Czy era się pomyliła ?

Data: 2009-09-30 23:09:13
Autor: mz
Czy era się pomyliła ?
Witam
Oglądam TV i widzę reklamę Ery z samsungiem avilą w cenie 1 zł w abonamencie 45 zł / miesięcznie.
Wchodzę na stronę Ery i widzę, że ten telefon jest po 1 zł ale już w abonamencie po 65 zł / miesięcznie.
Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

Data: 2009-09-30 23:38:59
Autor: Chris
Czy era się pomyliła ?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:09:13 +0200, mz napisał(a):

[...]

Takie "pomyłki" to tylko w Erze!
Ja im nigdy nie zapomnę reklamy "1 zł/minutę rozmowy" (nawet pokazywali,
jak gość zrezygnuje z kupna gazety i zabiera z powrotem monetę 1 zł),
gdy w rzeczywistości minuta kosztowała 1,22 zł.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-30 23:45:56
Autor: looker
Czy era się pomyliła ?
abonamencie po 65 zł / miesięcznie.
Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

1zl przy 45 na 36 miesiecy, przeciez jest w zalaczniku cenowym do promocji. Ale chyba od jutra tanieje i wchodzi tech Corby taniej.

Data: 2009-09-30 23:49:34
Autor: JoteR
Czy era się pomyliła ?
"mz" napisał:

Oglądam TV

Współczuję...

i widzę reklamę Ery z samsungiem avilą w cenie 1 zł w abonamencie 45 zł / miesięcznie.
Wchodzę na stronę Ery i widzę, że ten telefon jest po 1 zł
ale już w abonamencie po 65 zł / miesięcznie.

A sprawdź, jaka jest cena przy cyrografie 3-letnim.

Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

Nie, standardowa przynęta. Bo przecież wszystko się zgadza - możesz tę Avilę mieć za złotówkie, płacąc 45 zł miesięcznie. A że tych miesięcy jest aż 36? Cóż, rok nie wyrok, dwa lata jak dla brata a ten trzeci szybko zleci. Cały czas na stawce 64 gr. za minutę... ;->

JoteR

Data: 2009-10-01 09:24:26
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
JoteR pisze:
"mz" napisał:

Oglądam TV

Współczuję...

[...]

Prepaid
Avilla nowa z gwarancja 450zł,
plus prepaid o tej samej licznie minut 70 minut  po 30groszy (21zl miesiecznie)  razem  1206zł

Abonament:
Avilla w Erze 1zł
Abonament 45zł
Razem 1620zł

JoteR

Data: 2009-10-01 09:34:39
Autor:
Czy era się pomyliła ?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
JoteR pisze:

> [...]
Avilla nowa z gwarancja 450zł,
plus prepaid o tej samej licznie minut 70 minut  po 30groszy (21zl miesiecznie)  razem  1206zł

W Erze obecnie 140 minut, a nie 70 - jest urodzinowa promocja. zatem
miesięcznie trzeba dodać 21 pln do Twoich wyliczeń - wychodzą 42 pln za samo
dzwonienie - ledwie 3 pln mniej niż w Erze, a telefon za 450 pln -i to nie ze
sklepu

Data: 2009-10-01 11:40:00
Autor: Wincynty
Czy era się pomyliła ?

Użytkownik <wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ha1t3f$77v$1inews.gazeta.pl...

[...]

te 140 minut do wszystkich??

Data: 2009-10-01 11:51:41
Autor:
Czy era się pomyliła ?
Wincynty <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> dzwonienie - ledwie 3 pln mniej niż w Erze, a telefon za 450 pln -i to nie > ze

te 140 minut do wszystkich??
70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

Data: 2009-10-01 14:08:49
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

Na 3 lata ?   Wiec nie sciemniaj mi tu

Data: 2009-10-01 14:23:04
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

70 do wszystkich, a kolejne 70 w ramach bonusu do wszystkich oprócz Playa i CP

Ooo prostuje faktycznie w obecnej promocji jest to na caly okres trwania umowy. Ceny telefonow tez nawet jakies ludzkie... Nawet przy najtanszym
abo za 25zł mamy 60 minut do tego upust na telefonie o 300zł od ceny sklepowej i 150zł od ceny "allegro nowe".

Swoja droga taka Corba od Samsunga 200zł tansza od Avili... robi wrazenie

Data: 2009-10-01 13:50:13
Autor:
> [...]

Swoja droga taka Corba od Samsunga 200zł tansza od Avili... robi wrazenie

Następnym razem sprawdź , zanim oskarżysz kogoś o kłamstwo. Pzdr

Data: 2009-10-02 07:55:00
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
\
Następnym razem sprawdź , zanim oskarżysz kogoś o kłamstwo. Pzdr

Mozesz zostac poslem PIS.... jesli Pytanie "A na ile miesiecy ten upust"? Nazywasz oskarzeniem o klamstwo to ja wysiadam :)

Data: 2009-10-02 07:58:28
Autor:
> [...]

Mozesz zostac poslem PIS.... jesli Pytanie "A na ile miesiecy ten upust"? Nazywasz oskarzeniem o klamstwo to ja wysiadam :)

"Na 3 lata ?   Wiec nie sciemniaj mi tu" - tak napisałeś. Ty bardziej do PiS
pasujesz, skoro się wypierasz własnych wypowiedzi :) pzdr

Data: 2009-10-02 10:12:31
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
wasa20@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

"Na 3 lata ?   Wiec nie sciemniaj mi tu" - tak napisałeś. Ty bardziej do PiS
pasujesz, skoro się wypierasz własnych wypowiedzi :) pzdr

Oj wasa wasa jak dziecko, zapytalem czy na 3 lata nie ? Pozatym to tylko promocja dzis jest jutro nie ma, na dodatek sam poprawilem swoj post chwile pozniej i cancelowalem tamten ktory zacytowales.

Marudzisz... fakt jest taka promocja ery od wczoraj co cieszy

Data: 2009-10-02 23:19:49
Autor: AZ
Czy era się pomyliła ?
W artykule news:ha4cmg$nso$4inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Jan Strybyszewski z adresu <ktos@w.pl> napisał(a):

Pozatym to
tylko promocja dzis jest jutro nie ma, na dodatek sam poprawilem swoj
post chwile pozniej i cancelowalem tamten ktory zacytowales.

Krętactwo wręcz charakterystyczne dla zwolenników Platformy
Obywatelskiej.

Data: 2009-10-01 09:35:46
Autor: mz
Czy era się pomyliła ?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:ha1lgc$4g9$1inews.gazeta.pl...
JoteR pisze:
[...]

A co z tym, że nie stać mnie na zakup tego telefonu za 450 zł. jednorazowo ?

Data: 2009-10-01 09:42:36
Autor: Jan Strybyszewski
Czy era się pomyliła ?
JoteR pisze:
[...]

Miesiecznie zaoszczedzasz na minutach 24zł wychodzi wiec raty na 24 miesiace

Wtedy co prawda cena rosnie do 650zł ale to dalej i tak 500zł taniej niz na rata u operatora

Data: 2009-10-01 09:43:04
Autor: Wincynty
Czy era się pomyliła ?

JoteR pisze:
[...]

to idziesz do MM i bierzesz na 20 rat 0%

Data: 2009-10-02 09:35:17
Autor: Marian K
Czy era się pomyliła ?

JoteR pisze:
[...]

Przy  takim mysleniu, jakoś mnie nie dziwi, że Cię nie stać.

Data: 2009-10-04 16:48:58
Autor: Jarek Ossowski
Czy era się pomyliła ?

Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha0hhu$6ln$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy to celowe wprowadzanie klientów w błąd ?

Tak, to celowe wprowadzanie w błąd klienta. Powinieneś możliwe szybko powiadomić odpowiednie służby, CBA, CBŚ, FBI itp.

Czy era się pomyliła ?