Czy dyskusja to tym kogo faworyzują różnice we frekwencji stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej?

Data: 2019-05-26 17:34:17
Autor: Shrek
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują różnice we frekwencji stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej?
W dniu 26.05.2019 o 17:27, A. Filip pisze:
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują regionalne różnice we frekwencji
wyborczej stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej? :-)

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-do-europarlamentu-2019-frekwencja-na-godzine-12-rekord-to-malo-powiedziane-6385152029055105a

A kogo faworyzuje?

Bardziej bym się przyczepił że latarnik dalej działa - przynajmniej początek, bo nie chciało mi się całości sprawdzać.

Shrek

Data: 2019-05-26 17:42:40
Autor: A. Filip
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują róşniceÁçëzLČâş×üBËZžŒ" Ÿ6iźł Ÿ6jf§‰ ciszy wyborczej?
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Kogo faworyzują różnice frekwencji sensie ilości zdobytych miejsc w PE? Nikogo.
W kwestii tego kto zdobędzie większy procent głosów w skali kraju i
ogłosi się zwycięzcą wyborów?  To dość oczywiste ale otwartym tekstem to
po zamknięciu lokali (po 21:00).

Do 21:00 różnice we frekwencji _mogą_ się wyrównać ale jakoś w to powątpiewam.

--
A. Filip

Data: 2019-05-26 17:48:36
Autor: Shrek
W dniu 26.05.2019 o 17:42, A. Filip pisze:

[...]

Ano widzisz - ci co już poszli drugi raz nie pójdą - ci co widzą wyniki frekwencji mogą pójść dupy jednak ruszyć, co powoduje że wynik będzie odwrotny do propowanego przez ciebie.

Ogólnie cała ta cisza to bzdura.

Shrek

Czy dyskusja to tym kogo faworyzują różnice we frekwencji stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej?