Czy dacia Lodgy si臋 nada?

Data: 2014-08-06 13:52:36
Autor: Ergie
Czy dacia Lodgy si臋 nada?
U偶ytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:53e12e5c$0$2153$65785112@news.neostrada.pl...

W podobnej cenie jak u偶ywany Galaxy czy S-max
jest Dacia Lodgy.

Mia艂em ten sam dylemat, nawet ju偶 bylem got贸w kupi膰 Lodgy, ale sprawdzi艂em osobi艣cie wszystkie dost臋pne od Scenica do Galaxy i na koniec jak wsiad艂em do Lodgy to mi szybko przesz艂o.

Je偶d偶臋 na zmian臋 z 偶on膮 wi臋c cz臋sto zmieniam ustawienie fotela i ju偶 ta pierwsza  czynno艣膰 po wej艣ciu do Lodgy mnie zniech臋ci艂a :-)

Czy opr贸cz tego, 偶e to Lodgy to Dacia i w dodatku niezbyt 艂adna, to czy jest w og贸le sens rozwa偶a膰 zakup takiego nowego auta z salonu?

Czy jednak lepiej szuka膰 wspomnianego Galaxy, S-maxa.

Je艣li masz gdzie trzyma膰 to zdecydowanie Galaxy. To auto o klas臋 wi臋ksze i wygodniejsze od S-maxa.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-08-08 22:00:12
Autor: tyran
Czy dacia Lodgy si臋 nada?
On 2014-08-06 13:52, Ergie wrote:
[...]

Ja dodam od siebie. Te偶 szukam 7 osobowego. Ju偶 prawie b臋dzie to smax (ewentualnie galaxy), ale ostatnio czekaj膮c na znajomego zaszed艂em do salonu Dacia posiedzie膰 w ich autach i obejrze膰 Lodgy. Lodgy nie mieli, posiedzia艂em w innych. Z艂e nie s膮, ale moim zdaniem co艣 im brakuje. Przy dobrym projektancie, mo偶e za 5 lat zaczn膮 si臋 podoba膰 bardziej i zyskaj膮 na jako艣ci.

ps. m贸j 9letni Accord z przebiegiem 220ty艣 jest wygodniejszy ni偶 Duster p贸艂roczny znajomego. My艣l臋, 偶e bym 偶a艂owa艂 jakby艣my kupili Dacie (cho膰 cena jest bezkonkurencyjna).

--
tyran

Data: 2014-08-10 21:34:08
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy dacia Lodgy si臋 nada?
U偶ytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ls3a8l$ljn$1speranza.aioe.org...
Z艂e nie s膮, ale moim zdaniem co艣 im brakuje. Przy dobrym projektancie, mo偶e za 5 lat zaczn膮 si臋 podoba膰 bardziej i zyskaj膮 na jako艣ci.

艁eno NIGDY im na to nie pozwoli... Ogl膮da艂em Lodgy i pomys艂 na samoch贸d jest 艣wietny, ale silniki z kosiarki oraz bardzo ostre oszcz臋dno艣ci na wn臋trzu by艂y tematem nie do przej艣cia. Ostatnim kluczem do trumny by艂y wyniki test贸w zderzeniowych...

kml

Data: 2014-08-10 22:04:52
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Czy dacia Lodgy si臋 nada?
W dniu 2014-08-10 21:34, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

Na to te偶 zwr贸cili艣my uwag臋. Ale czy to nadal s膮 testy przywalenia
w labolatoryjn膮 przeszkod臋?

Seco

Data: 2014-08-11 06:04:07
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy dacia Lodgy si臋 nada?
U偶ytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:53e7d06a$0$2224$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak ino problem w tym, 偶e Lodgy podda艂a si臋 do tego stopnia, 偶e drzwi wypchn臋艂o poza obrys samochodu i dlatego sko艅czy艂o si臋 na 3/5 gwiazdek :/ Inne rzeczy, kt贸re mi si臋 nie podoba艂y to hamulce b臋bnowe z ty艂u i zawieszenie na belce tzn. brak niezale偶nego zawieszenia tylnych k贸艂. Tak wiem, 偶e to jest niby "tani" samoch贸d i 偶e si臋 czepiam, ale mimo wszystko nie kosztuje to 25 tys. PLN. Ostatnia rzecz to takie dziwne poczucie, 偶e te samochody s膮 wyt艂oczone z cienkiej blachy.

To co mi si臋 bardzo podoba艂o to fakt, 偶e wk艂adasz rower g贸rski BEZ wyjmowania k贸艂 do 艣rodka bez problemu :D no i z zewn膮trz wgl膮da 艂adnie. W 艣rodku kokpit te偶 jest ok, ale poza tym to straszna oszcz臋dno艣膰 na ca艂ej reszcie...

Gdyby by艂 samoch贸d taki jak Lodgy czyli du偶y, kwadratowy a do tego silnik 2.0 Pb, lepszy 艣rodek, inny zawias z ty艂u i hamulce to m贸g艂bym _BARDZO_ powa偶nie o czym艣 takim pomy艣le膰 bez wzgl臋du na to jaki znaczek jest na masce, ale p贸ki co nie ma wi臋c temat umar艂.

kml

Czy dacia Lodgy si臋 nada?