Czy dobry wybór Pulsometru ...

Data: 2010-03-12 00:11:22
Autor: Boch
Czy dobry wybór Pulsometru ...
Nadszedł czas na zakup jakiegoś dobrego pulsometru. Od kilku dni siedzę ,
przeglądam allegro , strony www. i itp. Po przebrnięciu przez kilkanaście
typów pulsometru - polar , garmin , sigma ... i jeszcze przez kila innych
, zatrzymałem się na Sigmie - a dokładnie biorąc pod uwagę model BC-2209 .
http://www.allegro.pl/item943500759_sigma_sport_bc_2209_mhr_sts_iac_cad_cyklomania.html

 Teraz właśnie pojawiły mi się pytania do użytkowników tego licznika, bo w
necie znalazłem tylko ogólnie.
W różnych opisach znalazłem , że jest możliwość podłączyć ten licznik pod
komputer za pomocą stacji dokującej, którą można dokupić . Czy tylko za
pomocą tej stacji jest możliwość przesłania danych do komputera czy też
można ominąć tę stacje i przesyłać np. zwykłym USB.
Jak w praktyce zachowuje się ten licznik w praktyce, czy są jakieś fixy
podczas przesyłu czy to z pulsometru, z kadencji czy z koła .
Jakie recenzje wśród was ma ten licznik - czy może za podobną kasę co ten
licznik kupić coś innego .

Moje kryteria wyboru były następujące :
- użyteczność  - nie tylko rower , ale również np. bieg w terenie .
- kodowany sygnał z opaski do licznika - może się zdarzyć , że będę wśród
innych ludzi z pulsometrem .
- Kadencja - treningi stacjonarne .
- możliwość podłączenia do komputera i analizy jazdy  * dobrym byłby tutaj
Garmin i forruner 305 - ale resztę rzeczy trzeba było by do niego dokupić
, np kadencję .
- no i cena ....

To były moje główne kryteria wyboru pulsometru - dobrze wybrałem , czy tak
jak wcześniej pisałem lepiej kupić coś innego .

Pozdrawiam Boch

Data: 2010-03-12 08:40:31
Autor: Raist
Czy dobry wybór Pulsometru ...
Użytkownik "Boch" <no_spam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hnbt9s$3a8$1inews.gazeta.pl...
[...]

żeby pobrac sygnał z licznika musisz mieć stację dokującą
sam licznik poza stykami od spodu nie ma żadnych innych "wyjść"

Raist

Czy dobry wybór Pulsometru ...