Czy dziecko powinno miec możliwośc uczęszczania na lekcje etyki w szkole?

Data: 2010-07-15 21:51:55
Autor: mkałrwan jest debilem
Czy dziecko powinno miec możliwośc uczęszczania na lekcje etyki w szkole?
      tak 46264 87%
     nie 3218 6%
     nie wiem 938 1%
     nie interesuje mnie to 2958 6%

http://wiadomosci.onet.pl/2198362,11,lewica_zglosila_dwoch_kandydatow_do_krrit,item.html

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 09:13:00
Autor: Dape
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:51:55 +0200, mkałrwan jest debilem napisał(a):

[...]

Czyli mamy 13% kompletnych debili w społeczeństwie. Nie jest tak źle ;)

--
Kiedy ja mówię 'wolność'
Zaraz grozisz mi wojną

Data: 2010-07-16 09:57:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

tem.html

Czyli mamy 13% kompletnych debili w społeczeństwie. Nie jest tak źle ;)

Odwrotnie! Debili jest 87%
Bo trzeba być debilem żeby nie wiedzieć jak nauczyć swoje dzieci godziwego postępowania i odróżniania dobra od zła.
Bo trzeba być debilem by zwalać to na państwowe szkoły i ryzykować że dzieci zarażą się homoseksualizmem i uznają że jest to wównie piękne i słuszne.

Data: 2010-07-16 10:17:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000698.4c401103newsgate.onet.pl...
Bo trzeba być debilem by zwalać to na państwowe szkoły i ryzykować że dzieci
zarażą się homoseksualizmem i uznają że jest to wównie piękne i słuszne.

Od kiedy to homoseksualizm jest zaraźliwy?

Data: 2010-07-16 10:23:31
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4015b5$1news.home.net.pl...

[...]

Od momentu zarażenia.

Zahir

Data: 2010-07-16 11:01:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c401700$0$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kołtuna odcinać nie wolno, bo noszący kołtun umrze.

Data: 2010-07-16 10:27:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

> zarażą się homoseksualizmem i uznają że jest to wównie piękne i słuszne.

Od kiedy to homoseksualizm jest zaraźliwy?
Od zawsze.
Podobnie jak picie wódki, palenie papierosów, zażywanie narkotyków.
P.S.
No i nie bądź taki logik.

Data: 2010-07-16 11:02:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000006a1.4c4017dbnewsgate.onet.pl...

> [...]

Od zawsze.
Podobnie jak picie wódki, palenie papierosów, zażywanie narkotyków.

Hi, hi, hi...

Data: 2010-07-16 09:42:46
Autor: Zahir
[...]

Sa to odpowiedzi dzieci czy dorosłych?

Zahir

Czy dziecko powinno miec możliwośc uczęszczania na lekcje etyki w szkole?