Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki

Data: 2012-05-27 09:32:19
Autor: Marek Dyjor
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
dorato wrote:
Spędziłem sobotę na podróżach po punktach skupu w moich okolicach i
żaden nie skupuje szkła. Nie które kupują makulaturę. A niemal
wszystkie złom a najlepiej aluminium i miedz. Ma ktoś jakiś
pomysł/doświadczenia?

hm...

kontenera nie masz w pobliżu?

wszelka nadgorliwość i głupota są surowo karane.

:)

swego czasu chciałem sie pozbyć makulatury i skończyło sie na zamówieniu firmy co wywozi śmieci przyjechali zabrali zapłaciłem, mam gdzieś gdzie to trafiło.

Data: 2012-05-27 13:58:19
Autor: dorato
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
Użytkownik "Marek Dyjor"
[...]

Kiepsko u mnie z budzetem domowym dlatego zależało mi nawet na "symbolicznym" sprzedaniu śmieci.

Data: 2012-05-27 15:40:34
Autor: Marek Dyjor
dorato wrote:
[...]

chyba więcej wydałeś na jeżdżenie...

Data: 2012-05-28 20:12:13
Autor: Dziobak
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

swego czasu chciałem sie pozbyć makulatury i skończyło sie na zamówieniu firmy co wywozi śmieci przyjechali zabrali zapłaciłem, mam gdzieś gdzie to trafiło.

Wzorowy obywatel   :>>>
Ci co sprzedają toksyczne odpady stosuja identyczna logikę.

... tak się tylko czepiam , profilaktycznie..

Dziobak

Data: 2012-05-28 21:38:55
Autor: Marek Dyjor
Dziobak wrote:
[...]

zakładam, że zatrudniona firma wywozi odpady we właściwe miejsce...

wcześniej zadałem z dwa pytanie przez sieć o odbiór makulatury, brak zainteresowania.  jakoś mi si enie chciało z tym wałkonić z przyczepą po okolicy.

Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki