"Czy dobrze zrobil zapraszaja gen .Jaruzelskiego " ?

Data: 2010-11-24 15:57:25
Autor: cyc
"Czy dobrze zrobil zapraszaja gen .Jaruzelskiego " ?
Chodzi o prezydenta, oczywiscie . Takie pytanie zadano internautom w sondzie ..
Jak sie okazuje wynik nie jest zaskoczeniem ...............podobie jak przegrana nienawidzacej partii - PiS !. Potwierdza stawiane przez wielu tezy , ze general Jaruzelski wbrew trwajacej od dwudziestu lat , antyjaruzelskiej kaczej propagandy , nadal cieszy sie duzym uznaniem Polakow !.
Dobrze decyzje ocenia prawie 70% badanych , kilkanascie zle a tylko kilka nie wie co o tym sadzic .
Czy to dalej nic nie mowi durniom , ktorzy pretenduja do miana politykow ? .
Od siebie dodam , ze gen.Jaruzelskiemu dzisiejsi politycy do piet nie dorastaja . Nie tylko zreszta w polityce . Nie dorastaja kultura , wiedza , osobowoscia , umiejetnosciami i czym tam kto chce jeszcze .
To nie gloryfikacja czlowieka wynikajaca z ideologicznych przeslanek , jak niektorzy zasugeruja , to sa fakty !.

cyc

Data: 2010-11-24 20:34:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-24 15:57, cyc pisze:
Chodzi o prezydenta, oczywiscie .

cyc

Jasne. Nie ma większego eksperta ds. bezpieczeństwa w Polsce od Gen. Jaruzelskiego. Tym posunięciem Prezydent pokazuje że poważnie traktuje tą RBN. Słucha rad fachowców a nie jakichś błaznów.

Data: 2010-11-24 20:48:59
Autor: Kaczysta

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icjpdb$1j4$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Ciekawe, czy Jaruzelski na to psotkani eprzyszedł z wpiętymi w klapę marynkarki orderami czrewonej gwiazdy?
AZ

Data: 2010-11-24 21:09:15
Autor: jadrys

--
Ciekawe, czy Jaruzelski na to psotkani eprzyszedł z wpiętymi w klapę marynkarki orderami czrewonej gwiazdy?
AZ

Żeby nie ta "Czerwona Gwiazda" to Polacy albo by byli w piachu, albo mówiliby po Niemiecku.

Data: 2010-11-24 21:39:37
Autor: the_foe
W dniu 2010-11-24 21:09, jadrys pisze:
Żeby nie ta "Czerwona Gwiazda" to Polacy albo by byli w piachu, albo
mówiliby po Niemiecku.

co ty pier... myslisz ze bez paktu R-M Hitler zaatakowalby fronatalnie Polske? Byl pojebem ale nie idiota.

--
the_foe

Data: 2010-11-25 22:32:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-24 21:39, the_foe pisze:
[...]

Myślę że zaatakowałby. Jedynie sojusz Polski z ZSRR mógłby go zniechęcić. A Podobno takie propozycje ze strony ZSRR padały.

Data: 2010-11-25 22:57:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

zniechęcić. A Podobno takie propozycje ze strony ZSRR padały.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Dlaczego ZSRS mialby zapobiegac nowej wojnie
   miedzy panstwami kapitalistycznymi, w ktorej mial
   zamiar ostatecznie odegrac kluczowa role?
   Jesli nie czytales, to powinienes przeczytac ,,Lodolamacz"
   Suworowa, a dowiedzialbys sie, ze Hitler byl jedynie
   stalinowskim wynalazkiem majacym posluzyc do
   rozbicia Zachodu.

   AR

Data: 2010-11-26 17:43:11
Autor: jadrys
[...]

Nie wiem jakimi powodami się kierowali. Ale już na krótko przed zajęciem Czechosłowacji ZSRR zadeklarował pomoc temu krajowi w walce z Hitlerem, to są nawet dość głośne fakty historyczne. Jednocześnie poprosili Polskę o umożliwienie przemarszu swoich wojsk do Czechosłowacji. Niestety - zarówno rząd Czechosłowacji, jak i my odmówiliśmy. No i stało się to co stało.

Daj spokój z tymi bzdetami propagandowymi - to Hitler napadł na Stalina.. takie są fakty.

Data: 2010-11-27 17:40:28
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icoo4v$q9m$2news.onet.pl...
[...]

Dwa komuchy sie pogryzly bo rzadic swiatem moze tylko jeden.
Prawda?

Data: 2010-11-28 20:22:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 17:40, D. J. MC Donald Musk pisze:

Daj spokój z tymi bzdetami propagandowymi - to Hitler napadł na Stalina..
takie są fakty.

Dwa komuchy sie pogryzly bo rzadic swiatem moze tylko jeden.
Prawda?

Nieprawda. - Agresorem był Hitler. To on napadł na ZSRR tak samo jak na Polskę.

Data: 2010-11-29 15:56:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icua60$svd$2news.onet.pl...
[...]

Niezupełnie, tak samo napadł na Polskę ZSRR.

--
stevep

Data: 2010-11-29 20:53:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-29 15:56, cirrus pisze:
[...]

Mowa jest o wojnie Hitler-Stalin.

Data: 2010-11-27 17:38:58
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icmkro$cp3$1news.onet.pl...
[...]

Jakos Jugoslawii sojusz z rosja nie pomoghl...

Data: 2010-11-28 20:22:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 17:38, D. J. MC Donald Musk pisze:

Myślę że zaatakowałby. Jedynie sojusz Polski z ZSRR mógłby go zniechęcić.
A Podobno takie propozycje ze strony ZSRR padały.

Jakos Jugoslawii sojusz z rosja nie pomoghl...

Luźne kontakty. Nie było paktu o wzajemnej pomocy między Rosja a Jugosławią... gdyby był taki pakt to terroryści nigdy nie mieli by śmiałości napadać na ten miłujący pokój kraj.

Data: 2010-11-24 20:51:26
Autor: Andrzej Adam Filip
"Czy dobrze zrobil zapraszaja gen .Jaruzelskiego"? - zrobił "ryzykownie"
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Widzisz moim zdaniem ty mylisz wielu tych którzy sądzili że do
Jaruzelskiego się "nieco za ostro" dobierano (ledwo w granicach
tolerancji) z tymi którzy popierają "aż zaproszenie go do RBN".
Jaruzelskiego na stanowisko prezydenta nie wybrał ani bezpośrednio naród ani parlament wybrany w demokratycznych wyborach. Ja uważam
że zawsze warto pamiętać o tej "nie subtelnej różnicy" nawet jeśli dotąd zbyt nachalnie przesadzano w jej podkreślaniu.

Po za tym jestem przekonany że Jaruzelski na o wiele więcej "twardych przeciwników" niż "twardych zwolenników" a większość
jego "zwolenników z sondaży" wyraża "miękie poparcie" które może bardzo szybko "zniknąć" gdy się zacznie "przesadzać" w jego honorowaniu.

Zobaczymy za kilka miesięcy jak na tym Komorowski (PO) oraz sam
Jaruzelski wyjdą, ja obstawiam że Komorowski i PO "pożałują".

Uherski (madziarski) most, niemiecki post, polska modlitwa - mało warte.
  -- Przysłowie słowackie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-24 21:38:30
Autor: the_foe
W dniu 2010-11-24 20:51, Andrzej Adam Filip pisze:
Zobaczymy za kilka miesięcy jak na tym Komorowski (PO) oraz sam
Jaruzelski wyjdą, ja obstawiam że Komorowski i PO "pożałują".

tez tak mysle. Swego czasu PIS zblaznil sie holdujac Pinochetowi. Zbrodniarz to zbrodniarz, niezaleznie czy jego polityka przysluzyla sie krajowi czy nie.
Z innej strony - jesli PO uda sie wyssac SLD i wyrzucic na smietnik historii - to powiem: warto bylo macac sie ze zbrodniarzem.

--
the_foe

Data: 2010-11-24 21:40:18
Autor: u2
"Czy dobrze zrobil zapraszaja gen .Jaruzelskiego " ?
W dniu 2010-11-24 15:57, cyc pisze:
Chodzi o prezydenta, oczywiscie . Takie pytanie zadano internautom w sondzie

Oczywiście, że dobrze. Polacy powinni wiedzieć jaki naprawdę jest Bronek
ze spalonych WSI.

"Czy dobrze zrobil zapraszaja gen .Jaruzelskiego " ?