Czy da się: stery 1" -> 1 1/8"

Data: 2009-10-22 09:57:22
Autor: Rafał VFR
Czy da się: stery 1" -> 1 1/8"
Ja bym szedł w kierunku zakupu amortyzatora i wymiany rury sterowej.
Robiłem coś takiego - w foxie znalazła się rura co prawda 1 1/8 ale z gwintem.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2009-10-22 15:33:58
Autor: ternyk
Czy da się: stery 1" -> 1 1 /8"
Rafał VFR wrote:
Ja bym szedł w kierunku zakupu amortyzatora i wymiany rury sterowej.
Robiłem coś takiego - w foxie znalazła się rura co prawda 1 1/8 ale z gwintem.

To za dużo kombinacji. Już poczekam raczej aż mi się rama złamie (tylko nie w czasie jazdy, please) :D

--
pozdrowienia,
ternyk

Data: 2009-10-23 00:03:28
Autor: Ryszard Mikke
Czy da się: stery 1
ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> napisał(a):
Rafał VFR wrote:
> [...]
> To za dużo kombinacji. Już poczekam raczej aż mi się rama złamie (tylko nie w czasie jazdy, please) :D

Rama raczej rzadko pęka od stania pod ściana...

rmikke

--

Czy da się: stery 1" -> 1 1/8"