Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30 000 zakażeń dziennie?

Data: 2020-10-29 14:00:57
Autor: Zenek Kapelinder
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 30 000 zakażeń dziennie?
czwartek, 29 października 2020 o 11:55:28 UTC+1 A. Filip napisał(a):
Protestujących stać na więcej, na dużo więcej! -- A. Filip : Pij mleko!! | Nie wszystko, co dalekie, jest obce. Nie wszystko, co trzymam w | ręce, jest moje. (Przysłowie żydowskie)
Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób.

Data: 2020-10-30 08:00:40
Autor: Runt
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 100 _000 zakaĹźeń dziennie?
W dniu 2020-10-29 o 22:00, kompetentny idiota karaluch Zenek Kapelinder pisze:
> [...]

Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób.

ze swoim IQ <40? ;-)))))

Oculum pro oculo et dentem pro dente!  KANALIO!

Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz.

--
Runt

Data: 2020-10-30 09:28:42
Autor: Zenek Kapelinder
Czy dzięki ulicznym protestom będzie 100 000 zakażeń dziennie?
piątek, 30 października 2020 o 08:00:41 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
ze swoim IQ <40? ;-))))) Oculum pro oculo et dentem pro dente! KANALIO! Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz. -- Runt
Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze.

Data: 2020-10-31 08:52:35
Autor: Runt
co robi kogutek kiedy wszyscy śpią?
pisze:
> [...]

Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze.

P R O J E K C J A  ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-31 06:07:59
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 31 października 2020 o 08:52:35 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
> piątek, 30 października 2020 o 08:00:41 UTC+1 Runt napisał(a): >> W dniu 2020-10-29 o 22:00, kompetentny idiota karaluch Zenek Kapelinder >> pisze: >>> czwartek, 29 października 2020 o 11:55:28 UTC+1 A. Filip napisał(a): >>>> Protestujących stać na więcej, na dużo więcej! >>>> >>>> -- >>>> A. Filip : Pij mleko!! >>>> | Nie wszystko, co dalekie, jest obce. Nie wszystko, co trzymam w >>>> | ręce, jest moje. (Przysłowie żydowskie) >>> Ameryki nie odkryles. Zastanawiałem się jak chcą zrobić żeby mieć alibi i dojść z liczba zmarłych na milion do średniej europejskiej. Ja się zastanawiałem a oni znaleźli sposób. >>> >> ze swoim IQ <40? ;-))))) >> >> >> Oculum pro oculo et dentem pro dente! KANALIO! >> >> Nie odpuszczę ci aż nie posypiesz swego psiego łba popiołem i we >> włosiennicy na kolanach klęcząc w kupie która ci zrobię przy wejściu do >> tej pożydowskiej kamiennicy w której wegetujesz łkając mnie przeprosisz. >> >> -- >> Runt >> Keep smilling. All's well that ends well. > Nie czytam pizdziak vel runt dziura w dupie co wypisujesz. Piszesz ta sama ręką co konia walisz i się brzydze. >
P R O J E K C J A ;-))) -- Runt
Oculum pro oculo et dentem pro dente!
Tylko ty pizdziak vel runt dziura w dupie wiesz co sobie wyobrażasz jak konia walisz. Mam nadzieję że nie mnie.

Data: 2020-10-31 15:29:00
Autor: Runt