Czy donosicie na piratw drogowych?

Data: 2013-11-14 08:31:00
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratw drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW
Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji?  :-(

Dziwne stwierdzenie. Policji zrobi krzywdę jak w końcu coś źle wyliczy?

Też mam rejestrator i daleko mi do wysyłania nagrań na policję -- przez 2-3
lata nic takiego nie zrobiłem -- choć paru się w sumie kwalifikowało,
choćby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs -- ale niewątpliwe,
że w końcu któryś tak wyraźnie podpadnie swoją głupotą, że skrupułów mieć
nie będę.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-14 10:41:37
Autor: J.F
Czy donosicie na piratów drogowych?
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości
Thu, 14 Nov 2013 07:56:24 +0100, WW
Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji?  :-(

Dziwne stwierdzenie. Policji zrobi krzywdę jak w końcu coś źle wyliczy?

Policji jak policji - pomyslcie ze kiedys jakis emeryt pojedzie 50/50 i bedzie was nagrywal :-P

J.

Data: 2013-11-14 11:05:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.11.2013 10:41, J.F pisze:
[...]

I w czym problem?

Primo: sam jeżdżę w okolicy limitu.
Secundo: te kamerki nie są homologowane i nie są wiarygodne dla wyliczenia prędkości - chyba że przekroczenie było bardzo drastyczne (np. Kupalina jechał)

Data: 2013-11-14 11:26:30
Autor: tᴏ
Andrzej Lawa wrote:

Primo: sam jeżdżę w okolicy limitu. Secundo: te kamerki nie są
homologowane i nie są wiarygodne dla wyliczenia prędkości - chyba że
przekroczenie było bardzo drastyczne (np. Kupalina jechał)

Biorąc pod uwagę, że powozisz złomem (to nie Ty ostatnio pisałeś, że Ci nie dali przeglądu, bo siedzenie kierowcy się ruszało?), to jesteś bardziej niebezpieczni niż "piraci" w normalnych autach.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-11-14 12:02:10
Autor: radar
W dniu 2013-11-14 08:31, Myjk pisze:
Też mam rejestrator i daleko mi do wysyłania nagrań na policję -- przez 2-3

Możesz podać typ? Ładnie podaje prędkość...

--
radar

Data: 2013-11-14 12:53:33
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratów drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 12:02:10 +0100, radar
Możesz podać typ? Ładnie podaje prędkość...

eeyelog ma tylko jeden typ, bo antena GPS jest ew. dodatkiem do
podstawowego typu. Jedyna różnica jest taka, że ta wersja którą widzisz
jest z obiektywem 120 stopni specjalnie na moje życzenie tak wykonana --
fabrycznie mają "szkło" 140, które mocniej zniekształca i rozmazuje na
krawędziach. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-14 12:10:55
Autor: Jakub Witkowski
Czy donosicie na piratów drogowych?
W dniu 2013-11-14 08:31, Myjk pisze:

nic takiego nie zrobiłem -- choć paru się w sumie kwalifikowało,
choćby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs

Ten to jeszcze pół-lajcik, ot, takie ciemnopomarańczowe... ;)

Data: 2013-11-14 12:15:19
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratów drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 12:10:55 +0100, Jakub Witkowski
Ten to jeszcze pół-lajcik, ot, takie ciemnopomarańczowe... ;)

No właśnie. Poza tym to wszystko wina drogi, strasznie tam dziurawa jest na
prawym pasie. Musiał się skupić na oszczędzaniu zawieszenia -- paczki na
pace i piesi to ch*j... ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-14 12:31:26
Autor: Budzik
Czy donosicie na piratw drogowych?
Osobnik posiadajcy mail myjkel@nospam.op.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

cho paru si w sumie kwalifikowao,
choby ten: http://www.youtube.com/watch?v=ooLBFiQzaEs

Wyglada, ze sie zagapi.
Mj strza, tak lata lewo prawo bo robi w kabinie cos dziwnego typu szukanie listu przeowozowanego i po prostu swiata nie zauwazy.
Proszenie sie o kopoty.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-11-14 13:48:42
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratw drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 12:31:26 +0000 (UTC), Budzik
Wyglada, ze sie zagapił.

No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.

Mój strzał, tak lata lewo prawo bo robił w kabinie cos dziwnego typu szukanie listu przeowozowanego

Już lepiej nie strzelaj, bo się postrzelisz znowu w stopę.
Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

i po prostu swiatła nie zauwazył.

Zwłaszcza, że tam nie ma świateł. Kierowcy obok hamują, widać to już dobre 100m wcześniej.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-14 14:00:49
Autor: Budzik
Czy donosicie na piratw drogowych?
Osobnik posiadajcy mail myjkel@nospam.op.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Wyglada, ze sie zagapi.

No, ale przecie to nie pojazd ITD, to niech mu bdzie wybaczone.

Kto tak uwaza? Napisalem poniej ze to proszenie sie o kopoty.
Ale jezeli chcesz, mozemy jeszcze kilka innych truizmw wrzucic, jak to niebezpiecznie jest przejezdzac na cerwonym swietle, zwaszcza niewiadomie.

Mj strza, tak lata lewo prawo bo robi w kabinie cos dziwnego typu szukanie listu przeowozowanego

Ju lepiej nie strzelaj, bo si postrzelisz znowu w stop.
Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

Dlatego zaznaczyem ze strzelam. Nie znam tego miejsca.
Natomiast zachowanie nie wydawao mi sie normalne dla omijania dziur.
Tak sie omija jedna dziure a jak jest wiecej, to przede wszystkim sie zwalnia.

i po prostu swiata nie zauwazy.

Zwaszcza, e tam nie ma wiate. Kierowcy obok hamuj, wida to ju dobre 100m wczeniej.

Hmmm....

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, ktrzy myl wicej o pienidzach
ni bogaci - to biedni."  Oscar Wilde

Data: 2013-11-14 20:10:45
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratw drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 14:00:49 +0000 (UTC), Budzik
Wyglada, ze sie zagapił.
No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.
Kto tak uwaza? Napisalem poniżej ze to proszenie sie o kłopoty.
Ale jezeli chcesz, mozemy jeszcze kilka innych truizmów wrzucic, jak to niebezpiecznie jest przejezdzac na cerwonym swietle, zwłaszcza nieświadomie.

Truizmem jest twierdzenie, że się zagapił czy też że jechał nieświadomie.
Kurier to w zasadzie kierowca zawodowy, jeździ tak dużo, że to wszystko
powinien mieć w małym palcu.

Mój strzał, tak lata lewo prawo bo robił w kabinie cos dziwnego typu szukanie listu przeowozowanego
Już lepiej nie strzelaj, bo się postrzelisz znowu w stopę.
Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.
Dlatego zaznaczyłem ze strzelam. Nie znam tego miejsca.
Natomiast zachowanie nie wydawało mi sie normalne dla omijania dziur.
Tak sie omija jedna dziure a jak jest wiecej, to przede wszystkim sie zwalnia.

To mamy zupełnie inne wizje, bo ja sobie nie mogę wyobrazić jak takie
gwałtowne ruchy można wykonywać przy szukaniu czegoś w kabinie dodatkowo
dociskając gaz.

i po prostu swiatła nie zauwazył.
Zwłaszcza, że tam nie ma świateł. Kierowcy obok hamują, widać to już dobre 100m wcześniej.
Hmmm....

Istotnie. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-14 19:26:43
Autor: Budzik
[...]

Truizmem jest twierdzenie, e si zagapi czy te e jecha niewiadomie.
Kurier to w zasadzie kierowca zawodowy, jedzi tak duo, e to wszystko
powinien mie w maym palcu.

ROTFL
Jak rozumiesz sowo truizm?
to ze sie zagapi na pewno nim nie jest, bo rwniez dobrze mog zrobi to cakowicie celowo.

[...]

To mamy zupenie inne wizje, bo ja sobie nie mog wyobrazi jak takie
gwatowne ruchy mona wykonywa przy szukaniu czego w kabinie dodatkowo
dociskajc gaz.

Bardzo prosto.
Jedzie i skoro sa dziury to koryguje ruchy samochodu na nierwnociach a ze robi to pol okiem to robi to niezdarnie.

i po prostu swiata nie zauwazy.
Zwaszcza, e tam nie ma wiate. Kierowcy obok hamuj, wida to ju dobre 100m wczeniej.
Hmmm....

Istotnie. ;P

:) Juz sie przyznaem w innym poscie, ze mi sie te swiata przysniy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Wtroba bya cay dzie ledziona

Data: 2013-11-14 14:46:40
Autor: tck

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:wrt1rnc59ue.dlgmyjk.org...
[...]

ufff.... ogladalem drugi raz zeby zauwazyc te swiatla i juz do okulisty mialem isc;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-11-14 19:17:48
Autor: jerzu
On Thu, 14 Nov 2013 13:48:42 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Lata prawo lewo, bo prawy pas jest dziurawy.

Jako inni tam nie lataj :) IMHO j.w. - jakie poszukiwania papierw,
albo niele wyeksploatowane zawieszenie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-15 09:18:31
Autor: Myjk
Czy donosicie na piratw drogowych?
Thu, 14 Nov 2013 19:17:48 +0100, jerzu
Jakoś inni tam nie latają :)

Nie latają tylko ci, którzy znają ten pas, nie śpieszy im się, względnie
nie dbają o koła/zawieszenie. Reszta jedzie zygzakiem, bo (głównie) od
tirolotów pozapadała się jezdnia i studzienki. Ogólnie większość tambylców
unika tego pasa na odcinku od 17 Stycznia do tego przejścia.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-11-15 00:51:58
Autor: tᴏ
Myjk wrote:

No, ale przecież to nie pojazd ITD, to niech mu będzie wybaczone.

No tak, bo ten co poucza innych, sam powinien być w danej dziedzinie wzorem. Od tego gościa raczej mandatu nie dostaniesz.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-11-14 16:53:28
Autor: J.F
Czy donosicie na piratw drogowych?
Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci
[...]

Czy dziury omijal ?
Swiatel tam nie ma ... czy ja tez juz slepy jestem ?

Proszenie sie o kopoty.

Owszem.

J.

Data: 2013-11-14 18:32:54
Autor: Budzik
Czy donosicie na piratw drogowych?
Osobnik posiadajcy mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Swiatel tam nie ma ... czy ja tez juz slepy jestem ?

Nie, to ja :)
Pewnie zasugerowaem sie, ze wszyscy stoja + jakies czerwone swiato po prawej strony bijce z reklamy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - mioc jest t, ktra trwa najkrcej."
Molier

Data: 2013-11-15 08:45:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.11.2013 16:53, J.F pisze:

Mj strza, tak lata lewo prawo bo robi w kabinie cos dziwnego typu
szukanie listu przeowozowanego i po prostu swiata nie zauwazy.

Czy dziury omijal ?

Dziury. Na tamtym odcinku na prawym pasie s epickie dziury.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

Czy donosicie na piratw drogowych?