Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?

Data: 2010-04-10 14:42:51
Autor: Meteoryty
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?
Witam
Czy jest taka mozliwosc aby bez wizyty w USA zalozyc tam konto ?
Szczerze mowiac denerwuje mnie to, ze wyplacajac dolary z PayPala dostaje zlotowki ktore nastepnie znow musze zamienic na dolary bo prowadza taki biznes ze potrzebuje dolarow.

Dziekuje

Data: 2010-04-10 14:44:50
Autor: Madrzejszy od radia.
Meteoryty pisze:
[...]

Mozesz wyplacic w $ to zalezy od ustawien i konta $ w polskim banku.

Data: 2010-04-10 14:56:11
Autor: Meteoryty
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?
Mozesz wyplacic w $ to zalezy od ustawien i konta $ w polskim banku.

No wlasnie nie, i to mnie wnerwia
"Rachunek bankowy w kraju Polska mo¿e zawieraæ tylko Z³ote polskie."

Mam rachunek w niemczech ale takiego dodac nie moge bo jest tylko polska i USA do wyboru w opcji dodawania konta bankowego.

Data: 2010-04-10 15:16:16
Autor: Madrzejszy od radia.
Meteoryty pisze:
[...]

Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i niemieckim.

Data: 2010-04-10 19:51:05
Autor: Meteoryty
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?

Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i niemieckim.

A nie rzada przy zakladaniu konta adresu zamieszkania w DE ?

Data: 2010-04-10 21:09:18
Autor: Madrzejszy od radia.
Meteoryty pisze:
Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i niemieckim.

A nie rzada przy zakladaniu konta adresu zamieszkania w DE ?

nie pamietam zakladalem 5 lat temu

Data: 2010-04-11 13:45:00
Autor: wromek
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?

U¿ytkownik "Madrzejszy od radia." <mtspam@magicbox.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpqicv$fqa$2news.onet.pl...
Meteoryty pisze:
Zaloz konto na niemieckim paypalu jaki problem ja mam na polskim i niemieckim.

A nie rzada przy zakladaniu konta adresu zamieszkania w DE ?

nie pamietam zakladalem 5 lat temu

rz±da, nie do przejscia, przerabialem...tez mam konto w niemczech...

Data: 2010-04-12 13:52:05
Autor: m
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?

U¿ytkownik "Meteoryty" <kevlarwarez@alpha.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hppsm3$n9t$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Rachunek bankowy w kraju Polska mo¿e zawieraæ tylko Z³ote polskie."

To jakim cudem ja mam rachunki walutowe w PKO BP i w kasie mi wyplacaj± waluty?
Moze to co piszesz dotyczy niektórych bankow?

Data: 2010-04-12 13:58:54
Autor: Tomasz Chmielewski
Am 12.04.2010 13:52, m wrote:

[...]

Przelane z konta PayPal?!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-04-12 16:00:56
Autor: Meteoryty
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?
To jakim cudem ja mam rachunki walutowe w PKO BP i w kasie mi wyplacaj±
waluty?

Przelane z konta PayPal?!

Bo eBay, wlasciciel PayPala, raz rznie w d.... klienata prowizjami na eBayu, drugi raz na PayPalu, a trzeci raz przewalutowujac waluty na walute kraju po jakims smiesznym kursie i pobierajac od tego jeszcze kilka % dla siebie. Tak sie robi kase jak sie ma monopol!
:(

Data: 2010-04-12 22:30:40
Autor: kashmiri
Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?
m <m@no.pq> dared to write:

[...]

Czytaj dok³adnie - chodzi o rachunek do przelewów walutowych z PayPala.

Istnienia rachunków walutowych z obs³ug± kasow± nie trzeba tu nikomu u¶wiadamiaæ ;)

k.

Czy da sie za³o¿yc konto w banku USA z Polski ?