Czy dziś możliwe -5% ?

Data: 2009-06-29 09:03:54
Autor: george
Czy dziś możliwe -5% ?

"tes" <tes444@gmail.com> wrote in message news:7fbf65a2-3bb5-4c94-a2c6-236439b5421ar33g2000yqn.googlegroups.com...
Myślę że tak , była konsolidacja -- teraz wybicie dołem zaskutkuje dużą
przeceną.
pozdrawiam

wszystko jest mozliwe tylko czy prawdopodobne...
mamy koniec miesiaca, koniec kwartału, koniec półroczna... sporo tego aby stroić wyniki.

george

Data: 2009-06-29 02:18:32
Autor: jk
Czy dziś możliwe -5% ?
On 29 Cze, 09:03, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"tes" <tes...@gmail.com> wrote in message
wszystko jest mozliwe tylko czy prawdopodobne...
mamy koniec miesiaca, koniec kwartału, koniec półroczna... sporo tego aby
stroić wyniki.

Tylko po co stroić wyniki? Jeśli masz taką możliwość i napompujesz
rynek wbrew jego trendowi i perspektywom, to później szybko będziesz
musiał z balona spuścić powietrze, zanim ktoś Cię ubiegnie. Wtedy w
następnym kwartale trzeba pompować jeszcze więcej pieniędzy na
strojenie i tak da capo do bankructwa.

Teraz - "strojenie" ma niby polegać zawsze na zwyżce indeksów. To
znaczy, że stroją fundy których racją bytu jest wzrost indeksu
(strojenie przez fundy hedge mogłoby równie dobrze polegać na
dołowaniu indeksu). Dlaczego zarządzający różnych szczebli takiego
funduszu mieliby od właścicieli dostawać premię za wzrost indeksu? To
tak, jakby meteorologowi płacić za to, że świeci słońce.

jk

Data: 2009-06-29 11:29:36
Autor: iktorn
Czy dziś możliwe -5% ?
jk pisze:
[...]

To zalezy czy koszt strojenia jest wyzszy niz potencjalny zysk na calej operacji. Teoretyzujac fund moze w ramach window dressing *sprzedac* pakiet akcji, ktorych ma malo a konkurent sporo wiecej tylko po to, by zafalszowac wyniki i potem lapac kupe luda na reklamy jako najbardziej zyskowny fundusz w jakiejs jednostce czasowej.

Data: 2009-06-29 11:51:19
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Czy dziś możliwe -5% ?
Strojenie okienek różnie może wyglądać.
Tak wyglądało we wrześniu 2008
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/windowdress.jpg

DJ

Data: 2009-06-29 12:01:03
Autor: iktorn
Czy dziś możliwe -5% ?
DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
Strojenie okienek różnie może wyglądać.
Tak wyglądało we wrześniu 2008
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/windowdress.jpg

DJ

Z ciekawosci - kto ma taki talent do rysowania? :)

Data: 2009-06-29 12:23:11
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Czy dziś możliwe -5% ?
Mamy jednego freelancera na podorędziu. Ja mu piszę scenariusz, on robi rysunek i efekt jak widać :)
DJ

Data: 2009-06-29 12:07:05
Autor: george
Czy dziś możliwe -5% ?

"jk" <jakub.kozlowski@gmail.com> wrote in message news:e573c5f7-cb49-464f-9892-92d9e0c70882c36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

jako że u nas z gra "krótką" na akcjach jest słaba wiec mysle że
strojenie w górę ma wiekszy sens niż w strojenie w dół.
george

Data: 2009-06-29 12:52:07
Autor: Virck
Czy dziś możliwe -5% ?
Widze, ze zapakowani w S-ki juz wrecz sie modla o spadki....-;)))

Data: 2009-06-29 12:59:24
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Czy dziś możliwe -5% ?
Każdy sądzi po sobie. Jeden się modli o spadki, inny ustawia zlecenia odwracające pozycję :)
DJ

Data: 2009-06-29 20:43:35
Autor: Archangell
Czy dziś możliwe -5% ?
Każdy sądzi po sobie. Jeden się modli o spadki, inny ustawia zlecenia odwracające pozycję :)

A jeszcze inny modli sie o wzrosty od roku ;-))

Ps. Systemy na gwp i dax dzisiaj podostawały L.
Od 1839 do 1867 padały sygnały.

Arch

Data: 2009-06-29 13:59:05
Autor: george
Czy dziś możliwe -5% ?

"Virck" <virck@verizon.com> wrote in message news:008e5d3f$0$8138$c3e8da3news.astraweb.com...
Widze, ze zapakowani w S-ki juz wrecz sie modla o spadki....-;)))

branie S-ek na przełomie miesiąca to daleko idąca nieostrożność :).
Mam nadzieje że to wynika z mojego postu.

george

Data: 2009-06-29 06:14:24
Autor: jk
Czy dziś możliwe -5% ?
On 29 Cze, 13:59, "george" <george...@vp.pl> wrote:
branie S-ek na przełomie miesiąca to daleko idąca nieostrożność :).
Mam nadzieje że to wynika z mojego postu.

Na przykładzie FW20 to "na dwoje baba wróżyła":

(data / otw / zam / delta)
2008-05-30 2930 2925 -5
2008-06-02 2924 2901

2008-06-30 2600 2573 -27
2008-07-01 2575 2537

2008-07-31 2767 2747 -20
2008-08-01 2730 2725

2008-08-29 2583 2610 27
2008-09-01 2588 2595

2008-09-30 2305 2412 107
2008-10-01 2407 2450

2008-10-31 1775 1840 65
2008-11-03 1842 1815

2008-11-28 1770 1712 -58
2008-12-01 1718 1658

2008-12-31 1805 1780 -25
2009-01-05 1826 1879

2009-01-30 1564 1582 18
2009-02-02 1565 1533

2009-02-27 1375 1380 5
2009-03-02 1336 1380

2009-03-31 1501 1519 18
2009-04-01 1515 1521

2009-04-30 1760 1780 20
2009-05-04 1812 1862

2009-05-29 1810 1789 -21
2009-06-01 1830 1910

2009-06-29 1823 ???

jk

Data: 2009-06-29 15:43:01
Autor: Hubert
Czy dziś możliwe -5% ?
jk wrote:
On 29 Cze, 13:59, "george" <george...@vp.pl> wrote:
branie S-ek na przełomie miesiąca to daleko idąca nieostrożność :).
Mam nadzieje że to wynika z mojego postu.

Na przykładzie FW20 to "na dwoje baba wróżyła":

Chyba jednak nie. W tym czasie kurs zleciał z 2900 na 1900 a bilans wyszczególnionych przez Ciebie dni/sesji to +104 punkty.

(data / otw / zam / delta)
2008-05-30 2930 2925 -5
2008-06-02 2924 2901

2008-06-30 2600 2573 -27
2008-07-01 2575 2537

2008-07-31 2767 2747 -20
2008-08-01 2730 2725

2008-08-29 2583 2610 27
2008-09-01 2588 2595

2008-09-30 2305 2412 107
2008-10-01 2407 2450

2008-10-31 1775 1840 65
2008-11-03 1842 1815

2008-11-28 1770 1712 -58
2008-12-01 1718 1658

2008-12-31 1805 1780 -25
2009-01-05 1826 1879

2009-01-30 1564 1582 18
2009-02-02 1565 1533

2009-02-27 1375 1380 5
2009-03-02 1336 1380

2009-03-31 1501 1519 18
2009-04-01 1515 1521

2009-04-30 1760 1780 20
2009-05-04 1812 1862

2009-05-29 1810 1789 -21
2009-06-01 1830 1910

2009-06-29 1823 ???

jk

Data: 2009-06-29 06:39:47
Autor: macieks
Czy dziś możliwe -5% ?
"Virck" <vi...@verizon.com> wrote in message

> Widze, ze zapakowani w S-ki juz wrecz sie modla o spadki....-;)))

branie S-ek na przełomie miesiąca to daleko idąca nieostrożność :).
Mam nadzieje że to wynika z mojego postu.

george

Na drugie mam "nieostrożność" :)
Żeby wygrać, trzeba grać.

Najwyżej wieczorem lub jutro KDPW mi wyjaśni, że S nie miało racji. :)

Data: 2009-06-29 14:42:02
Autor: DJ
Czy dziś możliwe -5% ?
branie S-ek na przełomie miesiąca to daleko idąca nieostrożność :).
Mam nadzieje że to wynika z mojego postu.

No nie wiem ... Niewykluczone, ze wlasnie teraz jest dobry moment na S w okolicach 1860 punktow.

Pozdrawiam

Darek

Czy dziś możliwe -5% ?