Czy da się założyć dual SIM na Nokie N73 ??? (na play fresh:))

Data: 2009-03-07 16:23:59
Autor: X
Czy da się założyć dual SIM na Nokie N73 ??? (na play fresh:))
Po wejściu Play Fresh ze stawką 29gr do wszystkich oraz pakietem 100minut na stacjonarne i do Play, zastanawiam się nad 2 kartami SIM do mojej Nokii N73, w której obecnie mam Simplusa. Czy istanieją jakieś dual SIMy do tej Nokii , jeśli tak to proszę o linka na allegro lub typ z ceną....

Czy da się założyć dual SIM na Nokie N73 ??? (na play fresh:))