Czy dyskusja to tym kogo faworyzują róşniceÁçëzLČâş×üBËZžŒ" Ÿ6iźł Ÿ6jf§‰ ciszy wyborczej?

Data: 2019-05-26 17:27:20
Autor: A. Filip
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują róşniceÁçëzLČâş×üBËZžŒ" Ÿ6iźł Ÿ6jf§‰ ciszy wyborczej?
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują regionalne różnice we frekwencji
wyborczej stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej? :-)

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-do-europarlamentu-2019-frekwencja-na-godzine-12-rekord-to-malo-powiedziane-6385152029055105a
  --
A. Filip

Data: 2019-05-26 17:34:17
Autor: Shrek
Czy dyskusja to tym kogo faworyzują różnice we frekwencji stanowiłaby złamanie ciszy wyborczej?
W dniu 26.05.2019 o 17:27, A. Filip pisze:
[...]

A kogo faworyzuje?

Bardziej bym się przyczepił że latarnik dalej działa - przynajmniej początek, bo nie chciało mi się całości sprawdzać.

Shrek

Data: 2019-05-26 17:42:40
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

Kogo faworyzują różnice frekwencji sensie ilości zdobytych miejsc w PE? Nikogo.
W kwestii tego kto zdobędzie większy procent głosów w skali kraju i
ogłosi się zwycięzcą wyborów?  To dość oczywiste ale otwartym tekstem to
po zamknięciu lokali (po 21:00).

Do 21:00 różnice we frekwencji _mogą_ się wyrównać ale jakoś w to powątpiewam.

--
A. Filip

Data: 2019-05-26 17:48:36
Autor: Shrek
W dniu 26.05.2019 o 17:42, A. Filip pisze:

[...]

Ano widzisz - ci co już poszli drugi raz nie pójdą - ci co widzą wyniki frekwencji mogą pójść dupy jednak ruszyć, co powoduje że wynik będzie odwrotny do propowanego przez ciebie.

Ogólnie cała ta cisza to bzdura.

Shrek

Data: 2019-05-26 19:28:35
Autor: Sonn
W dniu 2019-05-26 o 17:27, A. Filip pisze:
[...]

tak

--
Sonn

Czy dyskusja to tym kogo faworyzują róşniceÁçëzLČâş×üBËZžŒ" Ÿ6iźł Ÿ6jf§‰ ciszy wyborczej?