Czy dziś czeka nas panika bysi ?

Data: 2009-06-18 05:04:35
Autor: tes
Czy dziś czeka nas panika bysi ?
Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
za ?

Data: 2009-06-18 06:08:50
Autor: Aldik
On Jun 18, 2:04 pm, tes <tes...@gmail.com> wrote:
Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
za ?

Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

Data: 2009-06-18 06:37:22
Autor: tes
Czy dziś czeka nas panika bysi ?

Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

a ja jednak mysle ze dzis zobaczymy 1880

Data: 2009-06-18 19:22:28
Autor: Zbyszek
Dnia 18-06-2009 o 15:37:22 tes <tes444@gmail.com> napisał(a):

a ja jednak mysle ze dzis zobaczymy 1880

słabo myślisz. Pisanie nawet 10 listow nie zmieni wyniku.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-18 06:37:56
Autor: tes
Czy dziś czeka nas panika bysi ?

Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

dzis 1880 na close   !!!!

Data: 2009-06-18 15:46:40
Autor: george

"tes" <tes444@gmail.com> wrote in message news:19b2a635-3258-40b8-85f7-ff7e8311b8f0e20g2000vbc.googlegroups.com...

Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.

dzis 1880 na close   !!!!

jeszcze napisz na czym...

Data: 2009-06-18 15:56:51
Autor: Virck
[...]

No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

Data: 2009-06-18 15:58:53
Autor: komunista0
> [...]

dzis 1880 na close   !!!!

No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

Dlaczego??? Zmieni nicka i nadal będzie głupoty wypisywał!!!

Data: 2009-06-18 17:02:44
Autor: Endriu
Czy dziś czeka nas panika bysi ?
dzis 1880 na close   !!!!

No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

Odeszedł.... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-18 23:02:02
Autor: kogutek
> [...]
> za ?

Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.
Ciekawe co w przeciągu tych 2 tygodni się stanie. Może znajdą w Polsce złoża
ropy większe niż w Ameryce. Albo złoża gazu 3 razy większe niż w Rosji. I
jeszcze odkrywkową kopalnię złota z zasobami na 150 lat. Stan giełdy
odzwierciedla stan gospodarki, bo giełda opiera się na przedsiębiorstwach. A te
na razie ostro dołują. Dokąd to się nie zmieni i firmy nie wyjdą na prostą to
ruchy na giełdzie będą takie że po każdym maksymalnym wzroście wskaźników będzie
spadek i kolejny wzrost ale nie do poprzedniego pułapu tylko niżej. Próba
zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
samozachowawczego biorą udział w tej grze. --

Data: 2009-06-19 01:40:52
Autor: Aldik
On Jun 18, 11:02 pm, "kogutek" <kogute...@vp.pl> wrote:

> [...]

zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
samozachowawczego biorą udział w tej grze.

E tam giełda dyskontuje wszystko to głównie psychologia, zresztą
giełda wyprzedza stan gospodarki przecież.

Data: 2009-06-19 07:52:29
Autor: TomoT
Czy dziś czeka nas panika bysi ?
dzis w koncowce sesji rozpoczela sie panika bysi, panika w kupowaniu,
tylko nie wiem czy o taka panike koledze chodzilo ;)

Data: 2009-06-19 09:17:26
Autor: iktorn
kogutek pisze:
[...]

Ktos tu sie na wzrosty nie zalapal? :-)
Jak gospodarka juz ma sie dobrze to sie raczej powoli ucieka z gieldy a nie na nia wchodzi.

Data: 2009-06-18 14:09:27
Autor: Delfino Delphis
tes wrote:

Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
za ?

Hmm dzisiaj pewnie nie, ale może jutro? Ja myślę poważnie o pozbyciu się funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.

Data: 2009-06-20 09:28:45
Autor: skippy
Czy dziś czeka nas panika bysi ?

Użytkownik "Delfino Delphis"

Hmm dzisiaj pewnie nie, ale może jutro? Ja myślę poważnie o pozbyciu się
funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.

Granie fundami to cienki pomysł

Data: 2009-06-21 07:06:05
Autor: Aldik
On Jun 20, 9:28 am, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
Użytkownik "Delfino Delphis"

>Hmm dzisiaj pewnie nie, ale może jutro? Ja myślę poważnie o pozbyciu się

funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.

Granie fundami to cienki pomysł

Bo ja wiem, od stycznia nawet nieźle mi idzie ;] wiem, że gorsza to
niż giełda ale zabawa jest przednia. Konwertuje sobie jednostki w
ramach parasola DWS. Jedyny problem to przewidzieć zmiany z
tygodniowym wyprzedzeniem ;]. Fundusze są mało płynne, dają średnie
wyniki i można się czasami nieźle pomylić i wtopić np 4% w ciągu
jednego dnia. Ale fakt gra się na nich średnio. Jednak były fajne
opcje zarobienia np. Unidolar obligacje USD > DWS Gold > DWS BRIC.
Strategia skakania :] najgorsze jest to, że przy każdej sprzedaży
płaci się podatek.

Data: 2009-06-21 23:26:59
Autor: Delfino Delphis
Czy dzi? czeka nas panika bysi ?
skippy wrote:

Granie fundami to cienki pomysł

Włożyłem część pieniędzy w zagraniczne, bo mogę grać tylko na GPW, a chcę dywersyfikować :)

Data: 2009-06-22 09:06:51
Autor: skippy

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:h1m8mj$e8c$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

Granie fundami to cienki pomysł

Włożyłem część pieniędzy w zagraniczne, bo mogę grać tylko na GPW, a chcę
dywersyfikować :)

Dywersyfikacja to nie znaczy "kupowanie różnych walorów".
Chyba że po prostu urozmaicasz portfel, a nie zmniejszasz ryzyko.

Data: 2009-06-22 09:22:48
Autor: Jan Werbiński

skippy wrote:

[...]

O, to coś nowego... ;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-22 09:49:11
Autor: skippy

skippy wrote:

[...]

Czyli dywersyfikacja portfela i dywersyfikacja ryzyka to to samo?

Data: 2009-06-22 10:28:02
Autor: totus

skippy wrote:

[...]

Dla nie których jak kupią jaka brązowe i jak kupią jajka białe to właśnie dywersyfikacja. O drugim składniku tej dywersyfikacji już zapominają i po co ona jest. Jak zwykle jest szkoła falenicka i otwocka.

Data: 2009-06-18 14:16:15
Autor: george

"tes" <tes444@gmail.com> wrote in message news:cec30139-662b-44cd-9eca-98e07b167548t11g2000vbc.googlegroups.com...
Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
za ?

lepiej uważaj...

Data: 2009-06-18 14:51:59
Autor: Jeremiasz Kafelski
tes wrote:

Myślę że dziś close ok 1850-70  i niezla panika bysi nas czeka ,  kto
za ?

od wtorku

Data: 2009-06-20 09:29:19
Autor: skippy