Czy działa ktoś na Tradestation ?.

Data: 2009-07-24 11:46:18
Autor: Endriu
Czy działa ktoś na Tradestation ?.
Jak w temacie. Czy ktoś z kolegów działa na tym programiku ?.

Czy ktoś jest w stanie zarzucić tu jakiś krótki filmik instruktażowy, w stylu "sakiewkowych" filimków pana Jerzego Olszewskiego mówiący jak zaimportować Metastockowe dane np. z Bossa.pl, oraz co kliknąć aby wczytać stworzoną wcześniej formułę systemową ...?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-24 11:50:47
Autor: Endriu
[...]

TradeStation 8.3.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-24 23:22:57
Autor: Endriu
[...]

A tak w ogóle, czy ktokolwiek z kolegów działał kiedykolwiek na tradestation ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-24 15:19:05
Autor: macieks
On 24 Lip, 23:22, "Endriu" <nmpWYTNI...@interia.pl> wrote:

> TradeStation 8.3.

A tak w ogóle, czy ktokolwiek z kolegów działał kiedykolwiek na tradestation
?.

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Mam znajomych którzy używali, ale ja polecam AmiBroker. Bardzo łatwo
tworzy się systemy (język oprogramowania jest przystępny)  plus
optymalizacja.

Data: 2009-07-25 13:16:30
Autor: Dieter
Czy działa ktoś na Tradestation ?.
Ja uzywalem Trade Station pare lat temu ale porzucilem go na rzecz Amibrokera. Do dzisiaj jednak uzywam programu na bazie, ktorego powstal TS - Omegi Supercharts 4.0 z 1997 roku (bardzo wygodny do szybkiego analizowania wykresow longterm).

D.

Data: 2010-01-26 16:03:36
Autor: koze
Czy działa ktoś na Tradestation ?.

Od paru lat działam na Tradestation. Najlepsza platforma do grania na jakiej kiedykolwiek grałem.  Minimum 5000 $ potrzebne do grania, lub 30 000$ na daytrading (akcje). Forex 5000$. Od momentu kiedy jesteśmy w UE wszystko bezproblemowo dla Polaków. W razie pytań mogę pomóc powiedzieć co i jak. kontakt: citygatetwo@gmail.com

Data: 2010-01-26 19:39:33
Autor: Endriu
[...]

No to pierwsze szybkie pytanie ( będzie ich więcej). Czy Tradestation obsługuje DDE ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Czy działa ktoś na Tradestation ?.