Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30_000 zakaĹźeń dziennie?

Data: 2020-10-29 11:55:26
Autor: A. Filip
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30_000 zakaĹźeń dziennie?
Protestujących stać na więcej, na dużo więcej! --
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-29 13:31:13
Autor: Runt
filip proponuje: 30 000 zakażeń dziennie!
W dniu 2020-10-29 o 11:55, A. Filip pisze:
Protestujących stać na więcej, na dużo więcej!

Idź z tym do prezesa-wicepremiera i tam sie wyżalaj.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-29 14:00:57
Autor: Zenek Kapelinder
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30 000 zakażeń dziennie?
czwartek, 29 października 2020 o 11:55:28 UTC+1 A. Filip napisał(a):
Protestujących stać na więcej, na dużo więcej! -- A. Filip : Pij mleko!! | Nie wszystko, co dalekie, jest obce. Nie wszystko, co trzymam w | ręce, jest moje. (Przysłowie żydowskie)
Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób.

Data: 2020-10-30 08:00:40
Autor: Runt
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 100 _000 zakaĹźeń dziennie?
W dniu 2020-10-29 o 22:00, kompetentny idiota karaluch Zenek Kapelinder pisze:
> [...]

Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób.

ze swoim IQ <40? ;-)))))

Oculum pro oculo et dentem pro dente!  KANALIO!

Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz.

--
Runt

Data: 2020-10-30 09:28:42
Autor: Zenek Kapelinder
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 100 000 zakażeń dziennie?
piątek, 30 października 2020 o 08:00:41 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
ze swoim IQ <40? ;-))))) Oculum pro oculo et dentem pro dente! KANALIO! Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz. -- Runt
Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze.

Data: 2020-10-31 08:52:35
Autor: Runt
co robi kogutek kiedy wszyscy śpią?
pisze:
> [...]

Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze.

P R O J E K C J A  ;-)))

Data: 2020-10-31 06:07:59
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 31 października 2020 o 08:52:35 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> piątek, 30 października 2020 o 08:00:41 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2020-10-29 o 22:00, kompetentny idiota karaluch Zenek Kapelinder >> pisze: >>> czwartek, 29 października 2020 o 11:55:28 UTC+1 A. Filip napisał(a): >>>> Protestujących stać na więcej, na dużo więcej! >>>> >>>> -- >>>> A. Filip : Pij mleko!! >>>> | Nie wszystko, co dalekie, jest obce. Nie wszystko, co trzymam w >>>> | ręce, jest moje. (Przysłowie żydowskie) >>> Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób. >>> >> ze swoim IQ <40? ;-))))) >> >> >> Oculum pro oculo et dentem pro dente! KANALIO! >> >> Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we >> włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do >> tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz. >> >> -- >> Runt >> Keep smilling. All's well that ends well. > Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze. >
P R O J E K C J A ;-))) -- Runt
Oculum pro oculo et dentem pro dente!
Tylko ty pizdziak vel runt dziura w dupie wiesz co sobie wyobrażasz jak konia walisz. Mam nadzieję że nie mnie.

Data: 2020-10-31 15:29:00
Autor: Runt

Data: 2020-10-29 18:29:37
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+0xbfuz54cf-kat4@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Protestujących stać na więcej, na dużo więcej!

zapytaj wicesministra od spraw bezpieczeństwa
na pewnos spędza mu to sen z powiek

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-10-29 18:41:37
Autor: A. Filip
Czy dzięki ulicznym protestom 30_000 zakaĹźeń dziennie?
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
w <anfi+0xbfuz54cf-kat4@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Protestujących stać na więcej, na dużo więcej!

zapytaj wicesministra od spraw bezpieczeństwa
na pewnos spędza mu to sen z powiek

Minister zdrowia nie będzie miał niezłego usprawiedliwienia dlaczego
liczba zakażeń "nie maleje"?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-29 13:49:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 października 2020 18:41:40 UTC+1 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]
> na pewnos spędza mu to sen z powiek

Minister zdrowia nie będzie miał niezłego usprawiedliwienia dlaczego

Nie ma. Dopiero za dwa tygodnie będzie się tak mógł tłumaczyć, a i tak wina będzie po stronie PiS.

--
Bruno

Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30_000 zakaĹźeń dziennie?