Czy diesel jest dobry do miasta?

Data: 2009-11-04 22:26:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Czy diesel jest dobry do miasta?
Lew2 pisze:
Przymierzam się do kupna nowego samochodu (turbo diesel).
Samochód będzie w 90% używany do podwożenia dzieci po mieście - kilka
razy dziennie: Krótka trasa 2-15 km i postój 2 godziny i znowu i tak z
50 km na dzień.

1) Czy to jest prawda, że diesel pali mało ale na trasie, a w mieście
pali dużo - tyle co benzyna?
2) Niektórzy "znawcy" twierdzą, że przy takim trybie jazdy to on się
nawet nie rozgrzeje więc lepsze benzyna. Prawda czy fałsz?

A ja, tak jak nie lubię diesli, tak postanowiłem pójść pod prąd i się na auto z takim silnikiem przesiąść. Na wiosnę będę szukał, co zabawniejsze - francuskiego diesla w najbardziej awaryjnym aucie. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-04 22:35:03
Autor: Grejon
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

A ja, tak jak nie lubię diesli, tak postanowiłem pójść pod prąd i się na auto z takim silnikiem przesiąść. Na wiosnę będę szukał, co zabawniejsze - francuskiego diesla w najbardziej awaryjnym aucie. :P

Trafic dCi :>

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-11-05 07:21:27
Autor: Karolek

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w wiadomości news:hcss56$924$1news.dialog.net.pl...
Grejon pisze:
[...]

Megane jest gorsze. :>

Karolek

Data: 2009-11-05 23:20:39
Autor: tomas

Grejon pisze:
[...]

Dacia robi bardzo dobre samochody :)prawie tak dobre jak renault...

Czy diesel jest dobry do miasta?