Czy drzewa istotnie zasłaniają?

Data: 2010-12-03 19:38:38
Autor: MaW
Czy drzewa istotnie zasłaniają?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idbabj$bg3$1inews.gazeta.pl...
witam
w temacie telewizji satelitarnej jestem zielony. zamierzam ( za radą
grupy) podpisac umowe z cyfrą plus. dzisiaj monter rzucił okiem na mój
budynek(stary blok) w celu wyboru umiejscowienia anteny. mam przed
sąsiednim blokiem drzewo, prawie tam gdzie "patrzy" antena. Narazie bez
liści, ale obrośnie. Wiem ze drzewo nie poprawia odbioru, pytanie czy
istotnie pogarsza? Kupić wiekszą antenę? (kupiłybm piłę do drewna, ale
nie wypada). Pod jakim kątem względem poziomu ziemi jest "satelita cyfry"?

Zobacz sobie:
http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/az/czasaz.html
o wyliczonej godzinie sprawdź, czy drzewo rzuca cień na miejsce, gdzie chcesz montować

MaW

Data: 2010-12-05 20:51:58
Autor: Jerzy Pastusiak
On Fri, 3 Dec 2010, MaW wrote:

| Zobacz sobie:
| http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/az/czasaz.html
| o wyliczonej godzinie sprawdź, czy drzewo rzuca cień na miejsce, gdzie chcesz
| montować

pozdrawiam , jp

Czy drzewa istotnie zasłaniają?