Czy dobrze rozumiem?

Data: 2009-07-01 09:05:15
Autor: Hubertus Blues
Czy dobrze rozumiem?
Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem:
Cavaliers forward Anderson Varejao did not exercise his option on a $6.2 million contract for next season, making him an unrestricted free agent.

Varejao mógł sam sobie przedłużyć kontrakt z Cavs na następny rok za 6,2M$ ale z tego zrezygnował? Na co liczy? Na lepsze pieniądze w dłuższym czasie?
Następny marzyciel?

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-07-01 00:31:30
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 09:05, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
[...]

A co lepsze z Cavs podobno jest juz dogadnay C-Villa wiec Vareajo
pewnie odejdzie z Cavs.

Boozer i Okur jako jedyni wykazali sie rozsadkiem i nie zooptowali.

pzdr

Data: 2009-07-01 13:59:14
Autor: wiLQ
Czy dobrze rozumiem?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Boozer i Okur jako jedyni wykazali sie rozsadkiem i nie zooptowali.

True, true choc z drugiej strony jak teraz idiotycznie wygladaja wypowiedzi Boozera z grudnia zeszlego roku... w stylu "na pewno optuje,
tak czy inaczej dostane podwyzke"... Yikes! Nie dosc, ze wtedy
spaskudzil atmosfere w druzynie to jeszcze nie optowal...

I jeszcze jedno, jesli w zwiazku z powyzszym Priesti rzuci sie z ofera
na Millsapa to juz oficjalnie bede mogl napisac "wlasnie tak budowalbym
druzyne przejmujac jako GM slaba druzyne w NBA" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 13:53:22
Autor: wiLQ
Czy dobrze rozumiem?
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Wg mnie dobrze zrozumiales ;-)

Na co liczy? Na lepsze pieniądze w dłuższym czasie?
Następny marzyciel?

Hmmm, akurat w tym przypadku sie nie zgodze, ze zle zrobil.
Po 1, Shaq doszedl do Cavs co spaskudziloby Varejao sytuacje z minutami,
Po 2, zrezygnowanie z tych 6,2M$ nie jest jakas tragedia, przy
zalozeniu, ze niewiele nizsza kwote na 1 sezon moze dostac z miejsca,
Po 3, nawet jesli punkt 2 jest bzdura to chyba lepiej grac za nizsza
roczna pensje w wybranej przez siebie sytuacji [ergo np starterowe
minuty] niz za wyzsza roczna pensje, ale grajac ogony i spot starty,
Po 4, wiadomo, ze zalezy mu na dlugoterminowym kontrakcie i moze liczy
na to, ze plytki rynek podkoszowcow mu w tym pomoze.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 14:06:58
Autor: Tomasz Radko
Czy dobrze rozumiem?
wiLQ pisze:
[...]

Albowiem? Uważasz, że Cavs będą grać na dwie wieże? Varejao praktycznie wcale nie grał na centrze. W ogóle zagrał 2306 minut. W top 10 lineupów Varejao sa dwa z nim na centrze. Jeden to 136 minut, drugi 78.

Co więcej, odejście Wallace'a zwalnia mnóstwo minut na PF - najczęstszy lineupem z BW miał frontline James-Wallace-Ilgauskas i grał całe 485 minut.

Wymiana Shaq<=>Wallace _poprawia_ sytuację z minutami dla PF Cleveland.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 05:54:20
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 14:06, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

> Po 1, Shaq doszedl do Cavs co spaskudziloby Varejao sytuacje z minutami,

Albowiem? Uważasz, że Cavs będą grać na dwie wieże? Varejao praktycznie

Albowiem moze LeBron bedzie wiecej gral na Pf. Albowiem moze przez
pare minut beda grac na 2 wieze. Albowiem Hickson takze pogra pare
minut. I jesli wszystkie albowiem zbierzemy do kupy to dla Vareajo
zostaje 20minut.

Data: 2009-07-01 14:43:08
Autor: wiLQ
Czy dobrze rozumiem?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Albowiem? Uważasz, że Cavs będą grać na dwie wieże? Varejao praktycznie wcale nie grał na centrze. W ogóle zagrał 2306 minut. W top 10 lineupów Varejao sa dwa z nim na centrze. Jeden to 136 minut, drugi 78.

Po co to rzezbienie z lineupami? http://www.82games.com/0809/08CLE11.HTM
Circa 1/4 swojego czasu Varejao gral na centrze.

Co więcej, odejście Wallace'a zwalnia mnóstwo minut na PF - najczęstszy lineupem z BW miał frontline James-Wallace-Ilgauskas i grał całe 485 minut.

Ponownie, po co to rzezbienie z lineupami [ktore to pokrywaja
zaskakujaco maly odsetek calosci minut]?
http://www.82games.com/0809/08CLE15.HTM
Czyli to co Varejao gral na centrze moze przejac na PFie. Ale tylko
teoretycznie bo w kolejce do dziubania sa jeszcze Hickson i LeBron. Ergo minuty Varejao spadlyby, a juz byly prawie jak rezerwowe.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 05:57:31
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 14:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Po co to rzezbienie z lineupami?http://www.82games.com/0809/08CLE11.HTM
Circa 1/4 swojego czasu Varejao gral na centrze.

Wlasnie z te 82games.com nie jest 100%skuteczne. Oczywiscie jest to
najlepsze narzedzie do sprawdzania kto ile czasu gdzie gral, ale np
Kidd gral sporo minut z Barea i wtedy to Barea gral na pg. Zarowno w
ataku on rozgrywal jak i w obronie kryl pg rywali. 82games wpisalo go
jednak na sg a kidd'a na pg.
Mysle ze oni leca automatem Barea zmienil sg wiec gra jako sg.
Podobnie moglobyc z Varejao...

pzdr

Data: 2009-07-01 15:05:26
Autor: Tomasz Radko
Czy dobrze rozumiem?
wiLQ pisze:
[...]

Od kiedy 13/58 to circa 1/4? Kolejny z maturą od Łybackiej?

[...]

Co Ty wypisujesz - James _już_ grał na PF. PF w tym sezonie to Varejao (47%), James (27%) Wallace (17%), Hickson (2%, za to 14% C). Gdyby James miał przejąć minuty Wallace'a, to tylko kosztem swoich minut na SF. A Szczerbiaka i Pavlovica, którzy zjadali prawie 50% minut SF już nie ma. To ja się pytam - kim Cavs rzeźbiliby na SF? Shaqiem???

Odejście Wallace'a, Szczerbiaka i Pavlovica w ewidentny sposób zwiększa pulę czasu na PF. To oczywista oczywistość.

Ergo minuty Varejao spadlyby, a juz byly prawie jak rezerwowe.

Ke? Varejao był trzeci w drużynie pod względem MP, czwarty pod względem MPG. Że niby Cavs mieli dwóch starterów, a reszta to rezerwa???

Varejao był 89 w NBA pod względem MP. Czyżby 30 klubów miało w sumie 88 starterów?

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 06:12:57
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 15:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]

Szczerbiaka i Pavlovica, którzy zjadali prawie 50% minut SF już nie ma.
To ja się pytam - kim Cavs rzeźbiliby na SF? Shaqiem???

Westem a na sg Gibsonem

Ale o czym jest ta dyskusja. Cavsi kupuja C-Ville i maja spokoj.

pzdr

Data: 2009-07-01 15:15:53
Autor: Tomasz Radko
Czy dobrze rozumiem?
sooobi pisze:

[...]

W tym sezonie West zagrał na SF 1%. W zeszłym - 0%. Strzelaj dalej. A ewentualny angaż Villanuevy będzie efektem odejścia Varejao. Nie może być w jednej drużynie dwóch graczy z nazwiskiem na V.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 06:21:14
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 15:15, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
sooobi pisze:

> Westem a na sg Gibsonem

W tym sezonie West zagra na SF 1%. W zesz ym - 0%. Strzelaj dalej. A
ewentualny anga Villanuevy b dzie efektem odej cia Varejao. Nie mo e
by w jednej dru ynie dw ch graczy z nazwiskiem na V.

I stala sie swiatlosc, Tomasz w pospiechu odpisal na moj post.
A to ze West zagral 1% to nie znaczy ze w tym nie zagra 30%

Data: 2009-07-01 15:19:05
Autor: s
Czy dobrze rozumiem?
To ja się pytam - kim Cavs rzeźbiliby na SF? Shaqiem???

Westem a na sg Gibsonem

Ale o czym jest ta dyskusja. Cavsi kupuja C-Ville i maja spokoj.

A ja bym jednak chyba wolal na ich miejscu Sheeda, gdyby ten skusil sie na 2 letni kontrakt za podobne pieniadze.
Ale pewnie bedzie chcial cos dluzszego.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-01 06:19:14
Autor: sooobi
Czy dobrze rozumiem?
On 1 Lip, 15:19, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Westem a na sg Gibsonem

> Ale o czym jest ta dyskusja. Cavsi kupuja C-Ville i maja spokoj.

A ja bym jednak chyba wolal na ich miejscu Sheeda

Ja na ich miejscu tez bym wolal Sheeda, ale poki co mowi sie o C-Villi
i ten pomysl podoba mi sie bardziej niz ten z Varejao.

pzdr

Data: 2009-07-01 23:02:19
Autor: wiLQ
Czy dobrze rozumiem?

> Circa 1/4 swojego czasu Varejao gral na centrze.

Od kiedy 13/58 to circa 1/4?

Od wtedy gdy na w/w stronie jest 13+44.
Poza tym czepnales sie szczegolu pomijajac sedno ;-P

> Czyli to co Varejao gral na centrze moze przejac na PFie. Ale tylko
> teoretycznie bo w kolejce do dziubania sa jeszcze Hickson i LeBron. Co Ty wypisujesz - James _już_ grał na PF.

Wiem, no i? Jest w kolejce do przejmowania minut na PFie czy nie?

PF w tym sezonie to Varejao (47%), James (27%) Wallace (17%), Hickson (2%, za to 14% C).

Fajnie, ze nie wspominasz o tym jak Hickson straci te minuty na C. Sugerujesz, ze zakopia go na lawce? Czy moze przejda te minuty na PF?

Gdyby James miał przejąć minuty Wallace'a, to tylko kosztem swoich minut na SF. A Szczerbiaka i Pavlovica, którzy zjadali prawie 50% minut SF już nie ma. To ja się pytam - kim Cavs rzeźbiliby na SF? Shaqiem???

Kto ich tam wie co oni kombinuja... Moze Charlim V... BTW, "The Cavaliers will search for a tall wing this summer that will
allow LeBron James shift to the power forward position."

Odejście Wallace'a, Szczerbiaka i Pavlovica w ewidentny sposób zwiększa pulę czasu na PF.

No i? Nie napisalem, ze Varejao straci minuty na PFie...

> Ergo minuty Varejao spadlyby, a juz byly prawie jak rezerwowe.

Ke? Varejao był trzeci w drużynie pod względem MP, czwarty pod względem MPG. Że niby Cavs mieli dwóch starterów, a reszta to rezerwa???

Patrzac po standardzie minut, co w tym zlego? Slyszales moze o splitach?

Varejao był 89 w NBA pod względem MP.

Moze dlatego, ze rozegral 81 gier?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 23:16:00
Autor: Tomasz Radko
Czy dobrze rozumiem?
wiLQ pisze:

[...]

Nie! Bo nie ma już minut, które mógłby przerzucić na PF.

[...]

Trudno zauważyć, że przejmie minuty Jamesa?

[...]

_Ponieważ_ Varejao został FA. Gdyby został w Cavs, to nie musieliby przesuwać Jamesa. Stawiasz wóz przed koniem.

Odejście Wallace'a, Szczerbiaka i Pavlovica w ewidentny sposób zwiększa pulę czasu na PF.

No i? Nie napisalem, ze Varejao straci minuty na PFie...

Varejao grałby tyle samo, zmianie uległaby jedynie proporcja C/PF.

[...]

Czyli wg Ciebie w NBA gra 60 starterów, reszta to rezerwa. Tyz piyknie.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-02 23:09:15
Autor: wiLQ
Czy dobrze rozumiem?
> [...]

Trudno zauważyć, że przejmie minuty Jamesa?

Varejao grałby tyle samo, zmianie uległaby jedynie proporcja C/PF.

Hmmm, OK. Masz racje co do minut. Teraz przejdzmy do dyskusji czy spadlyby mu statsy takie jak zbiorki, a
argument numer 1 wciaz moze sie wybronic z drobna poprawka...

--
pzdr
wiLQ

Czy dobrze rozumiem?