Czy dla Synca ostatni dzień stycznia to ju ż luty?

Data: 2013-03-01 17:48:43
Autor: [sas]
Czy dla Synca ostatni dzień stycznia to ju ż luty?
witam,

Czy dla Synca ostatni dzień stycznia (31.01, czwartek) to już luty?

Dlaczego pytam? Otóż moja żona w swej nieskończonej łaskawości przelała mi  wynagrodzenie ;). Nieopatrznie wysłała przelew jednak zbyt późno, więc  przyszedł do Synca w ostatniej sesji. Wiem, że mogłem skorzystać z  przelewów natychmiastowych i wylać kasę dalej, ale jakoś nie chciałem  eksperymentować z tym wynalazkiem.
Z założenia nie lubię, żeby pieniądze leżały odłogiem, więc przelałem je  na konto oszczędnościowe, a następnego dnia (01.02) poszły do Optimy.

Zdziwiłem się, że 01.02 Sync nie naliczył mi żadnych odsetek za ten jeden  dzień (31.01) leżakowania kasy na koncie oszczędnościowym. Chatowałem  nawet z ichniejszą infolinią i konsultantka poleciła mi złożyć  telefonicznie reklamację, ale olałem sprawę, bo stwierdziłem, że więcej  wydam na telefon.
Loguję się dzisiaj i są odsetki. Dlaczego dopiero teraz? Przecież kasa  pracowała w styczniu, w lutym wylałem ją dalej.

[sas]

Czy dla Synca ostatni dzień stycznia to ju ż luty?