)

Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

Data: 2012-09-14 07:31:12
Autor: masti
Czy da si? ponownie zarejestrpwa?
Dnia pięknego Fri, 14 Sep 2012 09:09:27 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
napisał:

W dniu 13.09.2012 16:40, Mat S pisze:

Ciekawe tylko co z OC... Jeśli nie rozwiązaliście umowy i od 10 lat nie
płacicie składki, ubezpieczyciel może sępić o odsetki i zaległe
składki. 10 lat razy 7 dyszek + odsetki ;-)

Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

a potem nie masz OC i karÄ™ z UFG za "niemanie"

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-09-14 09:44:30
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.09.2012 09:31, masti pisze:

Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

a potem nie masz OC i karÄ™ z UFG za "niemanie"

Aczkolwiek chyba tylko w przypadku przyłapania na jeżdżeniu bez OC.

Tak czy inaczej w przypadku motoroweru (a także motocykla) opłata za
"niemanie" to 1/3 płacy minimalnej. Jeśli liczy się to od kwoty brutto,
to będzie to 500zł.

Data: 2012-09-17 10:00:45
Autor: OGONek~

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:5052e018

Tak czy inaczej w przypadku motoroweru (a także motocykla) opłata za
"niemanie" to 1/3 płacy minimalnej. Jeśli liczy się to od kwoty brutto,
to będzie to 500zł.

Nieprawda. W przypadku przyłapania w ich bazach że nie miałeś.
Mają połączone bazy CEPiK i OC.

--
OGONek~

Data: 2012-09-14 12:00:17
Autor: cpt. Nemo
Czy da si? ponownie zarejestrpwa?

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:5052d7e2$1news.home.net.pl...

Przecież OC przedłuża się tylko o rok w przypadku nieopłacenia.

Teraz juz nie :)

A po drugie to rozmowa byla o motorowerze :)

Data: 2012-09-14 14:22:03
Autor: Andrzej Lawa
Czy da si? ponownie zarejestrpwa?
W dniu 14.09.2012 12:00, cpt. Nemo pisze:
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5052d7e2$1news.home.net.pl...

PrzecieÂż OC przedÂłuÂża siĂŞ tylko o rok w przypadku nieopÂłacenia.

Teraz juz nie :)

Ooo... Kiedy zmienili?

Swoją szosą skoro to było dawno temu, to pewnie się rozwiązała jeszcze
za starych przepisĂłw.

A po drugie to rozmowa byla o motorowerze :)

A jaka jest różnica?

Czy da się ponownie zarejestrpwać