Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna

[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna

Data: 2010-02-01 10:56:41
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:hbzvqt2yh20t$.1e1jli0gg8mgg$.dlg40tude.net...
W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.

Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?

Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...

Przy każdym skrzyżowaniu powinna być poszerzona
aby zapewnić 5 pas w środku, po obu stronach skrzyżowania,
dla skręcających w lewo i czekających z migaczem na przerwę
w ruchu umożliwiających skręt.

Wtedy nie byłoby problemu ze spychaniem powolnych
na pobocze - jechaliby prawym pasem a szybcy lewym.

Pobocze mogłoby być wtedy wąskie, dla ruchu rower/pieszy.

Data: 2010-02-01 18:04:16
Autor: Borys Pogoreło
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Dnia Mon, 1 Feb 2010 10:56:41 -0600, Pszemol napisał(a):

W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.

Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?

 http://www.dk16-elk-augustow.pl/userfiles/image/2plus1.jpg

Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...

 Docelowo tam będzie równoległa S5. Ale do tego czasu trzeba tłuc się DK5.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-01 11:34:05
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1syt3mkd0evci.15a4hawysjopl.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 1 Feb 2010 10:56:41 -0600, Pszemol napisał(a):

W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.

Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?

http://www.dk16-elk-augustow.pl/userfiles/image/2plus1.jpg

A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?

Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...

Docelowo tam będzie równoległa S5. Ale do tego czasu trzeba tłuc się DK5.

Problem z autostradami jest taki, że bardzo drogo kosztują...
Wymagają ślimakowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
Wymagają biegnących równolegle dróg lokalnych, itp, itd.
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Wiadomo, że będzie kosztować więcej niż 2 pasowa, bo i lądu
więcej trzeba wykupić i materiałów zużyć więcej, ale znowu
autostrady wszędzie być nie może i nie trzeba (po co np.
autostrada z Krakowa do Zakopca?) i wystraczyłaby taka droga
4 pasowa z poszerzeniami na 5 pasów przy skrzyżowaniach
z "wysepkami" w środku do bezpiecznego skrętu w lewo bez
pośpiechu.

Data: 2010-02-01 18:42:55
Autor: Borys Pogoreło
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Dnia Mon, 1 Feb 2010 11:34:05 -0600, Pszemol napisał(a):

A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?

 Pasy zmieniają się naprzemiennie co kilka kilometrów.

Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Wiadomo, że będzie kosztować więcej niż 2 pasowa, bo i lądu
więcej trzeba wykupić i materiałów zużyć więcej, ale znowu

 Nad tym sobie głowy łamała cała grupa i niczego nie wymyśliła. Musisz
pytać w GDDKiA.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-01 12:57:12
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1pfk1bwc2k1xl.1srgury61lx2m$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 1 Feb 2010 11:34:05 -0600, Pszemol napisał(a):

A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?

Pasy zmieniają się naprzemiennie co kilka kilometrów.

A to musi być nieźle wkur***ce :-) Jadę sobie ładnie lewym pasem
90km/h a tu nagle pas się kończy i trzeba pyrkać za autobusem 60km/h.

Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Wiadomo, że będzie kosztować więcej niż 2 pasowa, bo i lądu
więcej trzeba wykupić i materiałów zużyć więcej, ale znowu

Nad tym sobie głowy łamała cała grupa i niczego nie wymyśliła.
Musisz pytać w GDDKiA.

Bo wszyscy bałamucą się autostradami...
Wszyscy się na autostrady łakomią a że są drogie to ich nikt
nie buduje i w efekcie dupa zbita jest i dalej sie 5 godzin jedzie
na narty do Zakopca w weekend :-(

Data: 2010-02-01 20:55:44
Autor: J.F.
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
On Mon, 1 Feb 2010 12:57:12 -0600,  Pszemol wrote:
Bo wszyscy bałamucą się autostradami...
Wszyscy się na autostrady łakomią a że są drogie to ich nikt
nie buduje i w efekcie dupa zbita jest i dalej sie 5 godzin jedzie
na narty do Zakopca w weekend :-(

Tych autostrad powolutku przybywa. Jakze pieknie sie teraz jedzie z
wrocka do Krakowa, Berlina czy Drezna :-)

J.

Data: 2010-02-01 21:08:04
Autor: Cavallino
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:

A to musi być nieźle wkur***ce :-)

Wręcz przeciwnie.

Jadę sobie ładnie lewym pasem

I tu jest błąd.
Jechać masz prawym, a lewym tylko wyprzedzać.

90km/h a tu nagle pas się kończy i trzeba pyrkać za autobusem 60km/h.

Wolisz cały czas 60 km/h?

Data: 2010-02-01 15:02:39
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hk7cb3$uv9$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:

A to musi być nieźle wkur***ce :-)

Wręcz przeciwnie.

Jadę sobie ładnie lewym pasem

I tu jest błąd.
Jechać masz prawym, a lewym tylko wyprzedzać.

Mówimy o pasach o długości 2-3km...
Jadąc 130km/h muszę lewym, bo nie ma czasu na zjeżdzanie
na prawy skoro widzę od razu że na prawym dryndoli się
500m przede mną 60km/h autobus? Po co miałbym wjechać na
te 2 sekundy na prawy pas i zmieniając pas ryzykować wypadek? :-)

90km/h a tu nagle pas się kończy i trzeba pyrkać za autobusem 60km/h.

Wolisz cały czas 60 km/h?

Nie, wolę jechać 4-pasmówką na której ciężarowe i autobusy
z traktorami jadą prawym a osobowe jadą szybciej lewym.
No chyba że jest pusta droga to wtedy jadą szybko prawym :-)

Data: 2010-02-01 19:31:20
Autor: Michal Jankowski
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> writes:

Dnia Mon, 1 Feb 2010 11:34:05 -0600, Pszemol napisał(a):

A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?

 Pasy zmieniają się naprzemiennie co kilka kilometrów.

Ja jeszcze pamietam drogi z trzema pasami i bez zadnych ciaglych linii
- srodkowy pas byl pasem do wyprzedzania na calej dlugosci w obydwu
kierunkach. Ale to za Gomulki...

  MJ

Data: 2010-02-01 19:19:25
Autor: J.F.
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
Problem z autostradami jest taki, że bardzo drogo kosztują...
Wymagają ślimakowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
Wymagają biegnących równolegle dróg lokalnych, itp, itd.
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?

Bo nie mozna jej w poprzek przejechac, ani w lewo skrecic itp ..

4 pasowa z poszerzeniami na 5 pasów przy skrzyżowaniach
z "wysepkami" w środku do bezpiecznego skrętu w lewo bez
pośpiechu.

Przy wiekszym natezeniu ruchu to nie wystarczy. Trzeba jeszcze swiatla dodac.
A przeciez nie tylko male osobowki jezdza - musialyby sie ciezarowki zmiescic, i traktor z dwoma przyczepami. Zdecydowanie swiatla .. i fotoradar lub kamera :-)

J.

Data: 2010-02-01 13:05:42
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hk75v4$8s8$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
Problem z autostradami jest taki, że bardzo drogo kosztują...
Wymagają ślimakowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
Wymagają biegnących równolegle dróg lokalnych, itp, itd.
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?

Bo nie mozna jej w poprzek przejechac, ani w lewo skrecic itp ..

Acha. A jednopasową z szerokim poboczem na której BWM
wyprzedza malucha na skrzyżowaniu spychając go na pobocze
już da się przejechać i w lewo skręcić? :-)

Ja myślę że 4-pasową też "można" w poprzek przejechać,
tylko nieco trudniej jest - dłużej na dziurę trzeba czekać.

Ale i to można rozwiązać zakazując ruchu w poprzek 4 pasówki
i nakazać wszystkim skręt w prawo po czym 1/2km po obu
stronach skrzyżowania zrobić zawrotkę U-turn i w ten sposób
masz w miarę bezkolizyjne rozwiązanie. Skręcając w lewo lub
jadąc na wprost z bocznej drogi marwisz się tylko 2 pasami
na raz - a że robisz to dwa razy zamiast raz na 2 pasmówce?
No cóż - ale masz za to lepiej przepustową drogą główną.

Bez świateł, bez fotoradarów i bez wielkich problemów...
Co o tym myślisz?

Data: 2010-02-01 20:52:11
Autor: J.F.
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
On Mon, 1 Feb 2010 13:05:42 -0600,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Bo nie mozna jej w poprzek przejechac, ani w lewo skrecic itp ..

Acha. A jednopasową z szerokim poboczem na której BWM
wyprzedza malucha na skrzyżowaniu spychając go na pobocze
już da się przejechać i w lewo skręcić? :-)

Dlatego slyszales - nie bedzie wolno zjezdzac na pobocze :-)
Poza tym na takiej drodze BMW pojedzie 120, a na 4-ro pasowej 180 :-)

Ja myślę że 4-pasową też "można" w poprzek przejechać,
tylko nieco trudniej jest - dłużej na dziurę trzeba czekać.

Wszystko oczywiscie zalezy od natezenia ruchy, ale przy duzym jest to
naprawde trudne. A "dluzej poczekac" oznacza pare godzin. A przy malym natezeniu to i na 2 pasach mozna wyprzedzac :-)

Ale i to można rozwiązać zakazując ruchu w poprzek 4 pasówki
i nakazać wszystkim skręt w prawo po czym 1/2km po obu
stronach skrzyżowania zrobić zawrotkę U-turn i w ten sposób
masz w miarę bezkolizyjne rozwiązanie.

Nie masz, bo jak wielka musi byc zawrotka zeby duza ciezarowka dala
rade ? To raczej skrzyzowanie trzeba zrobic w postaci ronda, ktore
tez pieknie wymusza zwolnienie. J.

Data: 2010-02-01 15:05:12
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:umbem5heobuaaqnjl6rog50pranfv9m3i24ax.com...
Ale i to można rozwiązać zakazując ruchu w poprzek 4 pasówki
i nakazać wszystkim skręt w prawo po czym 1/2km po obu
stronach skrzyżowania zrobić zawrotkę U-turn i w ten sposób
masz w miarę bezkolizyjne rozwiązanie.

Nie masz, bo jak wielka musi byc zawrotka zeby duza ciezarowka dala
rade ? To raczej skrzyzowanie trzeba zrobic w postaci ronda, ktore
tez pieknie wymusza zwolnienie.

Pamiętaj, że masz z każdej strony 2 pasy do jazdy w jednym kierunku.
A więc zawrotkę masz z trzeciego pasa (tego do skętu w lewo) i masz
dwa pasy (plus ewentualnie pobocze) do manewru.

Zakładam że mamy do czynienia z boczną wiejska droga przecinającą
drogę główną, 4-pasową. Tam TIRów z przyczepami nie powinno być.

Data: 2010-02-01 22:38:19
Autor: J.F.
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
On Mon, 1 Feb 2010 15:05:12 -0600,  Pszemol wrote:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Nie masz, bo jak wielka musi byc zawrotka zeby duza ciezarowka dala
rade ? To raczej skrzyzowanie trzeba zrobic w postaci ronda, ktore
tez pieknie wymusza zwolnienie.

Pamiętaj, że masz z każdej strony 2 pasy do jazdy w jednym kierunku.
A więc zawrotkę masz z trzeciego pasa (tego do skętu w lewo) i masz
dwa pasy (plus ewentualnie pobocze) do manewru.

Zakładam że mamy do czynienia z boczną wiejska droga przecinającą
drogę główną, 4-pasową. Tam TIRów z przyczepami nie powinno być.

A fabryki, sklady, i skupy zboza to tylko przy autostradach i
bocznicach maja byc ? J.

Data: 2010-02-01 22:42:38
Autor: Marcin Jan
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznan ia będzie niebezpieczna
Pszemol pisze:
/..../
Problem z autostradami jest taki, że bardzo drogo kosztują...
Wymagają ślimakowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
Wymagają biegnących równolegle dróg lokalnych, itp, itd.
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Wiadomo, że będzie kosztować więcej niż 2 pasowa, bo i lądu
więcej trzeba wykupić i materiałów zużyć więcej, ale znowu
autostrady wszędzie być nie może i nie trzeba (po co np.
autostrada z Krakowa do Zakopca?) i wystraczyłaby taka droga
4 pasowa z poszerzeniami na 5 pasów przy skrzyżowaniach
z "wysepkami" w środku do bezpiecznego skrętu w lewo bez
pośpiechu.

hej coś w tym jest ale zapominasz o polskiej rzeczywistości. Na takiej drodze ludzie jeździliby z prędkością autostradową lub większą. A wtedy każdy wypadek to rzeźnia. Taka droga o jakiej piszesz jest na odcinku Gliwice -Bytom DK 88 co prawda ma bezkolizyjne skrzyżowania ale nie ma pasa zielonego po środku, jest tylko podwójna ciągła. Dużo ludzi jeździ tam o wiele za szybko, to też praktycznie na całym odcinku jest ograniczenia do 70 km/h a w jednym miejscu to i czarny punkt się pojawiał.
Pozdrawiam
marcin

Data: 2010-02-02 00:43:19
Autor: Borys Pogoreło
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznan ia będzie niebezpieczna
Dnia Mon, 01 Feb 2010 22:42:38 +0100, Marcin Jan napisał(a):

hej coś w tym jest ale zapominasz o polskiej rzeczywistości. Na takiej drodze ludzie jeździliby z prędkością autostradową lub większą. A wtedy każdy wypadek to rzeźnia.

 Może nie autostradową, ale byłoby niewesoło.

 Za Lesznem w kierunku Wrocławia jest DOL - 2+2 z poboczami. Posiada jeden
lewoskręt, który jest wydzielony z lewego pasa. Spory kawałek dalej jest
jeszcze jakiś zjazd do leśniczówki - oczywiście dozwolony jest tam tylko
skręt w prawo z pasa w drugą stronę. Ale oczywiście nasz dzielny naród miał
to w dupie i skręcał również w lewo - aż ktoś nie zauważył, że gość na
lewym pasie stoi w miejscu i mu się wbił z pełną prędkością w tył. Ten
uderzony zaś wpadł pod auto jadące z naprzeciwka - śmierć na miejscu, z
auta nic nie zostało.

 Teraz tam są barierki przez całą długość odcinka + próg w tym miejscu. Ale
co to dla naszych - w miejscu gdzie jest ten skręt próg już został wyrwany.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-02 01:35:31
Autor: J.F.
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
On Tue, 2 Feb 2010 00:43:19 +0100,  Borys Pogoreło wrote:
Dnia Mon, 01 Feb 2010 22:42:38 +0100, Marcin Jan napisał(a):
hej coś w tym jest ale zapominasz o polskiej rzeczywistości. Na takiej drodze ludzie jeździliby z prędkością autostradową lub większą. A wtedy każdy wypadek to rzeźnia.

Może nie autostradową, ale byłoby niewesoło.

To zobacz jak sie jezdzi po osemce do Warszawy :-)

Za Lesznem w kierunku Wrocławia jest DOL - 2+2 z poboczami. Posiada jeden
lewoskręt, który jest wydzielony z lewego pasa. Spory kawałek dalej jest
jeszcze jakiś zjazd do leśniczówki - oczywiście dozwolony jest tam tylko
skręt w prawo z pasa w drugą stronę. Ale oczywiście nasz dzielny naród miał
to w dupie i skręcał również w lewo

A gdyby chciec przestrzegac to gdzie mozna zawrocic i ile trzeba
nadlozyc ?
Teraz tam są barierki przez całą długość odcinka + próg w tym miejscu. Ale
co to dla naszych - w miejscu gdzie jest ten skręt próg już został wyrwany.

Barierka na A4 tez niezle pogieta, mimo ze zadnego skretu tam nie ma
:-)
J.

Data: 2010-02-02 09:09:52
Autor: Heraklit
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Był 2 luty (wtorek), gdy o godzinie 1:35 *J.F.* w pocie czoła
naskrobał(a):


A gdyby chciec przestrzegac to gdzie mozna zawrocic i ile trzeba
nadlozyc ?
500 - 600m (stacja benzynowa).



--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-02-02 09:08:53

Data: 2010-02-02 00:00:37
Autor: Adam Płaszczyca
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Dnia Mon, 1 Feb 2010 11:34:05 -0600, Pszemol napisał(a):

A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?


A może tak wysil swą główkę i wymyśl jak ominąć Twój wydumany problem?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-02-01 18:41:09
Autor: Cavallino
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:hk6c19.4cs.0poczta.onet.pl...
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:hbzvqt2yh20t$.1e1jli0gg8mgg$.dlg40tude.net...
W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.

Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?

Tak jak na całym świecie, albo u nas na podjazdach pod górki.
Trzeci pas naprzemiennie dla obu kierunków.



Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...

Tam akurat tą funkcję będzie spełniała S5.

Data: 2010-02-01 13:06:45
Autor: Pszemol
[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hk73nl$21d$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:hk6c19.4cs.0poczta.onet.pl...
"BorysPogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:hbzvqt2yh20t$.1e1jli0gg8mgg$.dlg40tude.net...
W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.

Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?

Tak jak na całym świecie, albo u nas na podjazdach pod górki.
Trzeci pas naprzemiennie dla obu kierunków.

Na podjazdach pod górki pojawia się dodatkowy pas z prawej.

Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...

Tam akurat tą funkcję będzie spełniała S5.

Jak ją wreszcie wybudują... pewnie jakoś w 2067 roku...

[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będz ie niebezpieczna

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona