Czy dzisiaj może dojść do zamachu stanu?

Data: 2010-11-11 09:10:21
Autor: dK
Czy dzisiaj może dojść do zamachu stanu?
Wczoraj zaktywizowały się grupy neofaszystowskie, które będą dziś legalnie manifestować - co za cymbal wydał im zgodę??
Wczoraj wieczorem PiS zorganizował wiec polityczny na którym głośno skandowano antykonstytucyjne hasła i nawoływano do obalenia legalnego rządu i wybranego demokratycznie prezydenta.
Dzisiaj ONR - jak wszystko wskazuje zbrojne ramię PiSu - organizuje dużą manifestację swoich "zwoleników" Będzie pewnie mnóstwo dzieciarni, którą będzie łatwo zmanipulować tak, żeby zaatakowały budynki administracji publicznej.
Siły porządkowe wokół urzędów mogą być za słabe - może więc dojść do zajęcia tych budynków. Wystarczy teraz że kilku prowodyrów bedą mieli broń z ostrą amunicją. Dojdzie do jatki, której ofiarami będzie głównie ta dzieciarnia.... Ładnie to sobie obmyślili ..... "patrioci".

dK

Data: 2010-11-11 10:14:31
Autor: pluton
[...]

http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/najlepiej_oceniane/zdjecia_w_galeriach/zdjecie/duze,1004192,4

Nullification

Data: 2010-11-11 10:47:23
Autor:
On Thu, 11 Nov 2010 09:10:21 +0100, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

[...]

 prezes pis przegina!

Data: 2010-11-11 13:32:42
Autor: cyc

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cdba4fb$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

........" patrioci " , znaczy " prawdziwi Polacy " , znaczy Kaczynski , Macierewicz i reszta holoty .

cyc

Data: 2010-11-11 13:42:52
Autor: Panslavista
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ibgnpe$2n0$1news.onet.pl...

......." patrioci " , znaczy " prawdziwi Polacy " , znaczy Kaczynski , Macierewicz i reszta holoty .

cyc

Ty cycu jesteś jak one parchy, tyle , że jeszcze gorszy bo internacjonał.

Data: 2010-11-11 17:55:18
Autor: cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cdbe4cd$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak kazden pisowiec ,  sam bedac zlodziejem wmawiasz innym zlodziejstwo , Ty zydostwo .
Widzisz jak to jest ? trzeba bylo trzymac sie wiary przodkow i dalej byc prawdiwym zydem , miec pejsy , chodzic do boznicy itd . to i szacunek u ludzi bylby a tak ? . Ni pies , ni wycieruch . Z zydow wyrzucili bo sie sprzedales w ZOMO , " prawdziwi Polacy " pluja tez a i ci normalni odwracaja sie dupa bo tyle smrodu od Ciebie , ze tylko w niej Twoje miejsce !.

cyc

Data: 2010-11-11 13:43:18
Autor: raff
W dniu 2010-11-11 13:32, cyc pisze:
UĹźytkownik "dK"<caria@wp.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Gon bolszewika, gon!

R.

Data: 2010-11-11 19:13:09
Autor: Papo5merfo
Órzytkownik "dK" napisał:
Wczoraj wieczorem PiS zorganizował wiec polityczny na którym głośno
skandowano antykonstytucyjne hasła i nawoływano do obalenia legalnego
rządu i wybranego demokratycznie prezydenta.

demokratycznie wybrany rzont i prezydent hahaha, jaja sobie robisz?:O)
może dzieciarnia sie ta te komusze slogany babiera:O)

Data: 2010-11-11 12:58:14
Autor: dK

Użytkownik "Papo5merfo" <bober.katarski@onet.pl> napisał w wiadomości news:ibgiub$h7j$10news.onet.pl...
Órzytkownik "dK" napisał:
[...]

A masz jakieś wątpliwości??????? Trzeba było złożyć protest wyborczy jeśli wiedziałeś o fałszerstwach. Jak tego nie zrobiłeś to siedź teraz cicho.
Prezydenta można krytykować, ale zbrodnią byłaby próba jego obalenia, a przecież to dokładnie oznacza transparent "Komorowski do Moskwy".

Ktoś przy Tusku wywieszał transparenty "Kaczyński na Szpicbergen"????
To włąśnie odróżnia kulturępolityczną jednych od drugich. To przy PiSie są głośne bojówki  zdrajców narodowych, nie przy PO czy SLD. A Pan Prezes nie odcina się od tych kretynów, choć miał wczoraj sposobność. Pewnie uznał, ze nawoływanie do puczu jest oznaką patriotyzmu - dla mnie jednak to oznaka zdrady Polski.

dK

Data: 2010-11-11 14:23:45
Autor: Tomy M.
Czy dzisiaj może dojść do zamachu stanu?
W dniu 2010-11-11 12:58, dK pisze:

A masz jakieś wątpliwości???????

Tylko idiota ich nie ma.

Trzeba było złożyć protest wyborczy
jeśli wiedziałeś o fałszerstwach. Jak tego nie zrobiłeś to siedź teraz
cicho.

Demokracja się wyczerpała, teraz zaczęło się polowanie.
Będą mordy i rozruchy.

Prezydenta można krytykować, ale zbrodnią byłaby próba jego obalenia, a
przecież to dokładnie oznacza transparent "Komorowski do Moskwy".

Do Moskwy, do Moskwy ... bo tam będzie spierdalał.

[...]

Bojówki narodowców już niedługo przekształcą się
w grupy paramilitarne, gdy liberalny Tusk dopuści
szerzej posiadanie broni ... będzie wesoło :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-11 14:25:27
Autor: raff
W dniu 2010-11-11 14:23, Tomy M. pisze:
[...]

Nie podkrecaj mu bebenka, on i tak juz swiruje. Hehe

R.

Data: 2010-11-13 20:00:25
Autor: Papo5merfo
Órzytkownik "dK" napisał:
A masz jakieś wątpliwości??????? Trzeba było złożyć protest wyborczy jeśli
wiedziałeś o fałszerstwach. Jak tego nie zrobiłeś to siedź teraz cicho.

mam i nie tylko ja!:O)
fałszerstfa wyborcze były zgłaszana i nic, zresztą każdy wie że metody
głosowania są tak dobrane żeby fałszerstfa były możliwe, więc nawet jeśli
nic nie wykryjesz to nie oznacza ze go nie było, a było:O)

Prezydenta można krytykować, ale zbrodnią byłaby próba jego obalenia, a
przecież to dokładnie oznacza transparent "Komorowski do Moskwy".

skoro wisi na psaku moskfły to niech jedzie tam gdzie jego mocodafcy!:O)

Data: 2010-11-11 17:25:12
Autor: MH
Czy dzisiaj mo¿e doj¶æ do zamachu stanu?
Órzytkownik "dK" napisa&#179;:
> Wczoraj wieczorem PiS zorganizowa&#179; wiec polityczny na którym g&#179;o&#182;no
> skandowano antykonstytucyjne has&#179;a i nawo&#179;ywano do obalenia legalnego
> rz&#177;du i wybranego demokratycznie prezydenta.

demokratycznie wybrany rzont i prezydent hahaha, jaja sobie robisz?:O)
mo&#191;e dzieciarnia sie ta te komusze slogany babiera:O)

1. Masz synku kłopoty z pisownią. Zarówno z tą niezbędną do transformacji słowa
werbalnego na odpowiedni ciąg liter jak i z tą drugą reprezentowaną przez prezesa.

2. Ależ oczywiście !!  dK robi sobie jajca !!  No bo jak można mówić o
demokratycznie wybranych reprezentantach Narodu , skoro Papcio Rydzyk ich nie
popiera ?! Do urn wyborczych z całą pewnością poszedł zupełnie inny Naród.
I załatwił na cacy ten prawdziwy Naród..  Gdzież tu demokracja ?!

3. Żal mi Ciebie i Twojego Narodu.

MH --

Czy dzisiaj może dojść do zamachu stanu?