Czy elektorat PiS to sami idioci?

Data: 2018-06-16 11:18:56
Autor: Bruno Brunowski
Czy elektorat PiS to sami idioci?
"Pudło obstawione: 1- u2"
Trzeba przyznać, że jak na kukuryźnika przystało poziom trzyma. Nic to że niski, za to leci równiutko jak po sznurku.

--
Bruno

Data: 2018-06-16 21:36:32
Autor: u2
Czy elektorat PiS to sami idioci?
"Pudło obstawione: 1- u2"
Trzeba przyznać, że jak na kukuryźnika przystało poziom trzyma. Nic to że niski, za to leci równiutko jak po sznurku.

fuj brunatny brutek aka piździak potrafi tylko ad personam:)))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-17 11:34:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 16 czerwca 2018 21:37:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> fuj brunatny brutek aka piździak potrafi tylko ad personam:)))))

Niezbyt szybko, niziutko, ale za niezawodnie się pojawi. Zupełnie jak na maszyna Polikarpowa. Szacun.

--
Bruno

Data: 2018-06-17 20:45:03
Autor: u2
Czy elektorat PiS to sami idioci?
Niezbyt szybko, niziutko, ale za niezawodnie się pojawi. Zupełnie jak na maszyna Polikarpowa. Szacun.

aż sprawdziłem w Wiki brutek brunatnieje z dnia na dzień:))))))))))

https://pl.wikipedia.org/wiki/Po-2