Czy dzisiejsze karty dzwiekowe (w plycie glownej) rozrozniaja: BITRATE i PCM?

Data: 2009-07-22 10:25:42
Autor: ColgatesBilly
Czy dzisiejsze karty dzwiekowe (w plycie glownej) rozrozniaja: BITRATE i PCM?
np. REALTEK

Bo moj wzmacniacz Yamaha i DVD Player Samsung wyraznie widza, i od tego uzalezniaja czy dzwiek bedzie stereo czy 5.1...'

A moze w kompach to nie ma znaczenia?

Kol

Data: 2009-07-22 13:00:52
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:ubz9m.26218$vi5.20549uutiset.elisa.fi...
np. REALTEK

Bo moj wzmacniacz Yamaha i DVD Player Samsung wyraznie widza, i od tego uzalezniaja czy dzwiek bedzie stereo czy 5.1...'

Co rozumiesz przez rozróżniają ?

Data: 2009-07-23 22:39:12
Autor: ColgatesBilly
"Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> wrote in message news:h46rh8$7ug$1inews.gazeta.pl...

[...]

Samsung wymusza na mnie, kazdorazowe (fatalnie nieczulym pilotem)
wchodzenie w MENU. aby - w 2 sasiednich miejscach
zmieniac BITRATE (2x) na PCM, jesli chce by TV (samsung 40) odtwarzal stereo
bez wzmacniacza ( z DivX)

Z kolei, jak chce miec na wzmacniaczu ( z DVD playera) 5.1, musze przemienic w ním oba na BITRATE

Z kompem, jakos nie udalo mi sie tego ostatecznie wyjasnic,
niby cos tam piska z tylu czasem, ale moze zawdzieczam to PowerDVD 9
zas... w Sound Center Realteka nie widze zadnej mozliwosci
bawienia sie w cos wiecej niz stereo ( a przeciez mam i HDMI out i COAXIAL OUT)
- tez zreszta kazdorazowa zabawa w wybor urzadzeniaq grajacego.

Sumujac: jestem rozczarowany sposobem przesylania DD z kompa na TVwzmacniacz
a to drogi komp´(HP Pavilon Elite)

Kol

Czy dzisiejsze karty dzwiekowe (w plycie glownej) rozrozniaja: BITRATE i PCM?