Czy donosicie na piratów drogowych?

Data: 2013-11-14 10:59:29
Autor: Robson
Czy donosicie na piratów drogowych?
W dniu 2013-11-14 07:56, WW pisze:
Witam

W przypadku łamania prawa przez radiowozy, sprawa oczywista, wysyłam.
Jednak w wypadku innych kierowców mam wątpliwości.
Z jednej strony pirat, ale z drugiej strony pomagać policji?  :-(

Jesteś JP na 99%?
Kiedyś jechałem sobie po mieście, po dwa pasy ruchu w każdą stronę. Przede mną samochód, ale widać, że jedzie dziwnie, raz jeden pas, raz drugi, gdy chciałem go wyprzedzić zaczął jechać środkiem. Na skrzyżowaniu nie zmieścił się w zakręt, dalej jechał pasem zieleni.
Znaczy się - pijany albo chory. Zadzwoniłem i jechałem za nim aż go radiowóz zatrzymał.

Czy donosicie na piratów drogowych?