Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?

Data: 2015-10-29 02:10:09
Autor: suryga
Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?
Pytanie:
Jak mam komputer i co¶ mi się schrzani dzwonie do pana informatyka.
A pan informatyk robi klik i zdalnie ł±czy się z komputerem.
I naprawia co trzeba.

A jak jest w tabletach?
Można jako¶ się z nimi poł±czyć i mamie np. przesun±ć ikonkę?

Data: 2015-10-29 10:40:28
Autor: Dominik & Co
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
Dnia 29.10.2015 suryga@gmail.com <suryga@gmail.com> napisał/a:

Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

Można, trzeba tylko wczśniej zainstalować np. serwer VNC.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-10-29 13:32:48
Autor: J.F.
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n0st2s$nld$1@node2.news.atman.pl...

A jest takowy na Androida ?

J.

Data: 2015-10-29 12:45:16
Autor: Dominik & Co
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
Dnia 29.10.2015 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

np. serwer VNC.

A jest takowy na Androida ?

Jest. --
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-10-30 17:41:27
Autor: Sebastian Biały
On 2015-10-29 13:45, Dominik & Co wrote:
np. serwer VNC.
A jest takowy na Androida ?
Jest.

Swego czasu szukałem do dongla telewizyjnego ale:
a) jest jakiś ale płatny
b) jest jakiś ale działa tylko z Samsungiem jakimstam
c) jest jakiś ale nie działa
d) jest jakiĹ› ale wymaga rejestracji w serwisie w zabezii
e) jest jakiś ale okazuje się że w umowie masz zapis że też moga sobie poklikać, poza tym nie działa

itd.

Gołego i działającego nie trafiłem. Możesz podrzucić czym się zainteresować?

Data: 2015-11-02 09:22:34
Autor: Dominik & Co
Dnia 30.10.2015 Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał/a:

Gołego i działającego nie trafiłem. Możesz podrzucić czym się zainteresować?

Nie wiem, o co chodzi z gołym, ale to:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.onaips.vnc&hl=pl
powinno działać.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-11-02 10:29:15
Autor: J.F.
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n17a0q$j94$1@node1.news.atman.pl...
[...]

a) Your device must be ROOTED!

b) jak oni przeskakuja firewall, ktory gdzies tam po drodze jest ?

J.

Data: 2015-11-02 10:21:54
Autor: Dominik & Co
Dnia 02.11.2015 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.onaips.vnc&hl=pl
powinno działać.

a) Your device must be ROOTED!

No niestety, jak chce się na Andku robić cokolwiek poważniejszego, niż pykanie w gry z (nomen omen) Google Play, to root jest "must have". A co ciekawe, tablety miewają
roota fabrycznie :-)

b) jak oni przeskakuja firewall, ktory gdzies tam po drodze jest ?

Jaki firewall? Systemowy?
Jak aplikacja korzysta z roota, to do iptables bez problemu
może dopisać stosowne wyjątki. A jak inny, to kwestia konfiguracji tego "innego".

Tylko uwaga dla jasności: jeśli się komuś wydaje, że to zadziała gdy tablet korzysta z Internetu via operator komórkowy, to się "trochę" myli. W tej samej sieci lokalnej- owszem. Albo zadbać o stałe IP
i port forwarding na routerze, wtedy i z zewnątrz można babci siedzącej w domu ikonki na tablecie układać.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-10-29 16:12:31
Autor: Czarek
Czy do tableta mozna zdalnie się połąc zyć?

W dniu 29.10.2015 o 10:10, suryga@gmail.com pisze:
Pytanie:
Jak mam komputer i coĹ› mi siÄ™ schrzani dzwonie do pana informatyka.
A pan informatyk robi klik i zdalnie Ĺ‚Ä…czy siÄ™ z komputerem.
I naprawia co trzeba.

A jak jest w tabletach?
Można jakoś się z nimi połączyć i mamie np. przesunąć ikonkę?

TeamViewer na wszystkie popularne systemy:

https://www.teamviewer.com/pl/download/windows.aspx
https://www.teamviewer.com/pl/download/linux.aspx
https://www.teamviewer.com/pl/download/mac.aspx
https://www.teamviewer.com/pl/download/mobile-app.aspx
--
Czarek

Data: 2015-10-30 00:37:20
Autor: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta 奴隶平民们车手
Czy do dachowki mozna zdalnie się połą czyć?
Czarek PAPUGA z KLATKI SPAMmuje:
https://www.te
https://www.te

qrwa... nastepna PAPUGA, POWTARZASZ SIE  FRJERZE; PRZYDUPASIE!

pozniej dziwic sie ze przyjdzie nastepny adolf i ten kociokwik
zagazuje!   (przydala by sie powtorka i to z nawiazka, za duzo
SCIERWA sie namnozylo!)

TFU! DZIADOSTWO! SLEPY PLEBS PLUGAWY!

Data: 2015-10-29 21:35:18
Autor: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta 奴隶平民们车手
Czy do dachowki mozna zdalnie się połą czyć?
suryga wrote:
MoĹĽna jakoĹ› siÄ™ z nimi  poĹ‚Ä…czyć i  np. przesunąć ikonkÄ™?

qrwa szukasz FRAJERA czy jestes taki NIEDOJDA zyciowa, a to
qrwa co: http://pl.vc/387jf  ?

· http://tinyurl.com/p8lzmte · http://tinyurl.com/ojkq4sg ·

Data: 2015-11-02 12:21:47
Autor: yabba
Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:e449b735-ee44-41a5-85cf-89dc609824bcgooglegroups.com...
[...]

Team Viever

http://www.teamviewer.com/pl/download/mobile-app.aspx

Nie wiem jak wersje mobilne, ale na PC działało przez wszystkie firewale, NAT-y itp.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-11-02 13:02:26
Autor: J.F.
Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:563747ce$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A widzisz:
"Aplikacja umożliwia sterowanie komputerami zdalnymi jak również przenoszenie plików z i do komputerów zdalnych"

Komputerami, a nie tabletami. Na Androida jest tylko "klient", i mozna sobie z telefonu pozarzadzac komputerem zdalnym, a nie odwrotnie.
W dodatku w dosc upierdliwy sposob.

J.

Data: 2015-11-02 12:06:56
Autor: Dominik & Co
[...]

Nie tylko.
https://www.teamviewer.com/pl/products/mobile-device-support.aspx

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-11-02 16:49:21
Autor: J.F.
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n17jl0$aq2$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ha, niedawno szukalem ... nie bylo, czy nie znalazlem ?

Wychodzi na to, ze sie da, aczkolwiek sprawdzic nie moge, bo licencji wlasciwej nie mam.

Dobrze dziala ?

J.

Data: 2015-11-03 08:08:27
Autor: Dominik & Co
Czy do tableta mozna zdalnie się połączyć?
Dnia 02.11.2015 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Wychodzi na to, ze sie da, aczkolwiek sprawdzic nie moge, bo licencji wlasciwej nie mam.

Ja teĹĽ. W pracy mamy komercyjnÄ… wersjÄ™ TV, ale bez mobilnych.

Dobrze dziala ?

Nie mam pojęcia. Sprostowałem tylko, że jednak mają.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-11-02 13:39:26
Autor: yabba
Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:563750d6$0$695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

U mnie jest tekst:

Czy chcesz mieć możliwo¶ć zdalnej obsługi urz±dzeń mobilnych?
Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

A póĽniej:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.quicksupport.market

--
Pozdrawiam,

yabba

Czy do tableta mozna zdalnie się poł±czyć?