Czy da się rozbudować komputer Dell ?

Data: 2017-08-04 12:08:59
Autor: Borneq
Czy da się rozbudować komputer Dell ?
Nabyłem za śmieszne pieniądze DELL OPTIPLEX 760C2D/3Ghz/ATI3450+4Gram+HDD 0,5TB
Chcę przeznaczyć go na serwer backupu. Pamięci nie musi mieć dużo, ale chciałbym wymienić dysk 0.5TB na większy. Czy się da?

Data: 2017-08-04 12:57:08
Autor: Tomasz Holdowanski
Czy da się rozbudować komputer Dell ?
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 4 Aug 2017 12:08:59 +0200
is the real date, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

Nabyłem za śmieszne pieniądze DELL OPTIPLEX 760C2D/3Ghz/ATI3450+4Gram+HDD 0,5TB
Chcę przeznaczyć go na serwer backupu. Pamięci nie musi mieć dużo, ale chciałbym wymienić dysk 0.5TB na większy. Czy się da?

Nie sądzę, żeby Dellowi chciało się bawić w zamawianie dedykowanych
dysków niezgodnych ze specyfikacją SATA, więc raczej tak :)
Z tego co widzę na zdjęciach wnętrza obudowy, masz 2 zatoczki 3.5 i
2x5.25, możesz więc spokojnie władować tam do 4 dysków (po wyjęciu
DVD) i będzie jeszcze miejsce na ssd z systemem w zatoczce od flopa.

tl;dr: da się, co ma się nie dać...

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR                 IS A WORLD-WIDE DISASTER.

Czy da się rozbudować komputer Dell ?