Czy .. dlaczego ?

Data: 2012-10-22 21:24:20
Autor: atos6t
Czy .. dlaczego ?

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie@spamu.ignacy> napisał w wiadomości
news:k63ngo$4ak$1node2.news.atman.pl...
 Nie chcę Play Fresh bo zraziłem się do tej firmy, Ĺźe gdy raz weĹşmie
klienta nie da wypuścić go z rąk.

Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.
Mogę odejść w każdej chwili.
Dlaczego nie możesz od nich odejść ??

Data: 2012-10-23 00:37:47
Autor: tl6402
Czy .. dlaczego ?
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 21:24:20 UTC+2 użytkownik atos6t napisał:
> [...]

> klienta nie da wypuścić go z rąk.

Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.

Ja też mam i mnie jednak trzymają. Jak policzyłem koszt minuty od poczatku roku to wyszło mi 6 gr. No i jak mam przejść do Dziewicy ? Jednak trzymają ...

Data: 2012-10-23 06:59:01
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "atos6t" <niema@onet.pl> napisał w wiadomości news:k646h3$rl1$1node2.news.atman.pl...
Ja mam Play Fresh od dłuuugo i wcale ta firma mnie nie trzyma.
Mogę odejść w każdej chwili.
Dlaczego nie możesz od nich odejść ??

Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami. Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.

Data: 2012-10-23 05:47:15
Autor: W
Czy .. dlaczego ?
Ignacy wystukał, co następuje:

[...]

                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.
               ^^^^^^^^^
Przecież sam chciałeś, więc w czym problem? Jakbyś podpisał w innej sieci to też byś narzekał, że sieć X Cię trzyma? ;)

A prepaid w żadnej sieci Cię trzymał nie będzie, więc uprzedzenia chyba lepiej zostawić na boku i popatrzeć obiektywnie na ofertę/zasięg (i tutaj, jeżeli się głównie dzwoni do różnych sieci i ceni prostotę to VM może być dobrym wyborem).

PS. Powtarzanie jak mantre "plus ma najwiekszy zasieg" jest już nudne...

Data: 2012-10-23 07:27:28
Autor: Michal Tyrala
Czy .. dlaczego ?
On Tue, 23 Oct 2012 05:47:15 +0000 (UTC), W wrote:
 PS. Powtarzanie jak mantre "plus ma najwiekszy zasieg" jest już nudne...

Tylko jak się troche buja po kraju, to niestety tak to wyglada...
Mam prywatny numer u Playa (wiec w zasiegu 3 sieci), sluzbowy t-mobile. Wiec
jakis przeglad sytuacji na miejscu mam.
Zeby bylo zabawniej, to w 2012r na wielu szlakach kolejowych jest w ogole
glucho (ale to ma tez swoje plusy)...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-23 07:03:24
Autor: ALEX
Czy .. dlaczego ?
W dniu wtorek, 23 października 2012 06:58:54 UTC+2 użytkownik Ignacy napisał:
> [...]

Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami. Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.

Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z Freshem?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-10-23 18:52:01
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "ALEX" <alex_jp@o2.pl> napisał w wiadomości news:7d6abac3-7300-44bc-8b86-4ec714f441d2googlegroups.com...
Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z Freshem?

Nie chcę im dawać pieniędzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

Data: 2012-10-23 10:19:02
Autor: ALEX
Czy .. dlaczego ?

?

Data: 2012-10-23 19:46:28
Autor: Ignacy
Czy .. dlaczego ?
Użytkownik "ALEX" <alex_jp@o2.pl> napisał w wiadomości news:f860a810-9e0a-4de7-bd87-9a11cad462d8googlegroups.com...
Nie chcę im dawać pieniędzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

?

Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i drożej do innej sieci, natomiast z innej do Play drożej niż z innej do innej.

Data: 2012-10-23 19:52:23
Autor: ALEX Alpha MR
Czy .. dlaczego ?
Dnia Tue, 23 Oct 2012 19:46:28 +-0200, Ignacy napisa+AUI-(a):

Nie chc+ARk- im dawa+AQc- pieni+ARk-dzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

?

Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i dro+AXw-ej do innej sieci,

Ale ja pytam o ten przymus bycia w prepaid, bo nijak tego nie kumam.

natomiast z innej do Play dro+AXw-ej ni+AXw- z innej do innej.

A to ju+AXw- "zas+AUI-uga" W3.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-,
zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2012-10-23 21:30:35
Autor: JoteR
Czy .. dlaczego ?
"Ignacy" napisał:

[...]

Masz absolutną rację, ta sieć nie jest dla ciebie.
Jesteś idealnym "targetem" sieci Orange.

JoteR

Data: 2012-10-24 05:41:28
Autor: atos6t
Czy .. dlaczego ?

Play stosuje praktyki monopolistyczne.

Nie masz pojęcia co to znaczy "praktyki monopolistyczne".
Podaj przyklad w Playu.

Czy .. dlaczego ?