Czy duze kafelki w kuchni na scianie?

Data: 2009-10-02 21:38:22
Autor: Rom
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
Witam

Jesteśmy na etapie projektowania mebli do kuchni.
Dobieramy kaffelki na ścianę.
Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
czy to sie sprawdzi w kuchni??

Dodam, że na podłodze jest karo 30x30.

Th in A

Data: 2009-10-02 22:08:31
Autor: Boombastic

Użytkownik "Rom" <o2o2dousucia@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ha5krb$ovc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Myślę, ze tak. Teraz są modne duże płytki w kuchni, szczególnie z gresu polerowanego. Ja mam za to szkło zamiast glazury i jest rewelacyjne do czyszczenia.

Data: 2009-10-02 22:54:32
Autor: kadafi
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?

U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
Efekt imponujący.

Kadafi

Data: 2009-10-02 23:02:20
Autor: Rom
Użytkownik "kadafi" <a@a.a> napisał w wiadomości news:ha5psr$3d0$1nemesis.news.neostrada.pl...

U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
Efekt imponujący.

Kadafi

To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

Data: 2009-10-02 23:46:26
Autor: Grzegorz Janoszka
Rom wrote:
U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
Efekt imponujący.
To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

Polecam w poziomie. Dlaczego? Bo wszyscy robią w pionie :)

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2009-10-03 12:16:13
Autor: kadafi
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?

To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

W poziomie. A na podłogach 32,5*32,5.
Poza tym tej samej firmy mam kafle w pokojach i salonie imitujące drewno (ze wzlędu na podłogówkę, też paradyż), które wg mnie i znajomych wyglądają lepiej niż parkiet i deski.

Pozdrawiam
Kadafi

Czy duze kafelki w kuchni na scianie?