Czy da sie przekladac cale kola bez regulacji hamulc Ăłw?

Data: 2016-11-19 09:36:08
Autor: PeJot
Czy da sie przekladac cale kola bez regulacji hamulc Ăłw?
W dniu 2016-11-19 o 08:23,  ±ćęłń󶼿 pisze:

Co my¶licie o szybkiej ("codziennej" porannej, jak wybór kurtki lub parasola) zmianie kół (kolce / slicki) z tarczami?

Przy tarczach podobno to nie wychodzi. Pytałem o to na preclu w maju tego roku.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2016-11-19 10:58:22
Autor: Piotr aka dracorp
Czy da sie przekladac cale kola bez regulacji hamulców?
Dnia Sat, 19 Nov 2016 09:36:08 +0100, PeJot napisał(a):

[...]

Aj tam, trzeba mieć tylko równo położone zaciski i potem równo ułożyć koło.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Czy da sie przekladac cale kola bez regulacji hamulc Ăłw?